Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Cum să încheiați o conversație

Cum să încheiați o conversație

Atunci când comunicați cu clienții sau potențialii clienți, găsirea modalității potrivite de a întrerupe o conversație este la fel de importantă ca și o deschidere adecvată. De fapt, încheierea unei interacțiuni într-o manieră profesională, politicoasă și respectuoasă poate transforma chiar și ceea ce ar fi putut începe ca o conversație neplăcută într-o experiență pozitivă a serviciului pentru clienți și poate lăsa clientului o impresie finală bună. 

Sfaturi de bază pentru a încheia conversațiile cu clienții

  • Utilizați una sau mai multe fraze comune de încheiere a conversației care sunt relevante pentru subiectul interacțiunii (mulțumirea unui client, reiterarea scuzelor, informarea cu privire la următorii pași etc.).
  • Alegeți vocabularul, tonul și stilul care se potrivesc cel mai bine publicului dvs. 
  • Ajustați-vă declarațiile de încheiere pentru a vă adapta la diferite canale de asistență. Conversațiile telefonice și prin e-mail necesită de obicei un limbaj mai formal, în timp ce interacțiunile prin chat live și social media sunt de obicei mai dezinvolte.
  • Evitați să folosiți aceeași frază de încheiere la sfârșitul fiecărei interacțiuni, deoarece ar putea suna prea generic și robotizat – personalizați-vă mesajul ori de câte ori este posibil.
  • Încheiați într-o notă bună, întrebând clientul dacă îl mai puteți ajuta cu ceva sau încurajându-l să vă contacteze din nou în viitor.
  • Asigurați-vă că afirmația finală este politicoasă, prietenoasă și lasă o impresie generală pozitivă.
Cum să încheiați o conversație
Folosiți șabloanele noastre pentru a încheia conversațiile cu clienții într-un mod profesionist și politicos – indiferent de canalul pe care îl utilizați

Cum să încheiați o conversație – scripturi pentru serviciul clienți

Potrivit sondajului American Express, 68% dintre consumatori cred că un reprezentant agreabil al serviciului clienți este cheia pentru experiențe pozitive de serviciu. Mai jos găsiți câteva dintre exemplele testate și adevărate despre cum puteți încheia conversațiile cu clienții într-un mod profesionist pe diverse canale de asistență pentru a vă asigura că ai dvs. clienți au întotdeauna parte de o experiență plăcută ori de câte ori interacționează cu dvs.

Cum să încheiați un apel telefonic: afirmații de finalizare a apelului

Cum să încheiați un e-mail: fraze de încheiere a e-mailului

Cum să încheiați o conversație pe chat live

Cum să încheiați o conversație în social media

Întrebări frecvente

Cum pot încheia o conversație?

Pentru a încheia o conversație, încheiați într-o notă bună, întrebând clientul dacă îl mai puteți ajuta cu ceva sau încurajându-l să vă contacteze din nou în viitor.

Cum puteți întrerupe o conversație incomodă?

Puteți evita o conversație incomodă aducând în discuție un subiect neimportant sau schimbând subiectul. Dacă nu doriți să discutați situația, puteți pur și simplu să declarați că nu vă simțiți confortabil să vorbiți despre aceasta. Dacă simțiți că trebuie să puneți capăt conversației, puteți spune că trebuie să plecați.

Cum încheiați un apel fără a fi nepoliticos?

Nu încheiați pur și simplu un apel fără să spuneți nimic. Asigurați-vă că îi mulțumiți interlocutorului pentru timpul acordat și anunțați-l că îi veți trimite un e-mail de urmare dacă mai apare ceva.

Ready to put our templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot încheia o conversație?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a încheia o conversație, încheiați într-o notă bună, întrebând clientul dacă îl mai puteți ajuta cu ceva sau încurajându-l să vă contacteze din nou în viitor.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum puteți întrerupe o conversație incomodă?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți evita o conversație incomodă aducând în discuție un subiect neimportant sau schimbând subiectul. Dacă nu doriți să discutați situația, puteți pur și simplu să declarați că nu vă simțiți confortabil să vorbiți despre aceasta. Dacă simțiți că trebuie să puneți capăt conversației, puteți spune că trebuie să plecați.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum încheiați un apel fără a fi nepoliticos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nu încheiați pur și simplu un apel fără să spuneți nimic. Asigurați-vă că îi mulțumiți interlocutorului pentru timpul acordat și anunțați-l că îi veți trimite un e-mail de urmare dacă mai apare ceva. ” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație