Implicați-vă vizitatorii paginii de internet invitându-i la o sesiune de conversații directe cu agenții dumneavoastră. Implementați invitații la conversație pentru adrese URL personalizate de pe paginile dumneavoastră de internet (cum ar fi pagina cu prețuri). LiveAgent oferă diferite tipuri de invitații personalizabile.
LiveAgent vă oferă opțiunea de a alege dintre numeroase poziții și stiluri predefinite pentru invitații.
Ready to choose a chat button for your website?
Get a 14-day free trial and create the best customer experience for your website visitors right away!
Nu ați găsit stilul potrivit pentru invitația dumneavoastră? Nu vă îngrijorați. Puteți crea un stil personalizat scriind propriul cod HTML.
Resurse din baza de cunoștințe
Aflați mai multe despre cum să creați un buton de conversații în LiveAgent.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.