Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Modalități de contact a centrului de asistență Live Agent
The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.
Migrați de la Channels la LiveAgent?
Channels LiveAgent este o opțiune recomandată de multe companii mari pentru software-ul lor de asistență clienți. Este bine evaluat și potrivit pentru întreprinderi de toate dimensiunile, cu un preț lunar rezonabil de 39 dolari. Încercați acum! Nu este necesar cardul de credit.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
LiveAgent este o platforma de servicii pentru clienti care ofera o serie de caracteristici si integrari utile. Compania se mandreste cu premiile si recenziile pozitive ale clientilor sai. LiveAgent ofera software pentru serviciul clientilor, sisteme de telefonie VoIP si mai multe, precum si un program de afiliere. Compania ofera si cateva resurse de invatare, cum ar fi un blog si seminarii web. LiveAgent este dezvoltat de Quality Unit, care ofera si alte produse software.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date