Agile CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Agile CRM Politică de confidențialitate
Ce este Agile CRM?
Agile CRM este un software de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) utilizat la nivel mondial de numeroase companii. Este folosit pentru automatizare, vânzări, marketing, în timp ce stochează date despre clienți care pot fi folosite pentru diverse campanii. Agile CRM oferă informații de afaceri și îi ajută pe reprezentanții de vânzări cu procesele.
Cum îl puteți utiliza?
Există multe acțiuni și declanșatoare disponibile în această integrare. Primiți notificări în panoul de bord ori de câte ori un nou caz, afacere, tichet, eveniment, sarcină, contact sau client este creat în Agile CRM. De asemenea, puteți urmări etichetele și etapele de referință ale afacerilor. Pe lângă urmărirea acestor acțiuni, le puteți efectua manual în LiveAgent. Creați contacte noi, adăugați la campanii, adăugați note, creați companii, adăugați clienți la grupuri, adăugați etichete sau creați conversații.
Avantaje
- Primiți notificări despre Agile CRM în panoul dvs. de bord LiveAgent
- Efectuați sarcini și lucrări fără a schimba software-ul
- Creșteți fluxul de lucru
Frequently Asked Questions
Ce este Agile CRM?
Agile este o platformă de gestionare a relațiilor cu clienții, care permite clienților să stocheze date importante și să automatizeze procesele de vânzări sau de marketing.
Care sunt beneficiile integrării Agile CRM cu LiveAgent?
- îmbunătățirea eficienței serviciilor pentru clienți - primiți notificări din Agile CRM în LiveAgent - creați contacte/grupuri de contacte și adăugați etichete dintr-o singură interfață
SugarCRM este un software open-source de gestionare a relațiilor cu clienții, care oferă automatizare a vânzărilor, campanii de marketing și asistență pentru clienți. Integrarea sa în platforma LiveAgent permite accesul facil la informații detaliate despre clienți, pentru îmbunătățirea eficienței și creșterea vânzărilor.
Textul prezintă avantajele programelor de gestionare a poștei electronice, cum ar fi EximLiveAgent și Open-Xchange, oferind caracteristici precum acțiuni în masă și șabloane de răspuns. De asemenea, se discută despre importanța alegerii unei linii de subiect potrivite pentru mesajele de urmărire și se recomandă o abordare bine planificată și personalizată în comunicarea cu potențialii clienți pentru a-i încuraja să ia decizii de cumpărare.
LiveAgent oferă chat online gratuit în Română pentru a crește productivitatea serviciului clienți prin comunicare rapidă și funcții complete de helpdesk și call center. Contacte pentru biroul de asistență Bose în Română: Conversații directe, Centru de Apeluri, Rețele sociale, Bază de Cunoștințe. Detalii de contact: https://www.bose.com/ro_eu/contactați-ne.html. De asemenea, se oferă integrare cu Actio, un operator polonez VoIP, pentru a oferi soluții de telecomunicații pentru clienți casnici și de afaceri. Acest lucru poate fi realizat fără costuri suplimentare și oferă o serie de avantaje, inclusiv rentabilitate, fiabilitate și accesibilitate mare.