Utilizați software-ul FAQ pentru a vă optimiza experiența de autoservire a clienților

Autoservirea devine rapid prima alegere pentru un număr tot mai mare de consumatori în ceea ce privește asistența pentru clienți. Cercetările arată că 2 din 3 consumatori ar prefera să găsească singuri răspunsuri decât să discute cu un agent de servicii pentru clienți, făcând din întrebările frecvente cea mai utilizată opțiune de autoservire.

Cu ajutorul biroului de asistență LiveAgent și al software-ului FAQ, le puteți oferi clienților posibilitatea să găsească singuri răspunsurile pe care le caută într-un mod rapid, eficient și convenabil.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
questions illustration

Ce este software-ul FAQ?

Atunci când mai mulți clienți vă contactează echipa de asistență din nou și din nou cu aceleași întrebări, aceasta împiedică agenții să trateze alte probleme și le scade productivitatea. Software-ul FAQ (Întrebări Frecvente) permite companiilor să răspundă la cele mai frecvente întrebări pe care le primesc în mod regulat de la clienți cu privire la produsele sau serviciile lor și reduce volumul de lucru al echipelor de asistență pentru clienți. De obicei vine ca parte a unei platforme de asistență pentru clienți mai complexe.

De ce întrebările frecvente sunt un instrument puternic pentru strategia dvs. de asistență pentru clienți

Software-ul FAQ oferă mai multe modalități de a organiza, stoca și afișa cunoștințele organizației dvs. clienților dvs. Beneficiază atât clienții, cât și agenții. Iată cum:

Obțineți mai puține întrebări repetitive

Întrebările frecvente sunt o completare eficientă a funcțiilor dvs. de autoservire, care ajută la reducerea numărului de întrebări repetate de la clienți, oferind echipei dvs. de asistență mai mult timp pentru a se concentra pe probleme mai avansate.

Creșteți satisfacția clienților

Peste 70% dintre consumatori preferă să caute răspunsuri la întrebările lor pe site-ul web al unei companii în loc să contacteze asistența pentru clienți. O secțiune de întrebări frecvente le permite să găsească răspunsuri rapid și crește satisfacția.

Îmbunătățește productivitatea agentului

Software-ul FAQ poate îmbunătăți eficiența și productivitatea agentului. Construiți o bază de cunoștințe internă pentru echipa dvs. de asistență și păstrați informațiile importante ușor accesibile într-un singur loc.

Ajutați-vă clienții să se ajute singuri cu software-ul de Întrebări Frecvente și baza de cunoștințe LiveAgent

Configurați o bază de cunoștințe completă cu întrebări frecvente în 4 pași simpli pentru a răspunde la întrebările obișnuite ale clienților, pentru a oferi asistență cu autoservire 24/7 și pentru a le permite clienților să se ajute singuri.

knowledge base designs in LiveAgent

Creați cu ușurință conținut cu un editor WYSIWYG

Cu un editor WYSIWYG încorporat simplu, dar puternic, puteți crea cu ușurință conținut bine formatat, care poate fi organizat în articole sub diferite categorii. Adăugați imagini și alte elemente vizuale pentru a face conținutul mai atrăgător și mai ușor de digerat.

Aflați mai multe

Suplimentați articole cu atașamente

Faceți conținutul bazei dvs. de cunoștințe și mai util și mai valoros, completându-l cu atașamente descărcabile pe care clienții dvs. le pot stoca pe computerele lor și le pot accesa ori de câte ori au nevoie.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Diferențiați conținutul pentru clienți și agenți

Atunci când creați categorii și adăugați articole în baza dvs. de cunoștințe și întrebări frecvente, puteți alege dacă conținutul va fi disponibil public și accesibil de către toți clienții sau va rămâne intern și vizibil numai pentru echipa dvs. de asistență din panoul agentului.

Configurați mai multe baze de cunoștințe și secțiuni de întrebări frecvente

Configurați un număr nelimitat de baze de cunoștințe și secțiuni de întrebări frecvente pentru diferite segmente de public într-un singur cont LiveAgent, fiecare având propriul design, propriile setări și conținut propriu. Este foarte util dacă gestionați mai multe companii, produse, servicii sau mărci.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Activați un widget de căutare cu sugestii inteligente

Permiteți clienților dvs. să găsească informațiile pe care le caută rapid și fără efort cu ajutorul unui widget de căutare care generează automat sugestii în timp real. Widget-ul va sugera conținut asociat din baza dvs. de cunoștințe, pe baza cuvintelor cheie introduse.

