Ce este o interfață de agent?
Interfața de agent oferă agenților control deplin asupra tuturor activităților legate de munca agentului în interiorul unui software de birou de asistență. Interfața are secțiuni diferite, cum ar fi tabloul de bord și panoul de detalii despre tichete, care permite agenților să efectueze o multitudine de acțiuni.
Ce puteți face într-o interfață de agent?
Agenții pot efectua foarte multe acțiuni, cum ar fi:
- Să transfere responsabilitățile tichetelor
- Să adauge notițe
- Să editeze informațiile despre clienți
- Să aboneze și dezaboneze clienții de pe listele de e-mail
- Să ofere rambursări
- Să efectueze atât chat-uri interne cât și externe, apeluri video și telefonice
- Să creeze rapoarte cuprinzătoare
- Să creeze baze de cunoștințe și portaluri pentru clienți
Pentru a obține o imagine de ansamblu completă a ceea ce puteți face într-o interfață de agent, consultați acest link.
Ce tipuri de rapoarte puteți crea într-o interfață de agent?
Tabloul de bord de raportare din interfața de agent oferă informații despre performanțele individuale și ale echipei (departamentului) atunci când vine vorba de rezoluția tichetelor, timpii medii de răspuns, transferurile tichetelor, rezoluția la primul contact și multe altele.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este interfața de utilizator agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Interfața de utilizator agent oferă agenților posibilitatea de a controla și acționa ca parte a muncii lor în software-ul biroului de asistență. Interfața include, printre altele, un tablou de bord, panou de tichete, datorită cărora agentul poate transfera responsabilitatea pentru tichete, poate edita informațiile despre clienți, poate coordona lista de e-mailuri, poate efectua apeluri telefonice și chat-uri, poate crea rapoarte extinse și baze de cunoștințe.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce caracteristici are tabloul de bord LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “În tabloul de bord LiveAgent veți găsi tot ce aveți nevoie pentru munca dvs. curentă. Acolo veți găsi monitorizarea în timp real a activității agenților. Acolo puteți găsi numărul de tichete deschise care i-au fost atribuite, dar puteți vedea și tichetele colegilor.” } } ] }FAQ
Ce este interfața de utilizator agent?
Interfața de utilizator agent oferă agenților capacitatea de a controla și de a acționa ca parte din munca lor în software-ul biroului de asistență. Interfața include, printre altele, un tablou de bord, panou de tichete, datorită cărora agentul poate transfera responsabilitatea pentru tichete, edita informațiile despre clienți, coordona lista de e-mailuri, efectua apeluri telefonice și chat-uri, crea rapoarte extinse și baze de cunoaștere.
Ce caracteristici are tabloul de bord LiveAgent?
În tabloul de bord LiveAgent veți găsi tot ce aveți nevoie pentru munca dvs. curentă. Acolo veți găsi monitorizarea în timp real a activității agenților. Acolo puteți găsi numărul de tichete deschise care i-au fost atribuite, dar puteți vedea și tichetele colegilor.
Șabloane pentru serviciul clienți
În acest text se discută despre strategiile de marketing digital și importanța lor în era digitală. Se subliniază necesitatea adaptării la schimbările tehnologice pentru a atinge succesul în marketingul online.
The text describes LiveAgent's software systems for customer service, including ticket management, telephone VoIP, and complaint handling. It emphasizes the importance of timely resolution of customer service tickets to maintain client satisfaction and highlights LiveAgent's user-friendly platform, integration capabilities, and affordable pricing. The text also mentions the company's partnerships, affiliate programs, and customer support options.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.