Ce este cunoașterea clientului?
Acceptarea și înțelegerea clienților dvs., care se bazează pe comportamentul, preferințele și experiențele lor cu compania dvs., utilizate pentru a lua decizii.. Aceasta este cunoașterea clientului. Direcționează companiile către noi modalități de a servi mai bine clienții.
Este o cunoaștere a clienților și a pieței. Cunoașterea clientului este foarte utilă în aproape orice formă de afacere. Are într-adevăr un impact asupra fiecărui sistem de marketing.
Obțineți un mare beneficiu pentru afacerea dvs. și aflați cum să utilizați cunoașterea clientului la întregul său potențial.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul cunoașterea clientului?
Cunoașterea clientului înseamnă o înțelegere aprofundată a clienților, a comportamentului, preferințelor, nevoilor și așteptărilor acestora. O puteți obține analizând datele clienților, de ex. date demografice, istoricul navigării, achiziții, returnări, reacții la campanii. Acest lucru se face pentru a aduce o mai bună înțelegere a clientului.
Este importantă cunoașterea clientului?
Cunoașterea consumatorilor este importantă, deoarece are un impact semnificativ asupra performanței și eficacității campaniilor dvs. de marketing și vânzări. Informațiile despre consumatori vă permit să înțelegeți mai bine și să vă cunoașteți clienții. Datorită acestui fapt, companiei îi este mai ușor să planifice activități care vor fi direcționate către un anumit grup țintă.
Cum să colectați informații despre clienți?
Colectarea de informații despre consumatori este extrem de importantă în gestionarea afacerii dvs. Obținerea de informații nu este o sarcină ușoară, deci trebuie să țineți cont de mai mulți factori. În primul rând, ar trebui să colectați și să analizați feedback-ul clienților cu privire la produse, servicii, servire și campanii. De asemenea, este extrem de important să analizăm nu numai opiniile, ci și stările de spirit ale clienților care reflectă emoțiile lor. Însă colectarea statisticilor nu trebuie să se limiteze doar la clienții dvs. Puteți de asemenea investiga potențialii dvs. clienți care vă pot oferi informații suplimentare cu privire la motivele pentru care nu v-au ales încă produsul. În plus, desigur, merită să analizați cu atenție datele din rapoartele generate de programele pe care le utilizați zilnic.
Notă de expert
Cunoașterea clientului este fundamentul unei bune gestionări a afacerii. Este important să înțelegeți preferințele și experiențele clienților pentru a putea oferi soluții personalizate și pentru a consolida relațiile cu aceștia.

Baza de cunoștințe: șabloane de început
Un articol introductiv ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să folosească un limbaj simplu și ușor de înțeles. Ar trebui să includă scurte descrieri, întrebări frecvente și moduri de contact pentru clienți.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții adaptate și asistență rapidă. Un bun serviciu pentru clienți necesită și abilități relevante ale agenților, precum și instrumente de lucru eficiente și o motivație adecvată a angajaților.