Ce este un software de asistență la sediu?
Software-ul de asistență la sediu vă oferă infrastructura necesară. Trebuie doar să îl instalați și să îl găzduiți pe serverele dvs. Vă oferă o flexibilitate uriașă și aveți posibilitatea de a configura diverse lucruri în acest tip de software. Este posibil să adăugați unele caracteristici noi sau să le modificați pe cele existente. Toate datele dvs. sunt controlate și securizate. Software-ul de asistență la sediu vă economisește timp, bani și îmbunătățește procesele din organizația dvs.
Frequently asked questions
Ce înseamnă software de asistență la sediu?
Software-ul de asistență locală asigură infrastructura. Trebuie doar să îl instalați și îl puteți găzdui pe serverele dvs. Important este că oferă flexibilitate, astfel încât puteți configura diverse lucruri de care aveți nevoie, puteți adăuga noi funcții sau puteți face modificări la cele existente. Datele sunt controlate și securizate.
Întreprinderile au nevoie de un software de asistență la sediu?
Software-ul de asistență locală vă oferă un control complet. Software-ul de asistență la fața locului oferă acest control, așa că merită să îl folosiți în activitățile dvs. Acesta permite o mai mare securitate, economisește timp și bani și, de asemenea, îmbunătățește procesele din organizație. Prin urmare, va fi perfect pentru afaceri și va îmbunătăți operațiunile companiei dvs.
Care sunt caracteristicile de bază ale unui software de asistență la sediu?
Funcțiile de bază ale software-ului de asistență locală includ posibilitatea de control total al echipamentelor și accesului, gestionarea conexiunilor interne, permite, de asemenea, posibilitatea de a crea noi soluții și de a le îmbunătăți pe cele actuale. Toate datele sunt controlate și în siguranță.
Expert note
Software-ul de asistență la sediu oferă infrastructură, flexibilitate și securitate pentru îmbunătățirea proceselor în organizații. Economisește timp și bani. Perfect pentru afaceri.

LiveAgent este un software esențial pentru serviciul clienților, oferind multiple modalități de gestionare a interacțiunilor cu clienții, inclusiv sistemul de telefonie VoIP, software-ul pentru centre de apeluri și multe altele. Compania vine cu un birou de asistență și un serviciu eficient pentru clienți, oferind caracteristici interesante și integrări alternative. Promptitudinea, eficacitatea și empatia sunt calitățile esențiale ale unui serviciu clienți grozav.
LiveAgent oferă un software de asistență pentru clienți excepțional, care vine cu o serie de caracteristici utile pentru gestionarea tichetelor și automatizarea biroului de asistență, inclusiv integrarea cu rețelele de socializare și un sistem de raportare și analize. Compania oferă, de asemenea, o gamă largă de software și servicii pentru serviciul clienți, inclusiv software de telefonie VoIP, software pentru centrale de apelare și sistem de gestionare a reclamațiilor și are parteneri VoIP și un program de afiliere. LiveAgent este disponibil pentru migrarea datelor și oferă o versiune demo gratuită.
LiveAgent oferă un serviciu clienți excepțional, prin utilizarea software-ului de asistență pentru clienți, personal instruit și empatic și remedierea problemelor clienților. Furnizează birou de asistență cu caracteristici de bază, inclusiv puncte de contact, o bază de cunoștințe bine dezvoltată și automatizare a muncii. LiveAgent oferă și opțiuni pentru integrări alternative.