Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Manager de servicii pentru clienți

Cine este un manager de servicii pentru clienți?

Managerul de servicii pentru clienți este o persoană care este responsabilă de departamentul de servicii pentru clienți. Această persoană are multe responsabilități, cum ar fi stabilirea strategiilor, sarcinilor, politicilor și standardelor de servicii, conducerea și motivarea personalului serviciului pentru clienți.

Managerii de servicii pentru clienți trebuie să pregătească reprezentanții clienților pentru a oferi cel mai bun sprijin, pentru a construi relații loiale cu clienții și pentru a avea o cunoaștere excelentă despre produse și servicii. Trebuie să analizeze date, să creeze rapoarte și, de asemenea, au unele responsabilități financiare. Deci, managerul de servicii pentru clienți trebuie să fie răbdător, calificat în IT, prietenos, capabil să lucreze sub presiune.

Întrebări frecvente

Cine este managerul de servicii pentru clienți?

Managerul de servicii pentru clienți, cunoscut și sub numele de Customer Care Manager, este o persoană căreia îi pasă de satisfacția clienților și a potențialilor clienți ai companiei. Sarcinile sale includ, mai presus de toate, furnizarea de servicii excelente clienților, îngrijirea echipei de serviciu, precum și crearea de soluții care să îmbunătățească acest serviciu.

Care sunt responsabilitățile managerului de servicii pentru clienți?

Responsabilitățile managerului de servicii pentru clienți includ furnizarea de servicii complete pentru clienții companiei. Pentru a atinge acest obiectiv, managerul ar trebui să delege în mod eficient unele întrebări ale clienților către o echipă dedicată, să gestioneze conturile clienților, precum și apelurile și e-mailurile primite. De asemenea, ar trebui să țină o evidență a interacțiunilor dintre agenți și clienți și evidențe specifice acțiunilor întreprinse. De asemenea, este extrem de important să construiești relații cu angajații și să ai grijă de dezvoltarea acestora.

Puteți adăuga manager de servicii pentru clienți în LiveAgent?

În LiveAgent, nu aveți rolul de Customer Support Manager disponibil, dar persoana cu rolul respectiv poate avea mai mult decât privilegiile de agent. Prin urmare, merită să-i acordați rolul de administrator sau proprietar (în funcție de nevoile și politica companiei). Apoi persoana poate gestiona corect echipa și datele.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație