Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM

Ce reprezintă CRM?

Sistemul de gestiune al relației cu clienții denumit și CRM (customer relationship management) se referă la strategiile și tehnologiile de gestionare a relațiilor și interacțiunilor cu clienții. Principalul obiectiv al sistemul CRM este de a îmbunătăți și analiza relațiile de afaceri.

Prin intermediul sistemului CRM sunt obținute informații despre clienți, prin diferite canale cum ar fi website, rețele de socializare, materiale de marketing și altele. Puteți înregistra vânzări, lead-uri, oportunități, date de contact și multe altele. Sistemul de gestiune al relației cu clienții (CRM) are de asemenea un impact uriaș asupra companiei dvs. Vă ajută să colectați date, să gestionați echipa de suport clienți și să creșteți gradul de satisfacție al clienților.

Întrebări frecvente

De la ce provine acronimul CRM?

Acronimul CRM (customer relationship management) semnifică sistemul de gestiune al relației cu clienții. Altfel spus, datorită sistemului CRM, companiile pot gestiona relațiile de afaceri, datele și informațiile.

Care sunt tipurile de sisteme CRM?

Există câteva tipuri de CRM. Primul tip este sistemul CRM operațional, care, mulțumită funcționalităților sale, oferă departamentelor de suport clienților, marketing și vânzări posibilitatea de a lua decizii mai bune și de a sprijini clienții și prospecții. Cel de-al doilea tip este sistemul CRM colaborativ care sprijină interacțiunile cu furnizorii și distribuitorii. Permite partajarea datelor despre clienți. Un alt tip de sistem CRM este cel analitic, cu ajutorul căruia se întocmesc analize și se conturează concluziile adecvate. Un model interesant de sistem CRM este cel strategic, care are drept scop punerea clientului pe primul loc prin utilizarea datelor și informațiilor despre ei și despre trendurile curente. Ultimul tip de sistem CRM este cel utilizat pentru managementul campaniilor, prin intermediul căruia campaniile de marketing și vânzări se desfășoară într-un mod eficient.

Este LiveAgent un sistem CRM?

LiveAgent este un instrument care poate fi integrat în sistemul CRM pentru a sprijini activitățile. În cadrul LiveAgent pot fi stocate informații despre clienți în caseta de date de contact.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație