Ce este un timp de soluționare?
Timpul de soluționare este timpul în care un tichet este rezolvat. Acesta începe în momentul în care un tichet intră în departamentul de asistență și se termină când agentul sau clientul apasă butonul Rezolvat. Uneori, acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal.
Cea mai tipică situație în care este rezolvat automat un tichet este atunci când un client scrie o anumită întrebare, agentul de asistență pentru clienți răspunde la tichet, iar clientul nu răspunde niciodată. De obicei, o regulă este declanșată după câteva zile de inactivitate, regulă care în acest scenariu va rezolva un tichet.
Frequently asked questions
Ce este Timpul de Soluționare?
Timpul de soluționare este timpul de la solicitarea clientului până când situația este complet rezolvată, atunci când agentul apasă butonul Rezolvat (uneori acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal).
Cum puteți calcula Timpul de Soluționare?
Pentru a calcula timpul de soluționare, împărțiți timpul total aferent tuturor apelurilor, la numărul de solicitări procesate.
Cum puteți îmbunătăți timpul de soluționare?
Pentru a îmbunătăți timpul de soluționare, în primul rând asigurați servicii de calitate pentru clienți. Agenții ar trebui să fie pregătiți corespunzător pentru munca lor și ar trebui să aibă instrumentele potrivite pentru a-i ajuta în munca lor. Datorită software-ului LiveAgent, munca poate fi automatizată, agentul poate gestiona toate canalele de comunicare dintr-un singur loc și are acces la rapoarte.
- Timp de Așteptare (Explicații)
- Tichet Rezolvat (Explicat)
- Rezolvarea La Timp [Explicat]
- Timp Mediu de Gestionare [Explicat]
- Tichet în Așteptare (Explicat)
- Ce este funcția de pauză? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Tur - LiveAgent
- Listă de verificare pentru serviciul clienți: Oferiți asistență de 5* pentru clienți