Învățați cu webinariile LiveAgent

Bine ați venit la webinarul de asistență pentru clienți LiveAgent! Specialiștii noștri vă vor ghida prin soluția noastră de asistență bazată pe canale multiple, care include software de tichete, chat live, call center încorporat și multe altele. Vă vom ajuta să faceți instalarea corectă & configurarea contului dvs. și, de asemenea, vă vom răspunde la cele mai solicitate întrebări. Faceți cunoștință cu LiveAgent alături de noi și îmbunătățiți-vă serviciul clienți, ca multe companii din întreaga lume.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

În acest webinar, parcurgem elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, care sunt cele mai importante caracteristici și setări la care ar trebui să vă uitați mai întâi.

Comunicarea simplificată transformată în tichete este caracteristica cheie a LiveAgent. Creșteți productivitatea trecând la LiveAgent.

Folosirea software-ului de chat live sau a invitațiilor de chat proactive este o modalitate excelentă de a intra direct în contact cu clienții, potențialii clienți sau publicul general, astfel încât aceștia să nu se piardă pe site-ul dvs.

Multi KB este cea mai recentă completare a ecosistemului portalului pentru clienți. Cu mai multe baze de cunoștințe, puteți separa cunoștințele în funcție de limbă, produs sau marcă.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Webinarii
LiveAgent oferă în prezent un plugin de migrare pentru Freshcaller care vă va ajuta să importați tichetele. Obțineți migrarea gratuită a datelor astăzi.

Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?

LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.

The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.

Modalități de contact a centrului de asistență Live Agent

The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe canale într-o singură interfață. Migrați de la Crisp la LiveAgent și începeți să obțineți avantaje în industrie.

Treceți de la Crisp la LiveAgent?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.

Doriți să migrați de la Channels la un alt software? Luați în considerare LiveAgent ca fiind următor software de asistență. Migrați astăzi datele dvs.

Migrați de la Channels la LiveAgent?

Channels LiveAgent este o opțiune recomandată de multe companii mari pentru software-ul lor de asistență clienți. Este bine evaluat și potrivit pentru întreprinderi de toate dimensiunile, cu un preț lunar rezonabil de 39 dolari. Încercați acum! Nu este necesar cardul de credit.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

LiveAgent este o platforma de servicii pentru clienti care ofera o serie de caracteristici si integrari utile. Compania se mandreste cu premiile si recenziile pozitive ale clientilor sai. LiveAgent ofera software pentru serviciul clientilor, sisteme de telefonie VoIP si mai multe, precum si un program de afiliere. Compania ofera si cateva resurse de invatare, cum ar fi un blog si seminarii web. LiveAgent este dezvoltat de Quality Unit, care ofera si alte produse software.

Repere

LiveAgent este o platforma de servicii pentru clienti care ofera o serie de caracteristici si integrari utile. Compania se mandreste cu premiile si recenziile pozitive ale clientilor sai. LiveAgent ofera software pentru serviciul clientilor, sisteme de telefonie VoIP si mai multe, precum si un program de afiliere. Compania ofera si cateva resurse de invatare, cum ar fi un blog si seminarii web. LiveAgent este dezvoltat de Quality Unit, care ofera si alte produse software.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație