Ce reprezintă un program CRM?
Programul CRM este un tip special de program, care este conceput pentru a gestiona relațiile de afaceri. Permite utilizatorilor să stocheze și să organizeze fiecare informație referitoare la clienți. Este de asemenea de mare ajutor în monitorizarea prospecților, contractelor, suportului acordat clienților sau gestionării activelor și resurselor.
Cu LiveAgent puteți stoca date despre clienți în secțiunea contact și puteți integra instrumente CRM.

Frequently Asked Questions
Ce reprezintă un program CRM?
Programul CRM este o platformă care permite realizarea contactelor cu diverse departamente ale companiei. Cu ajutorul lui, fiecare angajat al companiei are acces facil la informații, indiferent că lucrează în cadrul serviciului clienți, marketing sau vânzări.
Care sunt funcționalitățile de nelipsit ale unui program CRM?
Există câteva funcționalități esențiale ale unui program CRM care să vă facă viața mai ușoară. Unul dintre ele este fără doar și poate managementul contactelor, care permite editarea contactelor și accesul la ele. Funcționalități precum managementul documentelor și al ofertelor sunt de asemenea foarte utile. Integrarea serviciului de email este o funcție foarte importantă care facilitează fluxul de lucru.
Care sunt cele mai bune practici în utilizarea unui program CRM?
Cele mai bune sfaturi în ce privește utilizarea unui program CRM se referă la alegerea programului potrivit. Acesta trebuie să corespundă cât mai bine cerințelor unei companii. Alt aspect important se referă la instruirea angajaților. Un angajat eficient în ce privește utilizarea unui sistem CRM se va simți mai util și mai încrezător în propriile forțe. Este de asemenea indicat să stabiliți reguli de acțiune și cooperare astfel încât fiecărui angajat să-i fie totul clar. CRM permite de asemenea automatizarea proceselor, prin urmare este important să-l folosiți cu încredere în momentele în care aveți nevoie. Nu uitați să includeți toate datele și toate informațiile în CRM.
Notă de expert
Programul CRM este un software special conceput pentru a gestiona relațiile de afaceri și a optimiza satisfacția și retentția clienților prin stocarea și organizarea informațiilor referitoare la clienți, monitorizarea prospectelor și contractelor și gestionarea activelor și resurselor.

Utilizarea LiveAgent poate îmbunătăți serviciul clienților, economisi timp și crește satisfacția și vânzările. Personalizarea conținutului este crucială pentru angajarea și achiziționarea mai bună a clienților. Utilizarea etichetelor cu LiveAgent poate ajuta la organizare și rapoarte. LiveAgent este o alternativă excelentă la Gorgias pentru comunicarea mai bună și mai eficientă cu clienții. În general, marketingul și personalizarea recomandărilor pentru comerțul electronic cu LiveAgent pot duce la clienți mai mulțumiți și creșterea vânzărilor.
Software-ul de centru de apeluri de ieșire este utilizat pentru apeluri de vânzări și poate fi un instrument eficient pentru servicii pentru clienți. Pentru alegerea unui software, trebuie evaluat dacă aveți nevoie de instrumente de call center primite sau pentru apeluri de ieșire și puteți alege soluții combinate ale centrului de apeluri.