Ce sunt conversațiile unificate?
Conversația unificată este una în care toată istoria experienței dvs. cu suportul pentru clienți, cu o companie, este vizibilă pentru agentul cu care conversați. De exemplu, dacă aveți probleme cu un produs pe care l-ați achiziționat de la o anumită companie și ați sunat de câteva ori pentru a rezolva problema dvs., o conversație unificată vă va oferi detalii despre toate conversațiile anterioare pe care le-ați avut cu alți agenți.
Este bine într-un fel că agentul are vizibilitate deplină a experiențelor dvs. anterioare și poate răspunde la întrebarea dvs. în consecință; de asemenea, nu va trebui să se adâncească pentru a obține detaliile, deoarece acestea sunt la fel deschise pentru el.
Frequently asked questions
Ce sunt conversațiile unificate?
Conversația unificată este una în care toată istoria experienței cu suportul pentru clienți este vizibilă pentru agentul cu care conversați.
Sunt utile conversațiile unificate pentru agenții de asistență pentru clienți?
Conversațiile unificate sunt utile agenților de servicii pentru clienți, deoarece oferă o imagine de ansamblu asupra problemelor pe care clientul le-a raportat anterior sau despre aceeași problemă specifică, dar care nu a fost soluționată.
Este posibil să utilizați opțiunea conversații unificate în LiveAgent?
LiveAgent poate folosi conversații unificate. Drept urmare, agentul are o perspectivă asupra experienței anterioare a clientului și nu va trebui să intre în detalii care îi sunt deja cunoscute.