Partener
Ce este Instagram?
Instagram este un software de socializare axat pe schimbul de fotografii, imagini și videoclipuri. Instagram este una dintre cele mai utilizate rețele de socializare și aduce afaceri unui număr mare de companii din întreaga lume prin intermediul vânzărilor. Instagram este din ce în ce mai popular ca instrument de servicii pentru clienți.
Cum îl puteți utiliza?
Țineți evidența noilor clienți de pe Instagram și a noilor materiale media postate în contul dvs. din panoul de bord. Gestionați clienții și începeți conversații cu aceștia din contul dvs. LiveAgent.
Avantaje
- Urmărirea contului dvs. de Instagram din panoul de bord
- Interacționarea cu clienții fără a schimba platformele
- Creșterea fluxului de lucru
Cum se integrează Instagram cu LiveAgent
LiveAgent are disponibilă o integrare nativă cu Instagram. Pentru a o configura, urmați ghidul de mai jos și adăugați Instagram ca unul dintre instrumentele de asistență pentru clienți.
Deschideți LiveAgent și mergeți la Configurare > Sistem > Plugin-uri. Găsiți Instagram în lista de plugin-uri și dați click pe comutatorul Activare din dreapta. LiveAgent se va reporni după aceasta.

După repornire, puteți găsi secțiunea Facebook și Instagram în panoul de configurare din stânga. Faceți click pe secțiunea Cont de sub Facebook și Instagram.

Integrarea Instagram funcționează împreună cu Facebook. Dacă nu aveți un cont Instagram conectat la pagina dvs. de Facebook, puteți face acest lucru în setările paginii dvs. de Facebook, așa cum se arată în imaginea de mai jos.

Click pe butonul portocaliu plus din partea de sus pentru a vă adăuga contul de Instagram și Facebook.
Furnizați permisiunile necesare pentru ca Facebook și Instagram să vă poată manipula datele. Dacă pagina dvs. de Instagram este conectată la pagina dvs. de Facebook, aceasta poate fi adăugată împreună cu pagina dvs. de Facebook.

Gata, acum vă puteți urmări comentariile și puteți răspunde la ele prin intermediul LiveAgent.


Cum să integrați Instagram cu LiveAgent prin Zapier
Instagram poate fi integrat și prin Zapier. Este o platformă care creează integrări de diferite tipuri între două aplicații. Procesul este foarte simplu și poate fi finalizat în câteva minute, fără cunoștințe de codare.
Veți avea nevoie de un cont Zapier. Dacă nu aveți unul, puteți crea unul la acest link. Accesați pagina de integrări Instagram + LiveAgent în Zapier.

Derulați în jos până când vedeți secțiunea Conectare LiveAgent + Instagram în câteva minute. Aici puteți alege un declanșator și o acțiune.

Acum, configurați-vă declanșatorul Instagram. Selectați contul dvs. de Instagram și testați declanșatorul.


Acum configurați acțiunea LiveAgent. La fel ca înainte, conectați-vă la contul dvs. și continuați. Această parte poate necesita completarea mai multor câmpuri, în funcție de tipul de acțiune LiveAgent pe care l-ați ales.

Efectuați un ultim test de integrare pentru a vedea dacă aceasta funcționează.

Mergeți mai departe și verificați LiveAgent. Dacă LiveAgent găsește o postare nouă în contul dvs. de Instagram, veți găsi un mesaj care vă informează despre aceasta în sistemul de ticketing.

Frequently asked questions
Ce este integrarea Instagram în cadrul LiveAgent?
LiveAgent vă permite să vă conectați Instagram-ul cu LiveAgent, astfel încât echipa dvs. de servicii pentru clienți să poată răspunde eficient la orice menționări și comentarii. Ca urmare, puteți rămâne mereu la curent cu prezența dvs. din social media și puteți construi relații solide cu clienții.
Care sunt avantajele integrării Instagram?
- fluxul de lucru îmbunătățit al serviciilor pentru clienți - posibilitatea de a comunica cu publicul/clienții de pe Instagram dintr-o singură căsuță de e-mail universală
LiveAgent este un software pentru serviciul de asistență pentru clienți care vine cu peste 179 de funcții și integrări, oferind o experiență personalizată și multilingvă. Funcția video call chat poate fi utilizată pentru o comunicare mai personală și eficientă cu clienții, iar aceasta funcționează ca un apel normal pe Skype. Pentru a utiliza funcția video call chat, trebuie să includeți un buton de live video chat pe website-ul dvs. LiveAgent este disponibil pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
Facebook a devenit un canal important pentru serviciul clienți, fiind folosite peste 20 de miliarde de mesaje între companii și clienți pe Facebook Messenger lunar. O cercetare arată că 59% dintre clienți folosesc Facebook pentru a contacta companiile și clienții consideră că întreprinderile care oferă asistență prin Facebook sunt mai de încredere. LiveAgent este o platformă excelentă de comunicare cu clienții, care ajută la clasificarea și urmărirea tichetelor, este disponibilă și asistență pe rețelele de socializare și o bază de cunoștințe pe site-ul lor. Compania nu oferă asistență telefonică pentru clienți, dar există diferite modalități de contact cu Facebook.
Galeria de invitații la conversație
LiveAgent is a customer service software that offers various features including email and complaint management, customer portal, and phone care system. It has integration options with other systems and offers a free demo. The company guarantees customer support and assistance. The software also provides real-time sales and traffic reports. LiveAgent is user-friendly and multilingual with a sign-up bonus of $5. They also allow tracking issues to their roots and making sure they are eliminated in the future. Additionally, the company offers alternative and popular software for customer service, along with sales contacts.
Contacte de Asistență Instagram
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților care oferă soluții VoIP și alte servicii de autoservire, gestionare a reclamațiilor și a emailurilor. Compania oferă asistență prin portalul de asistență și dispune de bloguri și seminarii web. LiveAgent are, de asemenea, un program de parteneriat VoIP și oferă asistență tehnică. Calitatea Unității asigură protecția datelor personale și oferă suport 24 de ore pe zi.