Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cunoașterea clientului

Ce este cunoașterea clientului?

Acceptarea și înțelegerea clienților dvs., care se bazează pe comportamentul, preferințele și experiențele lor cu compania dvs., utilizate pentru a lua decizii.. Aceasta este cunoașterea clientului. Direcționează companiile către noi modalități de a servi mai bine clienții.

Este o cunoaștere a clienților și a pieței. Cunoașterea clientului este foarte utilă în aproape orice formă de afacere. Are într-adevăr un impact asupra fiecărui sistem de marketing.

Obțineți un mare beneficiu pentru afacerea dvs. și aflați cum să utilizați cunoașterea clientului la întregul său potențial.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă termenul cunoașterea clientului?

Cunoașterea clientului înseamnă o înțelegere aprofundată a clienților, a comportamentului, preferințelor, nevoilor și așteptărilor acestora. O puteți obține analizând datele clienților, de ex. date demografice, istoricul navigării, achiziții, returnări, reacții la campanii. Acest lucru se face pentru a aduce o mai bună înțelegere a clientului.

Este importantă cunoașterea clientului?

Cunoașterea consumatorilor este importantă, deoarece are un impact semnificativ asupra performanței și eficacității campaniilor dvs. de marketing și vânzări. Informațiile despre consumatori vă permit să înțelegeți mai bine și să vă cunoașteți clienții. Datorită acestui fapt, companiei îi este mai ușor să planifice activități care vor fi direcționate către un anumit grup țintă.

Cum să colectați informații despre clienți?

Colectarea de informații despre consumatori este extrem de importantă în gestionarea afacerii dvs. Obținerea de informații nu este o sarcină ușoară, deci trebuie să țineți cont de mai mulți factori. În primul rând, ar trebui să colectați și să analizați feedback-ul clienților cu privire la produse, servicii, servire și campanii. De asemenea, este extrem de important să analizăm nu numai opiniile, ci și stările de spirit ale clienților care reflectă emoțiile lor. Însă colectarea statisticilor nu trebuie să se limiteze doar la clienții dvs. Puteți de asemenea investiga potențialii dvs. clienți care vă pot oferi informații suplimentare cu privire la motivele pentru care nu v-au ales încă produsul. În plus, desigur, merită să analizați cu atenție datele din rapoartele generate de programele pe care le utilizați zilnic.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație