Ce este un SDK pentru dispozitive mobile?
Kitul de dezvoltare de software mobil oferă instrumente pentru integrarea software-ului direct în aplicația dvs. În acest fel, puteți accesa serviciile de oriunde în lume prin intermediul dispozitivului dvs. mobil. Acțiunile pe care le puteți efectua cu Mobile SDK în cadrul industriei software de asistență sunt: includerea, crearea, vizualizarea și comentarea tichetelor și accesarea bazei de cunoștințe.
Funcționează perfect atât cu sistemele de operare Android, cât și cu iOS.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă un SDK pentru dispozitive mobile?
SDK sau kitul de dezvoltare software este un pachet software care poate fi descărcat și care conține instrumentele necesare pentru a construi pe platformă. SDK vă permite să integrați software-ul cu aplicația. Datorită acesteia, puteți accesa serviciile de oriunde din lume, folosind un dispozitiv mobil.
Ce acțiuni puteți efectua cu un SDK pentru dispozitive mobile?
SDK-ul mobil vă permite să integrați software-ul cu aplicația. Datorită acestui lucru, vă puteți extinde domeniul de activitate. Activitățile care pot fi efectuate cu ajutorul SDK-ului mobil sunt crearea, vizualizarea și comentarea tichetelor și accesul la baza de cunoștințe, dacă este suportată de software-ul de asistență.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.