Baza multiplă de cunoștințe* vă oferă oportunitatea de a crea un număr nelimitat de portaluri pentru clienți separate, unde fiecare dintre acestea poate avea propriile setări, aspect și conținut. Această caracteristică este foarte utilă pentru acele companii care vor să își distingă portalurile de asistență pentru clienți și să își urmeze orientările strategiei de marcă.
Cum se activează baza multiplă de cunoștințe
Primul pas pentru a crea noile portaluri suplimentare ale bazei de cunoștințe este să accesați setările LiveAgent, secțiunea Configurare -> Sistem -> Extensii a panoului și să activați funcția dând clic pe comutator. Asigurați-vă că comutatorul este verde – această culoare indică faptul că este activ. Al doilea pas este de a crea efectiv o bază de cunoștințe suplimentară. Odată ce ați accesat panoul de administrare „Portal pentru clienți”, veți vedea un buton nou acolo – „Creare”. Dați clic pe acesta pentru a iniția procesul. Urmați ghidul nostru pas cu pas pentru a beneficia de cea mai bună imagine de ansamblu posibilă.
Fiecare bază de cunoștințe cuprinde același tip de conținut disponibil: articole, forumuri, casete pentru păreri și sugestii, elemente grafice de control.
*Fiecare bază de cunoștințe suplimentară este evaluată la prețul de achiziție timpurie de 19$.
Resurse din baza de cunoștințe
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Canalele de comunicare ale Dell
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, ce oferă sisteme de telefonie VoIP, software pentru autoservire, sisteme de gestionare a reclamațiilor, software pentru portalul clienților și multe altele. Compania oferă demonstrații și teste gratuite și asistență pentru migrarea datelor. De asemenea, există un portal de asistență și un program de afiliere. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Toate drepturile rezervate.
Managementul serviciilor clienți
Prioritizați satisfacția clienților și tratați-i individual. LiveAgent oferă demonstrații gratuite și integrate alternative pentru servicii excelente.