Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Serviciul clienți

Ce este serviciul clienți?

Serviciul clienți este un proces de interacțiune între client și furnizorul de produse sau servicii. Serviciul clienți îi ajută pe oameni să își rezolve problemele sau întrebările și creează relații cu clienții.

Un serviciu clienți excelent poate adăuga o mare valoare produselor sau serviciilor. Deci, este o parte foarte importantă a oricărei companii. Ținta principală este un client mulțumit. Reprezentanții serviciului clienți ar trebui să fie calificați și să aibă cunoștințe excelente despre produs și servicii. Ar trebui să fie, de asemenea, răbdători, pozitivi și să aibă abilități de comunicare.

Întrebări frecvente

Care este definiția serviciului clienți?

Serviciul clienți este o interacțiune directă între clientul care face o achiziție, este interesat, sau are o problemă cu achiziția și un reprezentant al companiei de la care provine produsul sau serviciul. Acesta este un aspect cheie care asigură satisfacția consumatorului, care are ca scop asigurarea satisfacției clienților, precum și construirea de relații și loialitate față de marcă.

Care sunt elementele de bază ale serviciului clienți?

Serviciul clienți ar trebui să fie în primul rând orientat spre client. Prin urmare, empatia și răbdarea sunt trăsături extrem de importante care ar trebui să caracterizeze echipa de asistență. Atunci este mai ușor să înțelegeți atitudinea clientului, care nu trebuie să fie întotdeauna „politicos”. În plus, baza serviciului clienți este comunicarea eficientă și clară și cunoașterea produselor și serviciilor.

Cum să îmbunătățiți serviciul clienți?

Dacă doriți să vă îmbunătățiți serviciul clienți, trebuie să vă concentrați pe câteva lucruri. În primul rând, dezvoltați în mod constant abilitățile de comunicare ale echipei dvs. Agenții ar trebui să se exprime într-un limbaj simplu, fără fraze complicate și ar trebui să aibă cunoștințe detaliate despre produse, servicii și companie. În plus, serviciul ar trebui să se desfășoare pe multiple canale și să permită clienților să contacteze prin canalul selectat. Prin urmare, merită să utilizați un sistem de serviciu clienți care să faciliteze munca agenților și să automatizeze multe activități.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație