Ce reprezintă un client chat?
Client chat este un program care gestionează mesajele instant și casetele de discuții. Se regăsește în calculatorul unui utilizator. Permite utilizatorilor să discute cu alți utilizatori, să trimită emoticoane, link-uri, fotografii. Utilizatorii își pot seta culorile, data și ora, să aleagă un font și multe altele. Este un mod simplu de a vă conecta cu alte persoane.
FAQ
Care este definiția sintagmei client chat?
Client chat este un program utilizat în camere online de discuții. Face posibilă comunicarea în timp real. În plus, poate fi integrat în programe care suportă mesageria instant. Reprezintă o modalitate ușoară de conectare cu alte persoane.
LiveAgent oferă programul client chat?
LiveAgent oferă programul client chat. Acest program este gratuit pentru orice utilizator LiveAgent. Această funcționalitate permite schimbul instant de mesaje. Utilizatorii își pot personaliza interfața, culorile, data și ora și font-ul caracterelor.
Client chat poate fi personalizat?
Desigur, opțiunea de client chat poate fi personalizată după preferințe. Puteți să alegeți un anumit font, să ajustați culorile, să schimbați data și ora. Aveți la dispoziție multe opțiuni astfel încât să puteți personaliza programul client chat după placul inimii.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.