Partener
Ce este Close?
Close este un program informatic de gestionare a relațiilor cu clienții utilizat pentru gestionarea apelurilor, poștei electronice și pentru încheierea contractelor și ducerea la bun sfârșit a altor tranzacții.
Cum se poate folosi?
Integrarea Close vă permite să urmăriți noutățile și actualizările în cadrul tabloului de bord oferit de LiveAgent, unde se pot efectua mai multe acțiuni. Urmăriți informații despre clienți noi, apeluri, persoane de contact, poștă electronică, clienți potențiali, exportări, elemente din căsuța de mesaje și activități ale clienților. Puteți să adăugați manual adrese clienților potențiali, să creați mesaje de poștă electronică sau acțiuni în masă, să gestionați abonamente și multe altele.
Avantaje
- Economisiți timp păstrând evidența clienților din LiveAgent
- Faceți mai multe dintr-o singură soluție
Frequently asked questions
Ce este Close?
Close este un program informatic CRM care permite echipei dumneavoastră să creeze fără probleme opțiuni de automatizare a vânzărilor.
Cum se utilizează integrarea Close înăuntrul LiveAgent?
Dacă integrați serviciul Close cu LiveAgent, veți putea gestiona cu ușurință informațiile clienților dintr-o singură interfață. În plus, veți primi notificări despre orice fel de actualizări/noutăți chiar înăuntrul tabloului de bord LiveAgent.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
LiveAgent este o unealtă CRM integrabilă, care poate ajuta la gestionarea relațiilor cu clienții și la stocarea informațiilor detaliate. Programul CRM este conceput pentru monitorizarea prospectelor și a contractelor, oferind funcționalități esențiale precum managementul contactelor și documentelor. Integrarea CRM poate fi făcută cu LiveAgent, iar cele mai bune practici includ alegerea programului potrivit, instruirea angajaților și automatizarea proceselor.
LiveAgent și Salesflare oferă resurse pentru a administra clienții și a crește vânzările, iar Salesforce nu oferă asistență prin poștă electronică. SugarCRM este un software open-source pentru gestionarea relațiilor cu clienții, care poate fi personalizat și integrat cu LiveAgent prin Zapier pentru a primi notificări despre modificări. Această integrare poate fi utilizată pentru a actualiza informații despre clienți în LiveAgent și pentru a automatiza procesele de vânzări și marketing.
LiveAgent este software-ul ideal pentru gestionarea serviciilor de clienți, oferind telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și a email-urilor, migrare și multe altele. Compania oferă demo gratuit și asistență prin intermediul portalului său. Este important să răspundeți rapid la tichetele în așteptare pentru a satisface clienții. Vă recomandăm să solicitați o demonstrație a platformei pentru a vedea beneficiile sale și cum vă poate ajuta.