Ce sunt conversațiile unificate?
Conversația unificată este una în care toată istoria experienței dvs. cu suportul pentru clienți, cu o companie, este vizibilă pentru agentul cu care conversați. De exemplu, dacă aveți probleme cu un produs pe care l-ați achiziționat de la o anumită companie și ați sunat de câteva ori pentru a rezolva problema dvs., o conversație unificată vă va oferi detalii despre toate conversațiile anterioare pe care le-ați avut cu alți agenți.
Este bine într-un fel că agentul are vizibilitate deplină a experiențelor dvs. anterioare și poate răspunde la întrebarea dvs. în consecință; de asemenea, nu va trebui să se adâncească pentru a obține detaliile, deoarece acestea sunt la fel deschise pentru el.
Frequently Asked Questions
Ce sunt conversațiile unificate?
Conversația unificată este una în care toată istoria experienței cu suportul pentru clienți este vizibilă pentru agentul cu care conversați.
Sunt utile conversațiile unificate pentru agenții de asistență pentru clienți?
Conversațiile unificate sunt utile agenților de servicii pentru clienți, deoarece oferă o imagine de ansamblu asupra problemelor pe care clientul le-a raportat anterior sau despre aceeași problemă specifică, dar care nu a fost soluționată.
Este posibil să utilizați opțiunea conversații unificate în LiveAgent?
LiveAgent poate folosi conversații unificate. Drept urmare, agentul are o perspectivă asupra experienței anterioare a clientului și nu va trebui să intre în detalii care îi sunt deja cunoscute.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.