Asistență open source?
Asistența open source este un software care oferă un sistem de gestionare a tichetelor. Acest software oferă o versiune preconfigurată și este complet personalizabilă. Nu are limitări și este complet funcțională pentru toți utilizatorii. Unele tipuri sunt gratuite, dar pentru alte tipuri trebuie să plătiți pentru a le descărca.
Soluția de asistență open source este concepută pentru a oferi asistență, astfel că direcționează problemele clienților și întrebările trimise prin email, formulare de contact sau chat live, pe platformă. De asemenea, oferă diverse funcții și caracteristici de asistență pentru a reacționa rapid la întrebări.
Frequently asked questions
Ce este asistența open source?
Software-ul open source este un software care poate fi dezvoltat de o comunitate largă de dezvoltare. Asistența open source este un software bazat exclusiv pe open source și care oferă un sistem de gestionare a tichetelor. Vă permite să oferiți asistență pentru clienți și direcționează solicitările din diferite canale de comunicare către platformă (email, formulare de contact, chat live), datorită cărora agentul poate gestiona totul într-un singur loc.
Care sunt cele mai importante caracteristici ale asistenței open source?
Cele mai importante caracteristici ale asistenței cu o singură sursă sunt posibilitatea comunicării prin diferite canale de contact, precum și gestionarea tichetelor individuale și posibilitatea de a analiza pe baza datelor și rapoartelor colectate. Și toate acestea sunt posibile într-un singur loc, ceea ce cu siguranță facilitează și eficientizează munca.
LiveAgent este o soluție de asistență open source?
LiveAgent este un software de asistență open source. Oferă toate funcționalitățile necesare serviciului pentru clienți și asistență tehnică.
Expert note
Asistența open source este o soluție bazată pe open source care oferă posibilitatea gestionării tichetelor și oferă diverse funcții utile în buna gestionare a serviciului pentru clienți.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.
Prezentarea descrie un software de asistență și chat live pentru industria valutară, ce oferă suport în aplicație, în baza de cunoștințe și prin consultați cu serviciul clienți. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Un șablon de răspuns agent este un instrument care economisește timp și ușurează munca echipei de asistență pentru clienți, cu posibilitatea de a personaliza și edita conținutul, și poate fi accesat în panoul agentului la secțiunea "Configurări". LiveAgent oferă numărul necesar de șabloane adaptate la nevoile clienților, iar crearea lor nu este dificilă, reprezentând o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții.
Software de asistență la sediu
LiveAgent oferă un birou de asistență cu caracteristici de bază și un serviciu clienți excepțional pentru creșterea nivelului de satisfacție a clienților prin furnizarea de asistență înainte, în timpul și după cumpărare. Software-ul de asistență vine cu o serie de caracteristici utile pentru gestionarea tichetelor, integrarea cu rețelele de socializare, un sistem de raportare și analize și integrare telefonică încorporată. Înțelegerea nevoilor clienților și un personal instruit și empatic sunt cheia unui serviciu clienți eficient.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.