Ce este software-ul de serviciu?
Software-ul de servicii este o platformă utilizată pentru crearea unei interacțiuni între clienți și organizație – reprezentanții lor de servicii pentru clienți. Satisfacția clienților depinde și de un software de calitate. Un software de serviciu este foarte util pentru a ajuta la rezolvarea unei probleme a clienților, organizarea și gestionarea afacerii. De asemenea, oferă diverse funcții și caracteristici care aduc multe avantaje și beneficii.
Frequently Asked Questions
Care este definiția software-ului de serviciu?
Software-ul de serviciu este un software utilizat pentru a crea interacțiunea dintre clienți și serviciul pentru clienți. Satisfacția clienților depinde de un software de calitate. Ajută la rezolvarea problemelor și la gestionarea companiei.
Ce caracteristici ar trebui să ofere fiecare software de serviciu?
Software-ul de serviciu ar trebui să îndeplinească mai multe criterii. În primul rând, trebuie să fie intuitiv și să asigure confortul de utilizare. Ar trebui să asigure protecția datelor și securitatea aplicațiilor. În cele din urmă, ar trebui să asigure automatizarea procesului.
De ce aveți nevoie de software de serviciu?
Software-ul de serviciu permite servicii la nivel înalt pentru clienți. Are un impact asupra satisfacției utilizatorilor, dar și asupra satisfacției angajaților.
Expert’s note
Software-ul de serviciu este esențial pentru o afacere care dorește să își îmbunătățească relația cu clienții și să fie mai eficientă în comunicare.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.