Învățați cu webinariile LiveAgent

Bine ați venit la webinarul de asistență pentru clienți LiveAgent! Specialiștii noștri vă vor ghida prin soluția noastră de asistență bazată pe canale multiple, care include software de tichete, chat live, call center încorporat și multe altele. Vă vom ajuta să faceți instalarea corectă & configurarea contului dvs. și, de asemenea, vă vom răspunde la cele mai solicitate întrebări. Faceți cunoștință cu LiveAgent alături de noi și îmbunătățiți-vă serviciul clienți, ca multe companii din întreaga lume.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Învățați cu webinariile LiveAgent
Slido green logo
LiveAgent webinars

În acest webinar, parcurgem elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, care sunt cele mai importante caracteristici și setări la care ar trebui să vă uitați mai întâi.

Comunicarea simplificată transformată în tichete este caracteristica cheie a LiveAgent. Creșteți productivitatea trecând la LiveAgent.

Folosirea software-ului de chat live sau a invitațiilor de chat proactive este o modalitate excelentă de a intra direct în contact cu clienții, potențialii clienți sau publicul general, astfel încât aceștia să nu se piardă pe site-ul dvs.

Multi KB este cea mai recentă completare a ecosistemului portalului pentru clienți. Cu mai multe baze de cunoștințe, puteți separa cunoștințele în funcție de limbă, produs sau marcă.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație