Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programul CRM

Ce reprezintă un program CRM?

Programul CRM este un tip special de program, care este conceput pentru a gestiona relațiile de afaceri. Permite utilizatorilor să stocheze și să organizeze fiecare informație referitoare la clienți. Este de asemenea de mare ajutor în monitorizarea prospecților, contractelor, suportului acordat clienților sau gestionării activelor și resurselor.

Cu LiveAgent puteți stoca date despre clienți în secțiunea contact și puteți integra instrumente CRM.

Programul CRM
Customer Relationship Management – ilustrație vectorială

Întrebări frecvente

Ce reprezintă un program CRM?

Programul CRM este o platformă care permite realizarea contactelor cu diverse departamente ale companiei. Cu ajutorul lui, fiecare angajat al companiei are acces facil la informații, indiferent că lucrează în cadrul serviciului clienți, marketing sau vânzări.

Care sunt funcționalitățile de nelipsit ale unui program CRM?

Există câteva funcționalități esențiale ale unui program CRM care să vă facă viața mai ușoară. Unul dintre ele este fără doar și poate managementul contactelor, care permite editarea contactelor și accesul la ele. Funcționalități precum managementul documentelor și al ofertelor sunt de asemenea foarte utile. Integrarea serviciului de email este o funcție foarte importantă care facilitează fluxul de lucru.

Care sunt cele mai bune practici în utilizarea unui program CRM?

Cele mai bune sfaturi în ce privește utilizarea unui program CRM se referă la alegerea programului potrivit. Acesta trebuie să corespundă cât mai bine cerințelor unei companii. Alt aspect important se referă la instruirea angajaților. Un angajat eficient în ce privește utilizarea unui sistem CRM se va simți mai util și mai încrezător în propriile forțe. Este de asemenea indicat să stabiliți reguli de acțiune și cooperare astfel încât fiecărui angajat să-i fie totul clar. CRM permite de asemenea automatizarea proceselor, prin urmare este important să-l folosiți cu încredere în momentele în care aveți nevoie. Nu uitați să includeți toate datele și toate informațiile în CRM.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație