Ce este un client de chat gratuit?
Un client de chat gratuit este un software localizat pe computerul utilizatorului. Acest software este utilizat pentru gestionarea mesageriei instantanee și este posibil să fie îmbinate toate conturile de mesagerie instantanee ale utilizatorului.
Este complet gratuit pentru fiecare utilizator. Toată lumea are o listă de prieteni, care este o listă cu toate contactele. Într-un client de chat, este posibil să sortați contactele în diferite grupuri, să schimbați starea sau să trimiteți imagini sau link-uri altor utilizatori.
Clientul de chat gratuit poate fi folosit atât pentru comunicarea personală, cât și pentru cea legată de muncă. De exemplu; pentru o explicație mai bună, îl putem compara cu platforme precum Whatsapp sau Facebook IM (Instant Messaging).
Ce oferă software-ul de servicii pentru clienți?

Software-ul de serviciu clienți, cum ar fi LiveAgent, are mai multe caracteristici. Acest software face ca agenții dvs. de relații cu clienții și clienții să fie mai mulțumiți. Deoarece software-ul are o căsuță universală, toate întrebările clienților dvs. vor fi acolo. Adică, toate tipurile de platforme, cum ar fi Social media, e-mail, LiveChat, apeluri și multe altele. Prin urmare, puteți gestiona toate tichetele clienților dintr-o singură interfață. Adăugați puțină automatizare și agenții dvs. de clienți au acum un flux de lucru eficient și eficace. Software-ul de Chat Live este, de asemenea, o parte din LiveAgent. Acesta vă permite să discutați cu clientul dvs. în timp real, oferind astfel răspunsuri rapide la întrebările clienților.
Încercați clientul nostru de chat gratuit în LiveAgent. Obțineți contul dvs. gratuit aici.
Alte caracteristici excelente ale LiveAgent:
- Bază de cunoștințe
- CRM
- IVR
- SLA-uri & Reguli
- Rapoarte pentru agenți și canale
Dacă doriți să aflați mai multe, iată toate Caracteristicile LiveAgent.
De asemenea, oferim abonamente cu caracteristici suplimentare care vă pot îmbunătăți imediat serviciul clienți. Pentru a afla mai multe, citiți Tarife. Dacă doriți să încercați unul dintre abonamentele noastre, obțineți mai jos o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Care este definiția clientului de chat gratuit?
Un client de chat gratuit este un software care se află pe computerul utilizatorului. Acesta oferă posibilitatea de a gestiona mesajele instantanee și vă permite, de asemenea, să conectați toate conturile de utilizator. Important este că este gratuit pentru fiecare utilizator. Poate fi folosit în comunicarea privată, dar și în comunicarea cu angajații. Funcționează la fel ca WhatsApp.
Care este rolul clientului de chat gratuit?
Clientul de chat gratuit vă permite să gestionați mesajele instantanee și să sincronizați toate conturile de utilizator într-un singur loc. Acolo aveți la dispoziție o listă de contacte, pe care le puteți sorta în diferite grupuri, le puteți modifica starea sau le puteți trimite mesaje și fișiere importante.
LiveAgent oferă un client de chat gratuit?
LiveAgent oferă un client de chat gratuit. Acest lucru îi face fericiți atât pe clienți, cât și pe agenți. Agenții care utilizează clientul de chat gratuit pot utiliza toate platformele, cum ar fi social media, e-mail, chat live și alte conexiuni într-un singur loc. Acest lucru susține automatizarea și conversația în timp real cu clientul, permițând răspunsuri rapide.
Expert note
Clientul de chat gratuit este un software localizat pe computerul utilizatorului utilizat pentru gestionarea mesageriei instantanee și este complet gratuit, permițând sortarea contactelor în grupuri și trimiterea de imagini și link-uri.

The TEXT discusses various ways to improve customer service and suggests using pre-defined and personalized messages, email templates, and queue organization. The creation of a self-service portal and automation of workflow are also beneficial. The LiveAgent program is recommended for effective customer monitoring, while hMailServer is suitable for large institutions and companies. The article also provides information about the company and its services, including pricing, features, and integration options.
Etica în ce privește suportul acordat prin live chat
Agenții de servicii clienți utilizează răspunsurile predefinite pentru a răspunde rapid la solicitări comune. O experiență negativă a unui client poate avea un impact negativ semnificativ asupra profitului companiei. Pentru a calma un client supărat, este important să fii amabil și să arăți compasiune. Solicitați informațiile necesare înainte de a oferi o soluție și evitați să formați propoziții lungi sau incomplete. Cuvintele și structura discuției au un impact crucial în comunicarea online.
Chat-ul live online este o modalitate eficientă de comunicare cu reprezentanții companiilor, oferind oportunitatea unui răspuns rapid și a furnizării informațiilor necesare privind produsele și serviciile. LiveAgent oferă opțiuni gratuite pentru chat-ul live online, inclusiv camera de chat și chat-ul video live pentru clienții ce au nevoie de asistență tehnică. Folosit ca instrument popular de asistență pentru clienți, chat-ul live este preferat de peste 42% dintre aceștia și este utilizat frecvent de consumatorii cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani.
Serviciul de chat este esențial pentru gestionarea relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real cu reprezentanții organizației și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă servicii de mesagerie instantanee, cu caracteristici precum chatbot-uri bazate pe AI, comunicare personalizată și răspunsuri rapide. Este recomandat să puneți o casetă de chat pe fiecare pagină a site-ului dvs. web și să integrați chatul live cu CRM. Serviciile de chat online sunt o soluție mai accesibilă decât chat-ul în timp real, reducând în același timp cheltuielile și îmbunătățind serviciul pentru clienți.