Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Birou de asistență web

Ce este biroul de asistență web?

Biroul de asistență web este o tehnologie care oferă soluții de asistență și un sistem de gestionare a tichetelor. Acesta permite utilizatorilor să simplifice gestionarea serviciului pentru clienți cu ajutorul tichetelor. Toate formele de comunicare sunt stocate în tichetele gestionate. Oferă, de asemenea, un sistem de gestionare a activelor sub formă de programe informatice și componente fizice de sisteme informatice, gestionarea cunoștințelor, recenzii automate pentru utilizatori și multe altele. Toate configurările sunt disponibile pentru utilizatori direct din navigatorul de internet. Utilizatorii au nevoie doar de un navigator pentru a rula un birou de asistență web.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Care este diferența dintre un birou de asistență web și o aplicație de birou de asistență de sine stătătoare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Biroul de asistență web este orientat către utilizatori, în timp ce biroul de servicii este orientat către afaceri. În plus, biroul de asistență se concentrează pe: soluții punctuale, reactivitate și dedicare pentru utilizatorii finali. Pe de altă parte, biroul de servicii oferă servicii proactive integrate și, de asemenea, sunt destinate tehnicienilor.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este avantajul utilizării birourilor de asistență web virtuale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Serviciul virtual pentru clienți face posibilă utilizarea de diverse metode pentru a intra în legătură cu clienții. Biroul de asistență web virtual ajută la reducerea distanței dintre client și problema sa. Toate metodele de ajutor se află astfel într-un singur loc, iar departamentul de servicii pentru clienți poate automatiza acest proces. Biroul de asistență web virtual susține, de asemenea, performanța echipei. Acesta poate contacta cu ușurință un alt membru al echipei, poate lua notițe și poate colecta informații despre clienți. Unul dintre cele mai importante avantaje este accesibilitatea. Clientul poate să nu aibă întotdeauna posibilitatea de a efectua apeluri telefonice, motiv pentru care serviciile oferite prin internet sunt mai simple pentru acesta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum accesez un program de birou de asistență web?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Biroul de asistență web este orientat către utilizatori, în timp ce biroul de servicii este orientat către afaceri. În plus, biroul de asistență se concentrează pe: soluții punctuale, reactivitate și dedicare pentru utilizatorii finali. Pe de altă parte, biroul de servicii oferă servicii proactive integrate și, de asemenea, sunt destinate tehnicienilor.” } }] }

FAQ

Care este diferența dintre un birou de asistență web și o aplicație de birou de asistență de sine stătătoare?

The web helpdesk is user-oriented, while the service desk is business-oriented. In addition, the help desk focuses on: point solutions, they are reactive and are intended for end users. On the other hand, service desk offers proactive services, service desktops are integrated and are also intended for technicians.

Care este avantajul utilizării birourilor de asistență web virtuale?

Serviciul virtual pentru clienți face posibilă utilizarea de diverse metode pentru a intra în legătură cu clienții. Biroul de asistență web virtual ajută la reducerea distanței dintre client și problema sa. Toate metodele de ajutor se află astfel într-un singur loc, iar departamentul de servicii pentru clienți poate automatiza acest proces. Biroul de asistență web virtual susține, de asemenea, performanța echipei. Acesta poate contacta cu ușurință un alt membru al echipei, poate lua notițe și poate colecta informații despre clienți. Unul dintre cele mai importante avantaje este accesibilitatea. Clientul poate să nu aibă întotdeauna posibilitatea de a efectua apeluri telefonice, motiv pentru care serviciile oferite prin internet sunt mai simple pentru acesta.

Cum accesez un program de birou de asistență web?

Dacă doriți să obțineți acces la biroul de asistență web, îl puteți conecta în panoul dumneavoastră. Configurarea este disponibilă pentru utilizatori la nivelul unui navigator web, deci aveți nevoie doar de acces la internet.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație