Aplicațiile Mobile sau pe scurt app sunt fie software de calculator, fie aplicații software concepute pentru dispozitive mobile. LiveAgent a creat aplicații mobile pentru biroul de asistență pentru a putea păstra legătura cu clienții dvs., chiar dacă sunteți în mișcare sau nu sunteți disponibil pe computer. Pur și simplu descărcați și setați-vă preferințele și începeți să răspundeți imediat la solicitările clienților. Întrucât LiveAgent dorește să-și acopere toți clienții, am creat câte o aplicație LiveAgent în ambele Sisteme de operare mobile Android și iOS.
Cât costă aplicația LiveAgent?
LiveAgent oferă câteva abonamente. Fiecare companie are preferințe diferite.
Prin urmare, LiveAgent oferă 3 abonamente:
- Abonament Small pentru 9 USD per agent.
- Abonament Medium pentru 29 USD per agent.
- Large pentru 49 USD per agent.
Fiecare abonament oferă o varietate diferită de caracteristici. Unele sunt disponibile pentru costuri suplimentare. Cu toate acestea, aplicațiile de asistență mobilă pentru Android și iOS sunt incluse în fiecare abonament fără taxe suplimentare. LiveAgent oferă o perioadă de încercare gratuită de 30 zile pentru fiecare abonament. Dacă încă nu sunteți sigur, puteți încerca contul nostru gratuit. Cu toate acestea, rețineți că are limitele sale.
Dacă doriți să aflați despre lista de caracteristici pentru fiecare abonament, citiți Prețuri.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Aplicații pentru Biroul de Asistență Mobil – Privire de ansamblu
Android
Android este un sistem de operare mobil care este un software open source conceput pentru dispozitive mobile. Alegeți un abonament și setați-vă LiveAgent. După aceea doar descărcați și începeți să rezolvați tichete în afara biroului. Fiți mereu la dispoziția clienților și ajutați-vă colegii, dacă este necesar. Chiar și în deplasare!
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Android.
iOS
iOS este un sistem de operare mobil creat exclusiv pentru produsele Apple. Aplicația LiveAgent este disponibilă și în acest sistem. Același lucru este valabil și pentru iOS, înregistrați-vă și setați mai întâi contul. După aceea doar descărcați și începeți să rezolvați tichete în afara biroului. Imaginați-vă că aveți o supraîncărcare de clienți și că sunteți în afara biroului, prin urmare nu puteți ajuta. Cu această aplicație, vă puteți conecta pur și simplu, puteți alege departamentul și puteți începe să răspundeți la chat-uri.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – iOS.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.