Ce este un timp de soluționare?
Timpul de soluționare este timpul în care un tichet este rezolvat. Acesta începe în momentul în care un tichet intră în departamentul de asistență și se termină când agentul sau clientul apasă butonul Rezolvat. Uneori, acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal.
Cea mai tipică situație în care este rezolvat automat un tichet este atunci când un client scrie o anumită întrebare, agentul de asistență pentru clienți răspunde la tichet, iar clientul nu răspunde niciodată. De obicei, o regulă este declanșată după câteva zile de inactivitate, regulă care în acest scenariu va rezolva un tichet.
Frequently asked questions
Ce este Timpul de Soluționare?
Timpul de soluționare este timpul de la solicitarea clientului până când situația este complet rezolvată, atunci când agentul apasă butonul Rezolvat (uneori acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal).
Cum puteți calcula Timpul de Soluționare?
Pentru a calcula timpul de soluționare, împărțiți timpul total aferent tuturor apelurilor, la numărul de solicitări procesate.
Cum puteți îmbunătăți timpul de soluționare?
Pentru a îmbunătăți timpul de soluționare, în primul rând asigurați servicii de calitate pentru clienți. Agenții ar trebui să fie pregătiți corespunzător pentru munca lor și ar trebui să aibă instrumentele potrivite pentru a-i ajuta în munca lor. Datorită software-ului LiveAgent, munca poate fi automatizată, agentul poate gestiona toate canalele de comunicare dintr-un singur loc și are acces la rapoarte.
Expert note
Timpul de soluționare reprezintă durata de la primirea solicitării unui tichet la momentul în care acesta este rezolvat. Este important pentru satisfacția clienților.

LiveAgent este o platformă de servicii pentru clienți care oferă instrumente de gestionare a e-mailurilor, telefoniei, apelurilor și portalului clienților, printre altele. Aceasta are o gamă largă de caracteristici și integrări, fiind utilizată de companii din diverse domenii. De asemenea, platforma oferă asistență clienților prin intermediul unui portal dedicat și unor seminarii web. Pentru a începe, puteți solicita o demonstrație și înregistra un cont.
LiveAgent este o soluție populară de îmbunătățire a serviciului clienților, ușor de utilizat și rentabilă. Acesta oferă instrumente precum chat-ul, integrarea cu rețelele sociale și cu telefonul. Funcția de pauză disponibilă pentru agenții de asistență și servicii pentru clienți previne ratările apelurilor sau tichetelor de înaltă prioritate și ajută la reținerea informațiilor și concentrare. LiveAgent are un raport al agentului și oferă monitorizarea timpului, ambele ajutând la sporirea eficienței și productivității. LiveAgent este oferit cu perioadă gratuită de încercare.
Textul descrie procedurile de gestionare a tichetelor de servicii ale clienților și importanța rezolvării lor la timp, pentru a menține clienții mulțumiți. Platforma software LiveAgent este menționată ca o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți. Acesta include caracteristici precum chat-ul, integrarea cu rețelele sociale și telefonul și are o perioadă gratuită de încercare.
Timp mediu de gestionare (AHT)
LiveAgent este un program popular pentru servicii de asistență și clienți, care oferă caracteristici utile, cum ar fi chat-ul, integrarea cu rețelele sociale și telefonul. Utilizatorii pot genera rapoarte și identifica cele mai populare canale de comunicare. LiveAgent oferă, de asemenea, software pentru gestionarea reclamațiilor și un program de gestiune al comunicațiilor cu clienții. Perioada de încercare gratuită este oferită pentru persoanele care doresc să încerce serviciile lor.