Ce reprezintă CRM?
Sistemul de gestiune al relației cu clienții denumit și CRM (customer relationship management) se referă la strategiile și tehnologiile de gestionare a relațiilor și interacțiunilor cu clienții. Principalul obiectiv al sistemul CRM este de a îmbunătăți și analiza relațiile de afaceri.
Prin intermediul sistemului CRM sunt obținute informații despre clienți, prin diferite canale cum ar fi website, rețele de socializare, materiale de marketing și altele. Puteți înregistra vânzări, lead-uri, oportunități, date de contact și multe altele. Sistemul de gestiune al relației cu clienții (CRM) are de asemenea un impact uriaș asupra companiei dvs. Vă ajută să colectați date, să gestionați echipa de suport clienți și să creșteți gradul de satisfacție al clienților.
Frequently Asked Questions
De la ce provine acronimul CRM?
Acronimul CRM (customer relationship management) semnifică sistemul de gestiune al relației cu clienții. Altfel spus, datorită sistemului CRM, companiile pot gestiona relațiile de afaceri, datele și informațiile.
Care sunt tipurile de sisteme CRM?
Există câteva tipuri de CRM. Primul tip este sistemul CRM operațional, care, mulțumită funcționalităților sale, oferă departamentelor de suport clienților, marketing și vânzări posibilitatea de a lua decizii mai bune și de a sprijini clienții și prospecții. Cel de-al doilea tip este sistemul CRM colaborativ care sprijină interacțiunile cu furnizorii și distribuitorii. Permite partajarea datelor despre clienți. Un alt tip de sistem CRM este cel analitic, cu ajutorul căruia se întocmesc analize și se conturează concluziile adecvate. Un model interesant de sistem CRM este cel strategic, care are drept scop punerea clientului pe primul loc prin utilizarea datelor și informațiilor despre ei și despre trendurile curente. Ultimul tip de sistem CRM este cel utilizat pentru managementul campaniilor, prin intermediul căruia campaniile de marketing și vânzări se desfășoară într-un mod eficient.
Este LiveAgent un sistem CRM?
LiveAgent este un instrument care poate fi integrat în sistemul CRM pentru a sprijini activitățile. În cadrul LiveAgent pot fi stocate informații despre clienți în caseta de date de contact.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.