Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de servicii pentru clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing, chat live și software de call center încorporat. De asemenea, oferă resurse de învățare și suport extins pentru clienți.
Software de asistență pentru industria resurselor umane
Chat-ul live este esențial în comerțul electronic pentru asistență instantanee, creșterea conversiilor și colectarea datelor pentru îmbunătățirea experienței clientului. LiveAgent oferă soluții adaptate pentru întreprinderi, inclusiv gestionarea facturării și asistență pentru resurse umane.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Agențiile pot personaliza fluxul de lucru adăugând etichete manual sau lăsând sistemul să o facă automat. Chat-ul live oferă multe avantaje, inclusiv monitorizarea vizitatorilor online și răspunsuri predefinite. Integrarea software-ului de chat live pe site-ul dvs. web este simplă și sigură. Este o soluție eficientă pentru asistența clienților și poate aduce beneficii pozitive întreprinderii dvs. de afaceri.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.