Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Timp de soluționare

Ce este un timp de soluționare?

Timpul de soluționare este timpul în care un tichet este rezolvat. Acesta începe în momentul în care un tichet intră în departamentul de asistență și se termină când agentul sau clientul apasă butonul Rezolvat. Uneori, acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal.

Cea mai tipică situație în care este rezolvat automat un tichet este atunci când un client scrie o anumită întrebare, agentul de asistență pentru clienți răspunde la tichet, iar clientul nu răspunde niciodată. De obicei, o regulă este declanșată după câteva zile de inactivitate, regulă care în acest scenariu va rezolva un tichet.

Întrebări frecvente

Ce este Timpul de Soluționare?

Timpul de soluționare este timpul de la solicitarea clientului până când situația este complet rezolvată, atunci când agentul apasă butonul Rezolvat (uneori acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal).

 

Cum puteți calcula Timpul de Soluționare?

Pentru a calcula timpul de soluționare, împărțiți timpul total aferent tuturor apelurilor, la numărul de solicitări procesate.

 

Cum puteți îmbunătăți timpul de soluționare?

Pentru a îmbunătăți timpul de soluționare, în primul rând asigurați servicii de calitate pentru clienți. Agenții ar trebui să fie pregătiți corespunzător pentru munca lor și ar trebui să aibă instrumentele potrivite pentru a-i ajuta în munca lor. Datorită software-ului LiveAgent, munca poate fi automatizată, agentul poate gestiona toate canalele de comunicare dintr-un singur loc și are acces la rapoarte.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație