Partener
Ce este ClickFunnels?
ClickFunnels este un constructor de pâlnie de vânzări care ajută afacerile să își automatizeze procesele de vânzare de la început. ClickFunnels este folosit pentru a promova și a vinde produse online.
Cum îl puteți utiliza?
Integrarea cu ClickFunnels vă permite să urmăriți clienții noi, activitatea clienților, achizițiile reușite și cele nereușite. Aceste notificări sunt disponibile în panoul dvs. de bord LiveAgent. În plus, puteți gestiona e-mailurile, adăuga sau elimina etichete, gestiona sau crea contacte, adăuga clienți la grupuri și crea conversații noi.
Avantaje
- Ținerea evidenței proceselor de vânzare
- Gestionarea ClickFunnels din panoul de bord al LiveAgent
- Creșterea fluxului de lucru
Frequently asked questions
Ce este ClickFunnels?
ClickFunnels este o platformă care ajută companiile să automatizeze procesele de vânzări încă din 2013.
Cum puteți utiliza integrarea ClickFunnels în LiveAgent?
- urmăriți activitatea noilor clienți
- obțineți notificări ClickFunnels în LiveAgent
- gestionați-vă contactele, grupurile de contacte și procesele de vânzări dintr-un singur loc
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
LiveAgent este o platformă de servicii pentru clienți oferită de compania Quality Unit, LLC, care include soluții pentru telefonie VoIP, autoservire, centre de apeluri și gestionarea reclamațiilor. Platforma oferă integrări alternative, un program de afiliere și o perioadă gratuită de încercare. Există și un blog cu șabloane, seminarii web și un calculator de costuri. Utilizatorii pot programa apeluri și chat-uri directe cu echipa de asistență LiveAgent și pot subscrie la newsletter. Se oferă condiții de utilizare pentru a garanta securitatea și confidențialitatea datelor utilizatorilor. LiveAgent oferă, de asemenea, software pentru platforma de servicii clienți și diverse oferte de serviciu pentru centrele de apeluri primite și portalul clienților, împreună cu seminarii web, șabloane și un glosar. Clienții pot încerca un demo gratuit.
LiveAgent este o platformă de gestionare a comunicării cu clienții, care oferă posibilitatea de a programa și de a urmări demo-uri live, de a urmări actualizări și reduceri, precum și de a subscrie la newsletter. Utilizatorii așteaptă date de autentificare prin e-mail, în timp ce conturile lor sunt construite. Platforma utilizează module cookie, iar utilizatorii pot programa apeluri și chat-uri directe cu echipa de asistență LiveAgent.
LiveAgent este un sistem CRM care poate fi integrat pentru a sprijini activitatea de gestionare a relației cu clienții. Această tehnologie colectează informații din mai multe canale pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Există mai multe tipuri de sisteme CRM, cum ar fi sistemul colaborativ, analitic și strategic, care sunt utilizate pentru a sprijini interacțiunile cu clienții și echipa de suport. LiveAgent oferă integrări, suport și alte caracteristici.