Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sunteți în căutarea unui program mai bun de suport?

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Cu LiveAgent sunteți mai aproape de clienții dvs., ale căror solicitări le puteți trata mai rapid.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

4 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Vă arătăm prin ochii clienților noștri prin ce se remarcă LiveAgent față de competitorii săi.

Increase icon

Creșterea productivității în cadrul tuturor departamentelor

Trecerea la LiveAgent a reprezentat un uriaș pas înainte. Am reușit să dublăm numărul de solicitări provenite de la clienți, în vreme ce timpul alocat tratării acestora a scăzut.

Smiley face icon

Evaluarea gradului de satisfacție al clienților cu ajutorul LiveAgent

Prin implementarea unui serviciu în timp real, satisfacția clienților a crescut cu 29%. LiveAgent ne-a ajutat de asemenea să creștem rata de conversie și a generat noi oportunități de vânzări.

Money Bag

Mai ieftin pentru noi decât alte variante

LiveAgent este mai ingenios și mai bine gândit în comparație cu alții. Pot foarte ușor să trec prin tichete, discuții prin chat, să văd ce tastează oamenii înainte de a trimite mesajul.

Sport icon

Îmbunătățirea timpului mediu de răspuns al agenților

Cu ajutorul LiveAgent ajungem mai repede la clienți și creăm o legătură sigură și de succes cu aceștia. De aceea, timpul mediu de răspuns este de aproximativ 30 de minute.

Funcționalități esențiale ale LiveAgent

Orice afacere ar trebui să ofere servicii mai bune de suport clienți. Oferiți-le cu LiveAgent.

Cu LiveAgent email-urile, conversațiile prin chat, apelurile, mențiunile social media și alte canale se regăsesc într-o singură casetă universală (inbox universal).

Asistența oferită prin live chat reprezintă un element cheie al fiecărei companii în ce privește punerea în practică a unei strategii de succes de atragere a clienților. Vă ajută să vă transformați vizitatorii în clienți.

Creați un call center virtual ca parte a aplicației de suport multi-channel. LiveAgent centralizează într-un singur loc atât apelurile telefonice de pe website-ul dvs. cât și cele de pe linia telefonică.

Integrați profilele de social media în LiveAgent și răspundeți comentariilor, mesajelor private sau postărilor direct de pe contul dvs.

Funcții de nelipsit

LiveAgent oferă exact funcțiile de care aveți nevoie de la un program de asistență, printre care se numără un sistem puternic automatizat de ticketing, SLA, live chat, rețele sociale și mesagerie, call center, IVR, formulare de contact și un centru de suport. Peste 175 de funcții utile disponibile în acest moment și peste 40 de integrări incluse!

Fiți în pas cu evoluția

Intrați în clubul miilor de clienți mulțumiți care utilizeză LiveAgent. Beneficiați de un serviciu mai bun de suport clienți datorită soluției omnichannel, creșteți ratele de conversie și câștigați loialitatea clienților.

Ready to switch to LiveAgent

Iată cum utilizează clienții LiveAgent în realitate

LiveAgent este extrem de flexibil, se adaptează ușor și este într-o continuă dezvoltare. Vedeți cum alte companii beneficiază de numeroasele avantajele oferite de LiveAgent.

Mi-a fost clar imediat faptul că migrarea la LiveAgent a fost cea mai bună decizie întrucât funcția de distribuire a tichetelor a dus la o creștere semnificativă a performanței agenților. Ținând cont de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților, desfășurarea activității fără LiveAgent ar fi imposibilă.

Am adoptat rapid o metodă ușoară de monitorizare și tratare a solicitărilor clienților sosite prin mai multe canale digitale. Prin implementarea unui serviciu în timp real, am reușit să obținem o creștere cu 29% a gradului de satisfacție al clienților.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghici corect… LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație