Partener
Ce reprezintă vCita?
vCita este un instrument pentru stabilirea întâlnirilor, utilizat de afacerile de mici dimensiuni. Include instrumente de gestionare a clienților și instrumente de marketing.
Cum îl puteți folosi?
Utilizați integrarea vCita pentru a crea și găsi clienți, crea conversații și perioade de timp inaccesibile și a fi la curent cu informații despre clienții noi sau cei existenți.
Avantaje
- Gestionarea clienților fără a face schimb de aplicații
- Oferiți-vă perioade de relaxare și setați intervalele inaccesibile pentru stabilirea întâlnirilor
Frequently asked questions
Ce reprezintă vCita?
vCita este un program de stabilire a întâlnirilor care oferă de asemenea CRM, precum și instrumente de marketing. Compania activează din anul 2010.
Care sunt avantajele utilizării integrării vCita din LiveAgent?
Integrarea vCita cu LiveAgent poate:
- crea un flux de lucru eficient
- facilita programarea întâlnirilor prin LiveAgent
- permite inițierea unei conversații cu persoanele de contacte ale vCita
Vtiger este un program informatic de gestionare a relației cu clienții. Acesta poate fi utilizat cu tabloul de bord LiveAgent pentru gestionarea persoanelor de contact, oportunităților de vânzări și campaniilor de marketing. Integrarea cu LiveAgent oferă notificări despre actualizări și urmărește modificările. Folosindu-l, puteți crea cazuri, evenimente, persoane de contact, clienți potențiali, produse, servicii, tichete și multe altele. Avantajele includ creșterea satisfacției și eficienței serviciilor pentru clienți și posibilitatea de a gestiona informațiile clienților din LiveAgent.
LiveAgent oferă software de asistență pentru industria eGaming și eSports, cu o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Acest software ajută la îmbunătățirea experienței clienților și comunicarea cu aceștia, reduce timpul de răspuns și volumul tichetelor, fiind apreciat de comercianți și brokeri. Se integrează cu CRM, gestionarea email-urilor și SMS-urilor, servicii VoIP și platforme de social media precum Facebook și Instagram. De asemenea, se menționează gestionarea proiectelor și posibilitatea de a crea formulare sau site-uri web de jocuri.
Software de asistență pentru eGaming și eSport
Aceasta pare a fi o listă de opțiuni de servicii pentru întreprinderi mici și specialiști în marketing. Există două opțiuni disponibile: un pachet "All-Inclusive" la 39 de dolari pe lună, și pachetul "Tichet+Chat" la 29 de dolari pe lună. De asemenea, există o serie de resurse conexe disponibile, inclusiv software pentru servicii pentru clienți și șabloane de e-mailuri de recomandare.
Program de gestionare a poștei electronice
LiveAgent este văzut ca fiind o soluție mai bună decât Kayako, cu valoare adăugată și poate fi conectat la mai multe canale de comunicare, cum ar fi conversațiile directe, telefonul sau rețelele sociale. Caracteristicile esențiale ale unui program de gestionare a poștei electronice includ o căsuță universală de mesaje partajată, departamente și responsabilități și reguli de automatizare pentru gestionarea fluxului de lucru și a marketingului prin poștă electronică cu șabloane de poștă electronică personalizate. Funcțiile de raportare și instrumentele de analiză robuste vă ajută să determinați performanța și calitatea serviciului oferit clienților.