Ce este un client de chat gratuit?
Un client de chat gratuit este un software localizat pe computerul utilizatorului. Acest software este utilizat pentru gestionarea mesageriei instantanee și este posibil să fie îmbinate toate conturile de mesagerie instantanee ale utilizatorului.
Este complet gratuit pentru fiecare utilizator. Toată lumea are o listă de prieteni, care este o listă cu toate contactele. Într-un client de chat, este posibil să sortați contactele în diferite grupuri, să schimbați starea sau să trimiteți imagini sau link-uri altor utilizatori.
Clientul de chat gratuit poate fi folosit atât pentru comunicarea personală, cât și pentru cea legată de muncă. De exemplu; pentru o explicație mai bună, îl putem compara cu platforme precum Whatsapp sau Facebook IM (Instant Messaging).
Ce oferă software-ul de servicii pentru clienți?
Software-ul de serviciu clienți, cum ar fi LiveAgent, are mai multe caracteristici. Acest software face ca agenții dvs. de relații cu clienții și clienții să fie mai mulțumiți. Deoarece software-ul are o căsuță universală, toate întrebările clienților dvs. vor fi acolo. Adică, toate tipurile de platforme, cum ar fi Social media, e-mail, LiveChat, apeluri și multe altele. Prin urmare, puteți gestiona toate tichetele clienților dintr-o singură interfață. Adăugați puțină automatizare și agenții dvs. de clienți au acum un flux de lucru eficient și eficace. Software-ul de Chat Live este, de asemenea, o parte din LiveAgent. Acesta vă permite să discutați cu clientul dvs. în timp real, oferind astfel răspunsuri rapide la întrebările clienților.
Încercați clientul nostru de chat gratuit în LiveAgent. Obțineți contul dvs. gratuit aici.
Alte caracteristici excelente ale LiveAgent:
- Bază de cunoștințe
- CRM
- IVR
- SLA-uri & Reguli
- Rapoarte pentru agenți și canale
Dacă doriți să aflați mai multe, iată toate Caracteristicile LiveAgent.
De asemenea, oferim abonamente cu caracteristici suplimentare care vă pot îmbunătăți imediat serviciul clienți. Pentru a afla mai multe, citiți Tarife. Dacă doriți să încercați unul dintre abonamentele noastre, obțineți mai jos o perioadă de încercare gratuită de 30 zile.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Care este definiția clientului de chat gratuit?
Un client de chat gratuit este un software care se află pe computerul utilizatorului. Acesta oferă posibilitatea de a gestiona mesajele instantanee și vă permite, de asemenea, să conectați toate conturile de utilizator. Important este că este gratuit pentru fiecare utilizator. Poate fi folosit în comunicarea privată, dar și în comunicarea cu angajații. Funcționează la fel ca WhatsApp.
Care este rolul clientului de chat gratuit?
Clientul de chat gratuit vă permite să gestionați mesajele instantanee și să sincronizați toate conturile de utilizator într-un singur loc. Acolo aveți la dispoziție o listă de contacte, pe care le puteți sorta în diferite grupuri, le puteți modifica starea sau le puteți trimite mesaje și fișiere importante.
LiveAgent oferă un client de chat gratuit?
LiveAgent oferă un client de chat gratuit. Acest lucru îi face fericiți atât pe clienți, cât și pe agenți. Agenții care utilizează clientul de chat gratuit pot utiliza toate platformele, cum ar fi social media, e-mail, chat live și alte conexiuni într-un singur loc. Acest lucru susține automatizarea și conversația în timp real cu clientul, permițând răspunsuri rapide.
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care integrează multiple canale de comunicare, oferind o soluție eficientă și cost-eficientă pentru gestionarea cererilor clienților. Cu funcții precum chat online gratuit și integrări diverse, poate îmbunătăți productivitatea și satisfacția clienților.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Agențiile pot personaliza fluxul de lucru adăugând etichete manual sau lăsând sistemul să o facă automat. Chat-ul live oferă multe avantaje, inclusiv monitorizarea vizitatorilor online și răspunsuri predefinite. Integrarea software-ului de chat live pe site-ul dvs. web este simplă și sigură. Este o soluție eficientă pentru asistența clienților și poate aduce beneficii pozitive întreprinderii dvs. de afaceri.