Partener
Ce este sistemul CRM Vtiger?
Vtiger este un program informatic dematerializat de gestionare a relației cu clienții. Vă poate ajuta cu gestionarea persoanelor de contact și a oportunităților de vânzări, precum și cu campaniile de marketing.
Cum poate fi utilizat?
Utilizați integrarea Vtiger pentru sistemul CRM cu scopul de a primi notificări despre actualizări din tabloul de bord LiveAgent. Veți fi la curent cu privire la fiecare client nou, cazuri, evenimente, clienți potențiali, persoane de contact, facturi și oportunități. De asemenea, integrarea urmărește actualizările sau modificările. Utilizați-o pentru a crea cazuri, evenimente, persoane de contact, clienți potențiali, produse, servicii, tichete și multe altele.
Beneficii
- Gestionați-vă relațiile cu clienții din LiveAgent
- Primiți notificări referitoare la noutăți sau actualizări
- O singură soluție, fără nevoie de comutare
- Economisiți timp și obțineți mai multe rezultate
Frequently asked questions
Ce este Vtiger?
Vtiger este un sistem dematerializat de gestionare a relației cu clienții fondat în 2004.
Care sunt beneficiile folosirii Vtiger cu LiveAgent?
- creșterea satisfacției clienților - îmbunătățirea eficienței fluxului de lucru al serviciilor pentru clienți - posibilitatea de a gestiona informațiile clienților din LiveAgent
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. Este o așteptare a clienților și poate aduce numeroase beneficii, inclusiv timp redus de așteptare și implicare crescută.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.