Încurajați clienții să vă trimită idei noi și feedback pentru dezvoltarea viitoare. Discutați fiecare idee cu clienții dvs. într-un forum ușor de utilizat. Știți care sunt cele mai importante caracteristici pentru clienții dvs.? Lăsați-i să voteze! Comunicați în mod clar progresul implementării cu clienții dvs.
Butoane de feedback
- Adăugarea unui buton de feedback pe site-ul dvs. permite vizitatorilor să vă ofere feedback și sugestii sau să voteze pentru cele existente.
- După ce un client trimite feedback, se creează un tichet astfel încât să fiți notificat și să puteți răspunde dacă este necesar.
- Puteți avea mai multe butoane de feedback care caută pe diferite panouri de feedback.
Colectați feedback important de la clienții dvs., plasând un buton de Feedback oriunde pe site-ul dvs. web. Personalizați butonul de Feedback pentru a se potrivi companiei dvs.
Alegeți dintre numeroase poziții și stiluri predefinite ale butonului de Feedback:
Nu ați găsit stilul potrivit pentru butonul de Feedback? Nu vă faceți griji, puteți crea unul personalizat încărcând o imagine sau scriind propriul cod HTML.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Galerie de butoane de conversații
Adauga buton de conversatie pe site-ul tau pentru a optimiza suportul pentru clienti. LiveAgent ofera diverse optiuni pentru a valida cel mai potrivit stil. Camerele de conversații web facilitează comunicarea cu clienții.
Șabloane pentru serviciul clienți
Reducerea timpului pierdut și a erorilor, satisfacția angajaților, viteza de răspuns și coerența în comunicare sunt elementele importante pentru îmbunătățirea serviciului clienților. Personalizarea și actualizarea constantă a șabloanelor de comunicare sunt vitale pentru a crește satisfacția clienților.
Spokeo oferă servicii de căutare a informațiilor de contact și personale, inclusiv istoricul locației și membrii familiei. Site-ul oferă caracteristici suplimentare și actualizări periodice. Utilizatorii pot renunța la colectarea datelor personale și au acces la asistență clienți. Aplicația este disponibilă doar pentru Android.
Consultanții servicii clienți sunt responsabili pentru contactul direct cu clienții, procesarea comenzilor și oferirea de informații. Ei trebuie să aibă abilități puternice de comunicare și cunoștințe despre software-ul computerului. Companiile de servicii clienți oferă asistență 24/7 și sprijină politicos clienții. LiveAgent este un program gratuit pentru gestionarea clienților și suportul pe rețele sociale, oferind sisteme de tichete și live chat pentru comunicare eficientă. Metacritic este o platformă care adună criticile de top privind muzica, jocurile, TV și filme, iar canalele de comunicare includ emailul și rețelele de socializare. Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului.