Ce este un birou de serviciu?
Un birou de serviciu este un singur punct de contact între companie și clienți, utilizatori, parteneri de afaceri. Este creat ca parte a asistenței pentru clienți și scopul său este de a ajuta utilizatorii cu solicitări și probleme.
Biroul de serviciu poate fi denumit ca un birou de asistență specific sau doar un sistem de colectare a informațiilor. Biroul de serviciu este, de asemenea, definit ca un instrument de gestionare a serviciilor din tehnologia informației, deoarece folosește practicile Bibliotecii de infrastructură a tehnologiei informației pentru a furniza servicii. Un birou de serviciu necesită și sistemul de management.
Frequently asked questions
Ce este un birou de service?
Birou de serviciu este un singur punct de contact între furnizorul de servicii și utilizatori. Un birou de serviciu tipic gestionează incidentele și solicitările de serviciu. În plus, acceptă comunicarea cu utilizatorii.
Care este diferența dintre biroul de asistență și biroul de serviciu?
Funcția principală a biroului de asistență este de a gestiona incidentele și solicitările de servicii. Acestea își propun să rezolve rapid problemele clienților, minimizându-și timpul de așteptare. Biroul de serviciu, pe de altă parte, trece în revistă procesele IT globale și de afaceri din organizație pentru îmbunătățirea continuă. Se bazează pe obiectivele de afaceri.
Oferă LiveAgent un birou de serviciu?
LiveAgent oferă posibilitatea de a crea un birou de serviciu. Instrumentul este suficient de flexibil pentru a se adapta la cerințele specifice ale afacerii și a permite furnizarea de servicii de înaltă calitate clienților săi.
Expert note
Biroul de servicii este esențial pentru a oferi suport clienților și poate fi creat în mod flexibil cu LiveAgent pentru a se adapta la cerințele specifice ale afacerii.

LiveAgent este un software esențial pentru serviciul clienților, oferind multiple modalități de gestionare a interacțiunilor cu clienții, inclusiv sistemul de telefonie VoIP, software-ul pentru centre de apeluri și multe altele. Compania vine cu un birou de asistență și un serviciu eficient pentru clienți, oferind caracteristici interesante și integrări alternative. Promptitudinea, eficacitatea și empatia sunt calitățile esențiale ale unui serviciu clienți grozav.
Software de asistență la sediu
LiveAgent oferă un birou de asistență cu caracteristici de bază și un serviciu clienți excepțional pentru creșterea nivelului de satisfacție a clienților prin furnizarea de asistență înainte, în timpul și după cumpărare. Software-ul de asistență vine cu o serie de caracteristici utile pentru gestionarea tichetelor, integrarea cu rețelele de socializare, un sistem de raportare și analize și integrare telefonică încorporată. Înțelegerea nevoilor clienților și un personal instruit și empatic sunt cheia unui serviciu clienți eficient.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți îndeplinesc multe responsabilități, inclusiv gestionarea conversațiilor de social media și asigurarea feedback-ului clienților, gestionarea reclamațiilor și dezvoltarea cunoștințelor. Ei ar trebui să știe cum să trateze recenziile negative și să urmărească indicatorii de performanță, cum ar fi scorurile CSAT și NPS. De asemenea, pot crea conținut util pentru clienți și potențiali clienți pentru a găsi răspunsuri și a utiliza produsele companiei în cel mai eficient mod.