Ce sunt conversațiile unificate?
Conversația unificată este una în care toată istoria experienței dvs. cu suportul pentru clienți, cu o companie, este vizibilă pentru agentul cu care conversați. De exemplu, dacă aveți probleme cu un produs pe care l-ați achiziționat de la o anumită companie și ați sunat de câteva ori pentru a rezolva problema dvs., o conversație unificată vă va oferi detalii despre toate conversațiile anterioare pe care le-ați avut cu alți agenți.
Este bine într-un fel că agentul are vizibilitate deplină a experiențelor dvs. anterioare și poate răspunde la întrebarea dvs. în consecință; de asemenea, nu va trebui să se adâncească pentru a obține detaliile, deoarece acestea sunt la fel deschise pentru el.
Frequently asked questions
Ce sunt conversațiile unificate?
Conversația unificată este una în care toată istoria experienței cu suportul pentru clienți este vizibilă pentru agentul cu care conversați.
Sunt utile conversațiile unificate pentru agenții de asistență pentru clienți?
Conversațiile unificate sunt utile agenților de servicii pentru clienți, deoarece oferă o imagine de ansamblu asupra problemelor pe care clientul le-a raportat anterior sau despre aceeași problemă specifică, dar care nu a fost soluționată.
Este posibil să utilizați opțiunea conversații unificate în LiveAgent?
LiveAgent poate folosi conversații unificate. Drept urmare, agentul are o perspectivă asupra experienței anterioare a clientului și nu va trebui să intre în detalii care îi sunt deja cunoscute.
Live chat is a flexible tool that can be used for a variety of purposes, including customer support and proactive sales. Here are some proven chat scripts for common scenarios to help agents interact with visitors efficiently. The scripts include greetings, copying and pasting responses, proactive chat invitations, and requests for additional information. These scripts can improve customer satisfaction and increase conversions, making the chat service a valuable asset to any website.
LiveAgent oferă o soluție eficientă pentru distribuirea conversațiilor directe, maximizarea încărcării conversațiilor și definirea numărului de conversații pe care un agent îl poate gestiona. Funcțiile optimizate pentru eficiența și experiența generală a clienților includ istoricul de conversații, invitații proactive la conversație, vizitatori activi și resurse din baza de cunoștințe. LiveAgent este o alternativă excelentă la Novocall pentru asistența clienților pe mai multe canale.
LiveAgent, a software company specializing in customer service, offers solutions for exceptional customer experiences through integrated CRM systems and communication skills. They provide email templates for customer follow-up and prioritize putting the customer first through quality service and personalized omnichannel experiences. By utilizing LiveAgent's chatbot and call center software, businesses can improve their customer service and loyalty while increasing performance in marketing campaigns. Additionally, LiveAgent offers competitive pricing, integrations, and data migration assistance.
Cum să încheiați o conversație
LiveAgent este o platformă de servicii de clienți care oferă software pentru centrul de apel și portalul clienților. Aceasta oferă și sisteme de telefonie VoIP și software pentru autoservire și gestionarea reclamațiilor. Compania are parteneri VoIP și un program de afiliere. Există un blog, un glosar, o academie și seminarii web disponibile pentru învățare. LiveAgent oferă un calculator de costuri și este disponibil pentru demonstrație. Această platformă oferă integrări cu alte software-uri. Compania oferă și asistență clienți și are o politică de securitate și confidențialitate.