Partener
Ce este Salesforce?
Salesforce este un software de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM). Serviciile sale permit companiilor și întreprinderilor să lucreze cu Cloud. Acest lucru le oferă opțiunea de a oferi servicii mai bune pentru companiile care doresc să își sprijine clienții. Acesta poate economisi timp și poate îmbunătăți relațiile cu clienții și experiența clienților.
Cum îl puteți utiliza?
Puteți utiliza integrarea Salesforce și LiveAgent pentru a crea cazuri în contul dvs. Salesforce prin intermediul tichetelor LiveAgent. Nu trebuie să lăsați chat-ul cu clienții în așteptare, ci doar să raportați imediat cazurile și să oferiți o satisfacție mai bună clienților.
Ori de câte ori apare o solicitare de tichet de conversație a unui client, puteți să faceți click pe butonul Salesforce din panoul din dreapta și să creați un caz cu e-mailul clientului ca identificator și o transcriere a conversației încărcată în cazul Salesforce.
Integrarea Salesforce pentru LiveAgent prin Zapier vă permite să țineți evidența informațiilor importante, cum ar fi clienți noi, contacte, evenimente, obiecte, tipuri de obiecte, campanii și oportunități închise.
De asemenea, puteți crea manual noi conturi, campanii, comentarii, cazuri, contacte și atașamente. Nu ezitați să adăugați contacte la campanii, să creați și să actualizați obiecte din panoul de bord LiveAgent. Aceste integrări pot fi create separat și puteți alege pe care doriți să le utilizați.
Avantaje
- Țineți evidența relațiilor cu clienții dvs. din LiveAgent
- Gestionați cu ușurință sarcinile din panoul de bord al LiveAgent
- Creați cazuri noi sau adăugați clienți potențiali
Cum să integrați Salesforce cu LiveAgent
LiveAgent are un plugin de integrare Salesforce disponibil pentru clienți. Acesta vă poate ajuta să vă urmăriți clienții, să gestionați cazurile sau să adăugați noi clienți potențiali.
- Pentru a vă activa plugin-ul, deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Sistem > Plugin-uri. Puteți găsi plugin-ul dvs. în lista de plugin-uri. După aceea, faceți click pe comutatorul Activare din partea dreaptă.

- LiveAgent va reporni și, după aceea, puteți găsi plugin-ul activ în partea de sus a listei. Faceți click pe butonul de configurare (pictograma roată dințată) de lângă comutatorul de activare și se va deschide o nouă fereastră de opțiuni.

- Copiați și lipiți cheia API din Salesforce și faceți click pe Salvare. Puteți găsi și genera cheia API în Salesforce. Deschideți-l și mergeți la Setări > Integrări > API.

Ați terminat și integrarea este activă. Mergeți mai departe și încercați-o.
Cum să integrați Salesforce cu LiveAgent prin Zapier
Dacă doriți să deblocați mai multe capacități de flux de lucru ale LiveAgent și Salesforce, puteți încerca să utilizați serviciul Zapier. Zapier este o companie care se concentrează pe conectarea oricăror două aplicații cu diverse rezultate de integrare în funcție de capacitățile acestora.
Acest sistem funcționează cu declanșatoare și acțiuni pe care le puteți alege și puteți crea o integrare personalizată pe cont propriu. Este un proces simplu, care durează doar câteva minute.
- În primul rând, conectați-vă la contul dvs. Zapier sau creați unul aici dacă nu aveți deja. Este gratuit. Apoi, treceți la pagina de integrări LiveAgent + Salesforce.
- Derulați în jos și alegeți ce aplicație va efectua declanșarea și care va fi aceasta. Există mai multe opțiuni, cum ar fi integrarea calendarului, mesaje pre-scrise și altele care pot fi combinate cu cea de-a doua aplicație. Gândiți-vă la ce doriți să facă integrarea și alegeți. Când ați terminat de selectat, continuați cu butonul albastru.
- Următorii pași pot varia în funcție de alegerea declanșatorului și a acțiunii, dar în general sunt ușor de parcurs. În cele mai multe cazuri, este la fel de simplu ca și conectarea la conturile dvs. și acordarea de permisiuni pentru Salesforce. Fiecare configurare a declanșatorului include, de asemenea, un test de declanșare pentru a afla dacă Zapier s-a conectat cu succes la aplicație.
- A doua parte necesită, de obicei, configurarea acțiunii. Noi am ales acțiunea LiveAgent Creare Conversație din gama de opțiuni de integrare de la început, ceea ce înseamnă că a trebuit să configurăm e-mailul. Acest lucru a inclus introducerea adreselor de e-mail ale expeditorului și destinatarului, a subiectului și a corpului mesajului, printre alte opțiuni care nu sunt obligatorii.
- După ce ați terminat cu partea anterioară, faceți un ultim test de integrare în Zapier și vedeți dacă funcționează. Și acesta este întregul proces al integrărilor Zapier pe scurt.
Frequently asked questions
Ce este Salesforce?
Salesforce este un software CRM care vă ajută să vă îmbunătățiți relațiile de afaceri încă din 1996. În plus, poate stimula profitabilitatea companiei și procesele generale ale acesteia.
Care sunt avantajele integrării Salesforce cu LiveAgent?
- productivitate îmbunătățită
- nu este necesară comutarea interfețelor
- actualizarea cu ușurință a campaniilor din LiveAgent
- adăugarea de contacte noi din LiveAgent
Promovarea clientului este o strategie importantă pentru orice afacere, deoarece poate crește vânzările, veniturile și satisfacția clienților. Pentru a obține avantajul promovării clienților, aveți nevoie de feedback-ul clientului și de programul de loialitate. Construirea avocaților dvs. ar putea fi dificilă la început, dar puteți îmbunătăți experiența clienților prin folosirea software-ului de asistență pentru clienți și a rețelelor de socializare. În plus, recenziile și mărturiile clienților au un impact imens asupra oricărei afaceri.
Agenții de birou de asistență oferă asistență tehnică clienților prin diferite canale, cum ar fi poșta electronică, telefon și social media. Pentru a fi un agent de succes, este necesar să aveți abilități de comunicare excelentă și cunoștințe bune despre produsele și serviciile companiei. LiveAgent este un software popular de service client care oferă și soluții pentru gestionarea reclamațiilor, e-mailurilor și telefoniei. Un birou de asistență ajută oamenii cu probleme tehnice și se referă la sistemul care adresează întrebările clienților și automatizează, raportează și ține evidența solicitărilor lor.
Program de monitorizare clienți
LiveAgent este o instrument remarcabil de monitorizare a clienților care permite colectarea informațiilor despre clienți și acțiunile lor legate de magazin și serviciul pentru clienți. Acesta oferă posibilitatea de a adăuga notițe la conversații și de a avea întrevederi cu clienții, permițând personalizarea contactelor pentru clienții viitori. O monitorizare eficientă a clienților poate fi esențială pentru succesul unei afaceri, iar programul LiveAgent poate contribui semnificativ la aceasta.
Contacte pentru biroul de asistență SalesForce
SalesForce oferă multiple metode de contact pentru serviciul clienți, cum ar fi conversații directe prin butonul de pe pagina lor de internet, telefon sau bază de cunoștințe. Nu oferă asistență prin poștă electronică, dar este disponibilă prin intermediul rețelelor sociale. SLA-ul nu este disponibil, însă informații juridice precum termenii și condițiile sunt disponibile pe site-ul lor. SalesForce este o companie americană care dezvoltă și distribuie software de afaceri în cloud.