Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Salesforce

Ce este Salesforce?

Salesforce este un software de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM). Serviciile sale permit companiilor și întreprinderilor să lucreze cu Cloud. Acest lucru le oferă opțiunea de a oferi servicii mai bune pentru companiile care doresc să își sprijine clienții. Acesta poate economisi timp și poate îmbunătăți relațiile cu clienții și experiența clienților. 

Cum îl puteți utiliza?

Puteți utiliza integrarea Salesforce și LiveAgent pentru a crea cazuri în contul dvs. Salesforce prin intermediul tichetelor LiveAgent. Nu trebuie să lăsați chat-ul cu clienții în așteptare, ci doar să raportați imediat cazurile și să oferiți o satisfacție mai bună clienților. 

Ori de câte ori apare o solicitare de tichet de conversație a unui client, puteți să faceți click pe butonul Salesforce din panoul din dreapta și să creați un caz cu e-mailul clientului ca identificator și o transcriere a conversației încărcată în cazul Salesforce.

Integrarea Salesforce pentru LiveAgent prin Zapier vă permite să țineți evidența informațiilor importante, cum ar fi clienți noi, contacte, evenimente, obiecte, tipuri de obiecte, campanii și oportunități închise.

De asemenea, puteți crea manual noi conturi, campanii, comentarii, cazuri, contacte și atașamente. Nu ezitați să adăugați contacte la campanii, să creați și să actualizați obiecte din panoul de bord LiveAgent. Aceste integrări pot fi create separat și puteți alege pe care doriți să le utilizați. 

Avantaje

  • Țineți evidența relațiilor cu clienții dvs. din LiveAgent
  • Gestionați cu ușurință sarcinile din panoul de bord al LiveAgent
  • Creați cazuri noi sau adăugați clienți potențiali

Cum să integrați Salesforce cu LiveAgent

LiveAgent are un plugin de integrare Salesforce disponibil pentru clienți. Acesta vă poate ajuta să vă urmăriți clienții, să gestionați cazurile sau să adăugați noi clienți potențiali. 

  • Pentru a vă activa plugin-ul, deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Sistem > Plugin-uri. Puteți găsi plugin-ul dvs. în lista de plugin-uri. După aceea, faceți click pe comutatorul Activare din partea dreaptă.
Salesforce
plugin SalesForce
  • LiveAgent va reporni și, după aceea, puteți găsi plugin-ul activ în partea de sus a listei. Faceți click pe butonul de configurare (pictograma roată dințată) de lângă comutatorul de activare și se va deschide o nouă fereastră de opțiuni. 
Salesforce
Plugin Salesforce activ
  • Copiați și lipiți cheia API din Salesforce și faceți click pe Salvare. Puteți găsi și genera cheia API în Salesforce. Deschideți-l și mergeți la Setări > Integrări > API.
Salesforce
Introduceți cheia API

Ați terminat și integrarea este activă. Mergeți mai departe și încercați-o.

Cum să integrați Salesforce cu LiveAgent prin Zapier

Dacă doriți să deblocați mai multe capacități de flux de lucru ale LiveAgent și Salesforce, puteți încerca să utilizați serviciul Zapier. Zapier este o companie care se concentrează pe conectarea oricăror două aplicații cu diverse rezultate de integrare în funcție de capacitățile acestora.

Acest sistem funcționează cu declanșatoare și acțiuni pe care le puteți alege și puteți crea o integrare personalizată pe cont propriu. Este un proces simplu, care durează doar câteva minute.

  • În primul rând, conectați-vă la contul dvs. Zapier sau creați unul aici dacă nu aveți deja. Este gratuit. Apoi, treceți la pagina de integrări LiveAgent + Salesforce.
  • Derulați în jos și alegeți ce aplicație va efectua declanșarea și care va fi aceasta. Există mai multe opțiuni, cum ar fi integrarea calendarului, mesaje pre-scrise și altele care pot fi combinate cu cea de-a doua aplicație. Gândiți-vă la ce doriți să facă integrarea și alegeți. Când ați terminat de selectat, continuați cu butonul albastru.
  • Următorii pași pot varia în funcție de alegerea declanșatorului și a acțiunii, dar în general sunt ușor de parcurs. În cele mai multe cazuri, este la fel de simplu ca și conectarea la conturile dvs. și acordarea de permisiuni pentru Salesforce. Fiecare configurare a declanșatorului include, de asemenea, un test de declanșare pentru a afla dacă Zapier s-a conectat cu succes la aplicație.
  • A doua parte necesită, de obicei, configurarea acțiunii. Noi am ales acțiunea LiveAgent Creare Conversație din gama de opțiuni de integrare de la început, ceea ce înseamnă că a trebuit să configurăm e-mailul. Acest lucru a inclus introducerea adreselor de e-mail ale expeditorului și destinatarului, a subiectului și a corpului mesajului, printre alte opțiuni care nu sunt obligatorii.
  • După ce ați terminat cu partea anterioară, faceți un ultim test de integrare în Zapier și vedeți dacă funcționează. Și acesta este întregul proces al integrărilor Zapier pe scurt. 

Întrebări frecvente

Ce este Salesforce?

Salesforce este un software CRM care vă ajută să vă îmbunătățiți relațiile de afaceri încă din 1996. În plus, poate stimula profitabilitatea companiei și procesele generale ale acesteia.  

Care sunt avantajele integrării Salesforce cu LiveAgent?

- productivitate îmbunătățită

- nu este necesară comutarea interfețelor

- actualizarea cu ușurință a campaniilor din LiveAgent 

- adăugarea de contacte noi din LiveAgent

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație