Baza multiplă de cunoștințe* vă oferă oportunitatea de a crea un număr nelimitat de portaluri pentru clienți separate, unde fiecare dintre acestea poate avea propriile setări, aspect și conținut. Această caracteristică este foarte utilă pentru acele companii care vor să își distingă portalurile de asistență pentru clienți și să își urmeze orientările strategiei de marcă.
Cum se activează baza multiplă de cunoștințe
Primul pas pentru a crea noile portaluri suplimentare ale bazei de cunoștințe este să accesați setările LiveAgent, secțiunea Configurare -> Sistem -> Extensii a panoului și să activați funcția dând clic pe comutator. Asigurați-vă că comutatorul este verde – această culoare indică faptul că este activ. Al doilea pas este de a crea efectiv o bază de cunoștințe suplimentară. Odată ce ați accesat panoul de administrare „Portal pentru clienți”, veți vedea un buton nou acolo – „Creare”. Dați clic pe acesta pentru a iniția procesul. Urmați ghidul nostru pas cu pas pentru a beneficia de cea mai bună imagine de ansamblu posibilă.
Fiecare bază de cunoștințe cuprinde același tip de conținut disponibil: articole, forumuri, casete pentru păreri și sugestii, elemente grafice de control.
*Fiecare bază de cunoștințe suplimentară este evaluată la prețul de achiziție timpurie de 19$.
Resurse din baza de cunoștințe
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.