Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IVR (Răspuns Vocal Interactiv)

Ce este un IVR ?

IVR este o abreviere pentru Răspuns Vocal Interactiv. Răspunsul vocal interactiv este un sistem telefonic automat care interacționează cu apelanții. Sistemul IVR colectează informații în timpul interacțiunii și răspunde executând o acțiune adecvată, cum ar fi direcționarea apelantului către agentul/departamentul adecvat sau emiterea unui apel invers.

Cum funcționează Răspunsul Vocal Interactiv ?

Răspunsul Vocal Interactiv vă permite să distribuiți apelurile către departamentele sau agenții corespunzători. Atunci când un client dorește să contacteze echipa dvs. de suport, este întâmpinat de o voce care le prezintă instrucțiuni (înregistrate). Tot ce trebuie să facă apelantul este să introducă o comandă vocală sau să o tasteze și va fi imediat direcționat către departamentul potrivit din cadrul serviciului clienți.

De exemplu, un meniu obișnuit IVR va direcționa apelul clientului către departamentul dorit, cum ar fi departamentul de facturare, după ce clientul apasă pe o anumită tastă a telefonului.

Arbore IVR - LiveAgent
Răspuns vocal interactiv IVR

Cum funcționează în LiveAgent?

LiveAgent oferă un instrument cuprinzător de design online IVR unde oricine își poate proiecta arborii IVR , chiar dacă nu au experiență de ordin tehnic. Vedeți videoclipul de mai jos pentru a obține mai multe informații.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t

Desfășurați o promoție zilnică sau trebuie să faceți un anunț rapid prin mesajul dvs. de întâmpinare?

Sfatul nostru: Înregistrați toate fișierele audio cu răspuns vocal interactiv direct în instrumentul de proiectare IVR din LiveAgent . Instrumentul vă permite să proiectați/scrieți arborele dvs. de răspuns vocal interactiv de la zero, inclusiv înregistrarea sau încărcarea fișierelor audio în arbore.

Ce funcții are IVR LiveAgent?

  • Funcție de apelare înapoi
  • Înregistrarea propriile mesaje de răspuns vocal interactiv
  • Încărcarea mesajelor preînregistrate
  • Prioritizarea apelurilor
  • Direcționarea către departamentele/agenții adecvați

De ce ar trebui să utilizați IVR?

IVR este o funcție de asistență pentru clienți bine cunoscută, care poate face minuni pentru departamentul dvs. de asistență. Dacă agenții se simt copleșiți, clienții nu se pot conecta prin telefon sau pur și simplu dacă doriți să faceți lucrurile mai organizat, arborii IVR pot face acest lucru pentru dvs. Puteți să îi configurați, să îi personalizați și să aflați imediat ce funcționează cel mai bine pentru dvs., în LiveAgent.

Care sunt beneficiile IVR?

  • Transferuri automate + alegeri nelimitate
  • Creșterea gradului de soluționare la primul contact
  • Creșterea gradului de satisfacție al clienților
  • Economisește bani și timp pentru agenți

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Exemplu de răspuns vocal interactiv – Transferuri către departamente

Puteți vizualiza mai jos un arbore IVR cu două opțiuni de departament disponibile. Clienții pot alege fie departamentul de vânzări, fie departamentul tehnic.

Bună ziua, ați luat legătura cu [Nume companie]. Vă rugăm să alegeți una din următoarele opțiuni de meniu:

Pentru a vorbi cu un reprezentant de vânzări, apăsați 1.

Pentru asistență tehnică, apăsați 2.

Acest lucru economisește timp clientului și reprezentantului companiei. Nu sunt necesare transferuri suplimentare atunci când un client ajunge imediat la departamentul corespunzător.

Mai mult, puteți înregistra un sunet personalizat pentru fiecare transfer automat (redare) către un departament. Adăugați muzică ce este redată înainte ca un reprezentant să răspundă la apel (online/redare). Dacă nu există un agent disponibil, un client poate lăsa și un mesaj vocal (offline/mesagerie vocală).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Crearea unui mesaj profesional de răspuns vocal interactiv poate părea la început o sarcină descurajantă. Nu vă faceți griji; am creat scripturi IVR personalizabile gratuite pentru ca afacerea dvs. să înceapă imediat.

Resurse în baza de cunoștințe

Aflați cum să;

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum funcționează IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspunsul vocal interactiv vă permite să direcționați apelurile în software-ul call center-ului către departamentele sau agenții corespunzători. Cu alte cuvinte, permite clienților dvs. care vă apelează să ajungă direct la agenții potriviți. De exemplu, un arbore IVR tipic ar direcționa clientul către departamentul corespunzător, cum ar fi departamentul de facturare, după ce clientul apasă un anumit număr pe telefonul său.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce funcții are IVR LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funcțiile IVR ale LiveAgent includ o funcție de apelare înapoi, prioritizarea apelurilor, posibilitatea de a înregistra mesajele IVR, de a încărca mesaje preînregistrate și de a direcționa apelurile către departamentele/agenții adecvați.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt avantajele IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Avantajele IVR includ transferuri automate, alegeri nelimitate, soluționare sporită la primul contact, satisfacția clienților și flux de lucru îmbunătățit al agentului.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație