Ce este o cameră de conversații web?
Camera de conversații, numită și canal de conversații, este un termen care descrie un loc virtual pentru comunicarea pe internet între utilizatorii cu un subiect comun. Poate fi o cameră de conversații pentru prieteni, alta pentru familie și o a treia pentru iubitori de câini. Multe dintre aceste camere de conversații sunt încorporate în pagini de internet și multe dintre acestea utilizează camere web.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.