Partener
Ce este Instagram?
Instagram este un software de socializare axat pe schimbul de fotografii, imagini și videoclipuri. Instagram este una dintre cele mai utilizate rețele de socializare și aduce afaceri unui număr mare de companii din întreaga lume prin intermediul vânzărilor. Instagram este din ce în ce mai popular ca instrument de servicii pentru clienți.
Cum îl puteți utiliza?
Țineți evidența noilor clienți de pe Instagram și a noilor materiale media postate în contul dvs. din panoul de bord. Gestionați clienții și începeți conversații cu aceștia din contul dvs. LiveAgent.
Avantaje
- Urmărirea contului dvs. de Instagram din panoul de bord
- Interacționarea cu clienții fără a schimba platformele
- Creșterea fluxului de lucru
Cum se integrează Instagram cu LiveAgent
LiveAgent are disponibilă o integrare nativă cu Instagram. Pentru a o configura, urmați ghidul de mai jos și adăugați Instagram ca unul dintre instrumentele de asistență pentru clienți.
Deschideți LiveAgent și mergeți la Configurare > Sistem > Plugin-uri. Găsiți Instagram în lista de plugin-uri și dați click pe comutatorul Activare din dreapta. LiveAgent se va reporni după aceasta.

După repornire, puteți găsi secțiunea Facebook și Instagram în panoul de configurare din stânga. Faceți click pe secțiunea Cont de sub Facebook și Instagram.

Integrarea Instagram funcționează împreună cu Facebook. Dacă nu aveți un cont Instagram conectat la pagina dvs. de Facebook, puteți face acest lucru în setările paginii dvs. de Facebook, așa cum se arată în imaginea de mai jos.

Click pe butonul portocaliu plus din partea de sus pentru a vă adăuga contul de Instagram și Facebook.
Furnizați permisiunile necesare pentru ca Facebook și Instagram să vă poată manipula datele. Dacă pagina dvs. de Instagram este conectată la pagina dvs. de Facebook, aceasta poate fi adăugată împreună cu pagina dvs. de Facebook.

Gata, acum vă puteți urmări comentariile și puteți răspunde la ele prin intermediul LiveAgent.


Cum să integrați Instagram cu LiveAgent prin Zapier
Instagram poate fi integrat și prin Zapier. Este o platformă care creează integrări de diferite tipuri între două aplicații. Procesul este foarte simplu și poate fi finalizat în câteva minute, fără cunoștințe de codare.
Veți avea nevoie de un cont Zapier. Dacă nu aveți unul, puteți crea unul la acest link. Accesați pagina de integrări Instagram + LiveAgent în Zapier.

Derulați în jos până când vedeți secțiunea Conectare LiveAgent + Instagram în câteva minute. Aici puteți alege un declanșator și o acțiune.

Acum, configurați-vă declanșatorul Instagram. Selectați contul dvs. de Instagram și testați declanșatorul.


Acum configurați acțiunea LiveAgent. La fel ca înainte, conectați-vă la contul dvs. și continuați. Această parte poate necesita completarea mai multor câmpuri, în funcție de tipul de acțiune LiveAgent pe care l-ați ales.

Efectuați un ultim test de integrare pentru a vedea dacă aceasta funcționează.

Mergeți mai departe și verificați LiveAgent. Dacă LiveAgent găsește o postare nouă în contul dvs. de Instagram, veți găsi un mesaj care vă informează despre aceasta în sistemul de ticketing.

Frequently asked questions
Ce este integrarea Instagram în cadrul LiveAgent?
LiveAgent vă permite să vă conectați Instagram-ul cu LiveAgent, astfel încât echipa dvs. de servicii pentru clienți să poată răspunde eficient la orice menționări și comentarii. Ca urmare, puteți rămâne mereu la curent cu prezența dvs. din social media și puteți construi relații solide cu clienții.
Care sunt avantajele integrării Instagram?
- fluxul de lucru îmbunătățit al serviciilor pentru clienți
- posibilitatea de a comunica cu publicul/clienții de pe Instagram dintr-o singură căsuță de e-mail universală
Contacte de Asistență Instagram
Compania Instagram nu oferă opțiuni de asistență prin e-mail, conversații directe sau centru de apeluri. În schimb, clienții pot utiliza baza de cunoștințe sau să lase un mesaj pe paginile lor de socializare. Reprezentanții companiei Instagram răspund în general în decurs de 15 minute. Mai multe informații despre serviciul lor puteți găsi pe pagina lor de internet sau urmărindu-i pe rețelele sociale.
Video chat-ul live este o modalitate eficientă de a crește satisfacția clienților și de a oferi suport angajaților care lucrează în remote sau pentru afaceri cu o bază de clienți răspândită în întreaga lume. Acesta poate îmbunătăți comunicarea, rezolvarea problemelor în timp real, economisirea timpului și costurilor și poate oferi un avantaj competitiv. Pentru a utiliza chat-ul video live, trebuie să instalați un widget de chat, să antrenați angajații și să promovați disponibilitatea chat-ului video live. Pentru clienți, aceasta poate oferi o experiență personalizată și o soluție rapidă la probleme. Pentru afaceri, acesta poate fi o modalitate de a construi relații puternice cu clienții și angajații de remote.
LiveAgent oferă o interfață excelentă de conversații directe, sistem de gestionare a tichetelor și automatizare pentru a oferi asistență excepțională clienților. Platforma permite integrarea cu Instagram, iar serviciile administrative de migrare sunt disponibile pentru majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență. LiveAgent oferă și integrări funcționale cu Facebook, Facebook Messenger, Twitter și Instagram pentru a promova o experiență de utilizare mai bună.
Textul oferă informații despre programul de afiliere VoIP al companiei Quality Unit, LLC, care furnizează soluții software pentru servicii de clienți, telefonie VoIP, autoservire și gestionarea reclamațiilor. Compania își promovează serviciile prin intermediul site-urilor de socializare și oferă newslettere care conțin cele mai recente noutăți și reduceri. În plus, compania își construiește contul LiveAgent și își informează clienții despre starea de instalare a acestuia.