Faceți din baza de cunoștințe și întrebările frecvente o parte a mărcii dvs.

Asigurați-vă că portalul dvs. de autoservire se aliniază la identitatea companiei dvs. Personalizați-vă cu ușurință baza de cunoștințe cu o temă care se potrivește cel mai bine imaginii corporative, logo-ului, culorilor mărcii, modificărilor antetului sau subsolului, CSS personalizat și multe altele.

add color to design - illustration

Ce altceva mai poate oferi LiveAgent?

Întrebările frecvente și software-ul bazei de cunoștințe sunt doar o parte a soluției noastre complexe multicanal, care are peste 180 de funcții. Îmbunătățiți-vă strategia generală de servicii pentru clienți și sporiți satisfacția clienților utilizând toate funcțiile avansate pe care LiveAgent le oferă.

LiveAgent dashboard on monitor

Sistem de ticketing puternic

Bucurați-vă de o gamă completă de funcții de gestionare a tichetelor, inclusiv rutarea inteligentă a tichetelor, reguli de automatizare, SLA-uri, gestionarea responsabilității tichetelor, răspunsuri predefinite, instrumente de colaborare a agenților, funcții robuste de raportare și multe altele. Gestionați cu ușurință toate comunicațiile clienților dvs. multicanal dintr-un singur loc cu căsuța noastră de e-mail universală.

Aflați mai multe

Chat live în timp real

63% dintre consumatori sunt mai predispuși să revină la un site web care oferă asistență prin chat live. Instrumentul de chat live LiveAgent oferă funcții comune și avansate – de la mai multe opțiuni de distribuire a chat-ului, invitații de chat proactive și monitorizarea vizitatorilor online până la istoricul chat-urilor, chat-ul intern și vizualizarea tastării în timp real.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Apeluri vocale și video

Construiți un call center virtual bazat pe cloud, integrați-vă cu orice furnizor VoIP și primiți apeluri de pe telefoane fixe sau direct de pe site-ul dvs. (atât vocal, cât și video), fără costuri suplimentare pe minut. Proiectați copaci IVR complicați și personalizați, realizați înregistrări nelimitate de apeluri și multe altele!

Asistență pe rețele de socializare

LiveAgent se integrează fără probleme cu cele mai populare canale de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Țineți evidența tuturor mesajelor, comentariilor și mențiunilor dvs. de pe rețelele de socializare, gestionați-le dintr-un singur panou de bord, fără a fi nevoie să monitorizați manual mai multe conturi sau să partajați credențialele de conectare.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Portal de autoservire

90% dintre consumatori se așteaptă ca mărcile să ofere un portal online pentru autoservire. În afară de baza de cunoștințe și Întrebările frecvente, vă puteți extinde capacitățile de autoservire cu un forum comunitar care le permite clienților să trimită cu ușurință tichete de asistență și să le monitorizeze starea chiar de pe portalul dvs. pentru clienți.

Alegeți planul potrivit și obțineți cea mai bună valoare pentru banii dvs.

LiveAgent oferă 4 planuri diferite – fără contracte și prețuri echitabile complet transparente. Capacitățile noastre de autoservire echipate cu o bază de cunoștințe și întrebări frecvente sunt integrate în fiecare plan plătit. Alegeți-l pe cel mai potrivit pentru afacerea dvs. și duceți serviciul clienți la nivelul următor.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deSoftware de Întrebări Frecvente
Un administrator de cont este cineva care gestionează toate conturile dintr-un anumit program - software. Administratorul poate face modificări, actualizări sau reseta parole.

Administratorul de cont

Configurarea limbilor de sistem, pluginurilor și protecției prin IP-uri interzise sunt importante în LiveAgent pentru o experiență de asistență eficientă. Administratorii de cont au acces la configurări și rapoarte, gestionând performanța agenților.

Gestionați mai rapid comunicarea afiliată cu integrarea Post Affiliate Pro pentru LiveAgent. Plasați un buton de chat live pe panoul de afiliere.

Post Affiliate Pro

LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.

Checklists - Lista De Verificare Asigurare Calitate Call Center

Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului

Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x