Implicați-vă vizitatorii paginii de internet invitându-i la o sesiune de conversații directe cu agenții dumneavoastră. Implementați invitații la conversație pentru adrese URL personalizate de pe paginile dumneavoastră de internet (cum ar fi pagina cu prețuri). LiveAgent oferă diferite tipuri de invitații personalizabile.

LiveAgent vă oferă opțiunea de a alege dintre numeroase poziții și stiluri predefinite pentru invitații.
Ready to choose a chat button for your website?
Get a 14-day free trial and create the best customer experience for your website visitors right away!
Nu ați găsit stilul potrivit pentru invitația dumneavoastră? Nu vă îngrijorați. Puteți crea un stil personalizat scriind propriul cod HTML.
Resurse din baza de cunoștințe
Aflați mai multe despre cum să creați un buton de conversații în LiveAgent.
Galerie de butoane de conversații
LiveAgent oferă animații butonului de conversații și o perioadă de încercare gratuită pentru personalizarea butonului de conversații pe site-ul dvs. și pentru conversații directe, migrare și autoservire. LiveAgent este o alternativă bună pentru Chaport, cu un widget de chat live rapid și instrumente și integrări suplimentare. Înregistrarea necesită doar adresa de e-mail și acceptarea termenilor și condițiilor și politicii de confidențialitate.
Urmărirea vizitatorilor paginii de internet
LiveAgent oferă diferite opțiuni pentru invitații la conversații, inclusiv galerii personalizate de butoane și resurse din baza de cunoștințe și suport tehnic. E-mailurile de invitație sunt, de asemenea, importante pentru a promova un portal pentru clienți și a atrage noi utilizatori. Adăugarea unui widget de căutare pe site-ul web poate ajuta vizitatorii să găsească mai ușor informațiile dorite. De asemenea, LiveAgent oferă o vedere de ansamblu asupra conversațiilor, îmbunătățind astfel eficiența și satisfacția clienților.
LiveAgent este un software de asistență cu mai multe canale, inclusiv un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților. Programul de afiliere oferă comisioane recurente de 20% și un manager afiliat dedicat, precum și rapoarte în timp real ale vânzărilor și traficului. LiveAgent este ușor de utilizat și are opțiuni multilingve și integrări. Compania oferă, de asemenea, un bonus de înscriere de 5 USD și posibilitatea de a se urmări problemele până la cauzele lor principale și de a elabora măsuri pentru a le elimina în viitor.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților ce include caracteristici precum gestionarea e-mailurilor și a reclamațiilor, portalul clienților și un sistem de îngrijire prin telefonie cu apeluri primite. Acesta are disponibile integrări cu alte sisteme și o opțiune de demonstrație gratuită. Compania garantată de Quality Unit oferă asistență și suport clienților.