Prin intermediul LiveAgent, apelurile telefonice pot fi gestionate de pe multiple dispozitive. Fiecare agent poate alege dintre diverse dispozitive de pe care să preia un apel.
Descoperiți câteva opțiuni de posibile dispozitive:
Căști
Dacă sunteți obișnuit să folosiți clasicul set de căști la calculator, nicio problemă. Este suportat.

Browser
Pentru a putea utiliza serviciul de call center, nici măcar nu trebuie să cumpărați un echipament special. Nu trebuie decăt să utilizați microfonul încorporat în calculator.

Vă recomandăm utilizarea ultimei versiuni de browser pentru Internet.
Aplicații mobile
LiveAgent se poate accesa și ca aplicație mobilă, astfel încât să puteți oferi asistență chiar și când nu sunteți la calculator.
- iOS
- Android

Telefon
Conectați orice echipamente de telefon la call center-ul LiveAgent. Toate brand-urile sunt suportate.
Cele mai populare brand-uri de echipamente de telefon:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel

Resurse ale bazei de informații:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
LiveAgent este apreciat de mulți clienți datorită capacității sale de a îmbunătăți serviciul pentru clienți, deoarece ajută la clasificarea tichetelor și monitorizează statisticile legate de nevoile clienților. De asemenea, LiveAgent accelerează comunicarea cu clienții prin intermediul chat-ului și oferă rapoarte utile. Acesta a ajutat clienții să își îmbunătățească viteza de răspuns și să crească satisfacția clienților, în timp ce a scăzut timpul petrecut sortând e-mailurile și a crescut rata de conversie. LiveAgent este, de asemenea, considerat o soluție excelentă la prețuri rezonabile pentru orice afacere online.
Galerie de butoane de conversații
Utilizați LiveAgent pentru a crea o experiență mai bună clienților. Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți. Software-ul de chat live reduce timpul de așteptare și crește implicarea clienților. Economisiți timp și oferiți suport prin crearea de articole și ghiduri pentru portalul clienților.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.