Suportul acordat prin telefon este încă una dintre cele mai importante modalități prin care clientul primește asistență rapidă. Orice centru de asistență ar trebui să ofere suport prin telefon, deși nu este întotdeauna convenabil și accesibil la preț când vine vorba de echipamente de telefonie. Însă, telefoanele soft rezolvă această problemă
LiveAgent vă oferă posibilitatea de a conecta și utiliza telefoanele soft (telefoane software). Permite utilizatorilor efectuarea apelurilor VoIP (Voice over Interner Protocol) de pe calculatoare și dispozitive. Profitați de această funcționalitate. Telefoanele soft comunică cu furnizorul de telefonie prin intermediul protocolului sip (sip trunking).
Apelurile sunt gestionate, înregistrate și monitorizate de către însuși LiveAgent
Softphone este o aplicație terță, opțională care funcționează la unison cu serviciul call center al LiveAgent. Dacă utilizați deja un anume tip de softphone, aveți un mare avantaj.
Dispozitive
Companii de telefonie soft
care permit efectuarea apelurilor VoIP
- MicroSIP
- X-Lite
- Ekiga
- Jitsi
- Linphone
- Icanblink
- si nu numai…
Dispozitive iOS și Android care au funcționalitate SIP
Resurse pentru baza de informații
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.
LiveAgent oferă asistență IT și serviciul de asistență online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM pentru satisfacția clienților. Agenții de birou de asistență sunt reprezentanți de servicii pentru clienți care oferă asistență tehnică și răspund la întrebările clienților. LiveAgent permite invitatia unui numar nelimitat de agenti si ofera un trial gratuit de 30 de zile.
Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.