Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sunteți în căutarea unui program mai bun de suport?

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Cu LiveAgent sunteți mai aproape de clienții dvs., ale căror solicitări le puteți trata mai rapid.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Vă arătăm prin ochii clienților noștri prin ce se remarcă LiveAgent față de competitorii săi.

Increase icon

Creșterea productivității în cadrul tuturor departamentelor

Trecerea la LiveAgent a reprezentat un uriaș pas înainte. Am reușit să dublăm numărul de solicitări provenite de la clienți, în vreme ce timpul alocat tratării acestora a scăzut.

Smiley face icon

Evaluarea gradului de satisfacție al clienților cu ajutorul LiveAgent

Prin implementarea unui serviciu în timp real, satisfacția clienților a crescut cu 29%. LiveAgent ne-a ajutat de asemenea să creștem rata de conversie și a generat noi oportunități de vânzări.

Sport icon

Îmbunătățirea timpului mediu de răspuns al agenților

Cu ajutorul LiveAgent ajungem mai repede la clienți și creăm o legătură sigură și de succes cu aceștia. De aceea, timpul mediu de răspuns este de aproximativ 30 de minute.

Funcționalități esențiale ale LiveAgent

Orice afacere ar trebui să ofere servicii mai bune de suport clienți. Oferiți-le cu LiveAgent.

Cu LiveAgent email-urile, conversațiile prin chat, apelurile, mențiunile social media și alte canale se regăsesc într-o singură casetă universală (inbox universal).

Asistența oferită prin live chat reprezintă un element cheie al fiecărei companii în ce privește punerea în practică a unei strategii de succes de atragere a clienților. Vă ajută să vă transformați vizitatorii în clienți.

Creați un call center virtual ca parte a aplicației de suport multi-channel. LiveAgent centralizează într-un singur loc atât apelurile telefonice de pe website-ul dvs. cât și cele de pe linia telefonică.

Integrați profilele de social media în LiveAgent și răspundeți comentariilor, mesajelor private sau postărilor direct de pe contul dvs.

Funcții de nelipsit

LiveAgent oferă exact funcțiile de care aveți nevoie de la un program de asistență, printre care se numără un sistem puternic automatizat de ticketing, SLA, live chat, rețele sociale și mesagerie, call center, IVR, formulare de contact și un centru de suport. Peste 175 de funcții utile disponibile în acest moment și peste 40 de integrări incluse!

Fiți în pas cu evoluția

Intrați în clubul miilor de clienți mulțumiți care utilizeză LiveAgent. Beneficiați de un serviciu mai bun de suport clienți datorită soluției omnichannel, creșteți ratele de conversie și câștigați loialitatea clienților.

Ready to switch to LiveAgent

Iată cum utilizează clienții LiveAgent în realitate

LiveAgent este extrem de flexibil, se adaptează ușor și este într-o continuă dezvoltare. Vedeți cum alte companii beneficiază de numeroasele avantajele oferite de LiveAgent.

Mi-a fost clar imediat faptul că migrarea la LiveAgent a fost cea mai bună decizie întrucât funcția de distribuire a tichetelor a dus la o creștere semnificativă a performanței agenților. Ținând cont de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților, desfășurarea activității fără LiveAgent ar fi imposibilă.

Am adoptat rapid o metodă ușoară de monitorizare și tratare a solicitărilor clienților sosite prin mai multe canale digitale. Prin implementarea unui serviciu în timp real, am reușit să obținem o creștere cu 29% a gradului de satisfacție al clienților.

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip bilet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu bilete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație