Partener
Ce este Sipcall ?
Telefonie VoIP de la Sipcall: Soluții inovatoare pentru afacerea dvs.!
Sipcall oferă soluția optimă de telefonie pentru toate nevoile dvs.: sisteme de telefonie virtuală (PBX) cu o gamă largă de funcții (sipcall vPBX), o conexiune fiabilă la sistemul dvs. de telefonie prin intermediul unui portbagaj SIP sau la mediul dvs. Microsoft Teams – Sipcall este partenerul dvs. profesionist și competent.
Compania noastră, cu sediul în Schindellegi, Elveția, are 35 de angajați și activează în telefonia VOIP din 2005. Oferim conturi SIP certificate cu numere de telefon elvețiene pentru LiveAgent.
Cum îl puteți utiliza?
Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP pentru a vă conecta la centrul de apeluri LiveAgent, Sipcall este o alegere excelentă. Centrul de apeluri LiveAgent va gestiona apelurile și tichetele dvs., în timp ce Sipcall va asigura restul. Microfoanele și difuzoarele pentru laptop sau smartphone sunt tot ceea ce aveți nevoie pentru a stabili un centru de apel de pornire. Este posibil să aveți nevoie de alt hardware dacă doriți să îmbunătățiți mai târziu calitatea apelului.
Cum puteți beneficia în uma utilizării unui centru de apel LiveAgent?
Chiar dacă unii oameni preferă experiențele digitale ale clienților, alții doresc o conexiune personală mai profundă cu mărcile cu care interacționează. Centrele de apel sunt o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți relațiile cu clienții, de a vinde produse, de a câștiga noi clienți și utilizatori de servicii sau de a oferi servicii generale pentru clienți.
Odată cu căderea centrelor de apel tradiționale și creșterea software-ului pentru centrele de apeluri, cum ar fi LiveAgent, este ușor să oferiți acest tip de experiență clienților dvs., fără a cheltui toți banii. Centrele de apel sunt acum accesibile tuturor tipurilor de companii, mari sau mici.
Cum funcționează centrul de apeluri LiveAgent?
LiveAgent facilitează gestionarea și administrarea unui centru de apeluri pentru companii, cu ajutorul funcțiilor sale avansate. De exemplu, puteți crea arbori IVR (Răspuns Vocal Interactiv) personalizați, care vă vor direcționa automat clienții către departamentele și agenții potriviți.
Cea mai bună parte? Funcția IVR a LiveAgent face toată treaba și creează o experiență fără probleme pentru clienții dvs. Tot ce trebuie să facă este să asculte meniul IVR și să apese tasta corespunzătoare de la tastatură (cum ar fi apăsarea 1 pentru vânzări) pentru a fi conectat cu persoana potrivită pentru job.
Clientul dvs. s-a conectat accidental la departamentul greșit? Soluția este simplă, utilizați transferuri de apeluri pentru a direcționa clientul către unul dintre colegii dvs. și pentru a economisi timp.
Vă este greu să vă amintiți ce au spus clienții dvs.? Nu vă faceți griji, LiveAgent înregistrează toate apelurile primite și efectuate și le stochează în interiorul sistemului. Dacă trebuie să vă reîmprospătați memoria, localizați pur și simplu tichetul și ascultați înregistrarea completă a apelului. Înregistrarea apelurilor poate fi utilizată și pentru instruirea agenților noi și pentru a le arăta răspunsurile corecte la apelurile clienților.
Doriți mai multe informații despre caracteristicile centrului nostru de apeluri? Consultați pagina de funcții a Call Center-ului care conține toate informațiile despre capabilitățile centrului de apel LiveAgent.
Cum se integrează Sipcall VoIP cu LiveAgent?
Dacă doriți să creați centrul de apel LiveAgent cu Sipcall ca furnizor de VoIP, urmați acest ghid simplu.
- Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus.
- Selectați Sipcall din lista furnizorilor VoIP.

- Denumiți numărul, selectați un departament, introduceți datele de conectare și selectați numărul de prefix dial-out. De asemenea, puteți bifa sau debifa opțiunea de a înregistra toate apelurile telefonice primite și efectuate de la acest număr. Când doriți să finalizați, dați click pe butonul Adăugare din partea de jos.

Numărul de telefon este în LiveAgent și gata de utilizare. Dacă preferați, puteți adăuga mai multe numere de telefon Sipcall sau adăugați numere de la alți furnizori VoIP.

Obțineți mai multe informații despre software-ul pentru Call Center LiveAgent
Căutați mai multe informații despre înființarea și rularea unui centru de apeluri? Dacă sunteți interesat, aruncați o privire la Academia LiveAgent pentru mai multe informații privind centrele de apel și alte subiecte din lumea asistenței pentru clienți.
Curios despre ce altceva mai poate face LiveAgent? Vizionați videoclipul de mai jos pentru a vedea turul complet al software-ului nostru de asistență pentru clienți.
LiveAgent oferă un software de gestiune a serviciilor de asistență pentru clienți, care include un sistem de gestionare a reclamațiilor, software de gestionare a e-mailurilor și software de autoservire. Compania oferă servicii de asistență și suport, precum și seminarii online și un blog de informații. De asemenea, furnizează integrări și parteneriate. În plus, LiveAgent construiește tabloul de bord pentru contul dvs. de LiveAgent și vă trimite datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării.
Comutatoarele de apelare VoIP cresc performanța agenților și productivitatea, reduc costurile de muncă și timpul de așteptare între apeluri în centrele de apeluri. Acestea utilizează protocolul VoIP și filtrează semnalele neconectate. LiveAgent, un software pentru centre de apeluri, nu suportă în prezent apelarea VoIP dar permite apeluri de ieșire prin click.
Programul de gestionare a poștei electronice LiveAgent poate fi util pentru antreprenori individuali, societăți comerciale și organizații care primesc zilnic mii de mesaje electronice. Caracteristicile sale includ sistem de gestionare a tichetelor, opțiuni de automatizare nelimitate, replici planificate nelimitate, stocare nelimitată și caracteristici de colaborare în echipă. Este important să se noteze cerințele și să se efectueze cercetări pentru a găsi programul potrivit și să se testeze caracteristicile și să se discute cu un manager de vânzări. LiveAgent este, de asemenea, un software de help desk care conectează mai multe platforme într-o singură interfață, cu integrări disponibile pentru diferite capacități de service client, portalul clienților, gestiunea e-mailurilor și gestionarea centrelor de apeluri primite.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.