Încercare gratuită

Portal de asistență

Ce este portalul de asistență?

Helpdesk-ul sau suportul tehnic este un sistem de informare și comunicare care se concentrează în principal pe tehnologia informației (calculatoare, produse software etc.). Prioritar servește ca un canal de asistență și comunicare între clienți și furnizorii de servicii.

Implementarea sistemelor de asistență variază în funcție de cerințele companiei. Cele mai frecvent utilizate forme includ call center, chat online, asistență prin e-mail.

Întrebări frecvente

Ce este portalul de asistență?

Portalul de asistență este un portal unde clienții pot găsi răspunsuri la întrebările lor despre produse și servicii, chiar și atunci când serviciul de asistență pentru clienți este offline. Datorită acestuia, ei pot găsi răspunsuri la întrebări presante fără ajutorul agenților.

LiveAgent oferă un portal de asistență?

LiveAgent oferă un portal de asistență. Cu ajutorul acestuia, serviciul de asistență pentru clienți poate fi furnizat chiar și atunci când agenții sunt offline. Puteți personaliza portalul în funcție de nevoile companiei dvs. și de nevoile clienților.

LiveAgent oferă un portal de asistență gratuit?

Da, LiveAgent oferă posibilitatea de a crea un portal de asistență. Acesta este integrat în sistemul LiveAgent și este ușor de utilizat. Trebuie doar să faceți clic pe „Bază de cunoștințe” și să începeți să creați. Puteți alege să creați categorii, articole sau forumuri. De asemenea, aveți posibilitatea de a adăuga un widget de căutare și un buton de feedback.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație