Asistență open source?
Asistența open source este un software care oferă un sistem de gestionare a tichetelor. Acest software oferă o versiune preconfigurată și este complet personalizabilă. Nu are limitări și este complet funcțională pentru toți utilizatorii. Unele tipuri sunt gratuite, dar pentru alte tipuri trebuie să plătiți pentru a le descărca.
Soluția de asistență open source este concepută pentru a oferi asistență, astfel că direcționează problemele clienților și întrebările trimise prin email, formulare de contact sau chat live, pe platformă. De asemenea, oferă diverse funcții și caracteristici de asistență pentru a reacționa rapid la întrebări.
Frequently asked questions
Ce este asistența open source?
Software-ul open source este un software care poate fi dezvoltat de o comunitate largă de dezvoltare. Asistența open source este un software bazat exclusiv pe open source și care oferă un sistem de gestionare a tichetelor. Vă permite să oferiți asistență pentru clienți și direcționează solicitările din diferite canale de comunicare către platformă (email, formulare de contact, chat live), datorită cărora agentul poate gestiona totul într-un singur loc.
Care sunt cele mai importante caracteristici ale asistenței open source?
Cele mai importante caracteristici ale asistenței cu o singură sursă sunt posibilitatea comunicării prin diferite canale de contact, precum și gestionarea tichetelor individuale și posibilitatea de a analiza pe baza datelor și rapoartelor colectate. Și toate acestea sunt posibile într-un singur loc, ceea ce cu siguranță facilitează și eficientizează munca.
LiveAgent este o soluție de asistență open source?
LiveAgent este un software de asistență open source. Oferă toate funcționalitățile necesare serviciului pentru clienți și asistență tehnică.