Serviciul pentru clienți nu se oprește când părăsiți biroul. LiveAgent oferă o aplicație nativă iOS pentru dispozitivul dvs. mobil preferat, astfel încât să puteți oferi și servicii pentru clienți din mers.
Descărcați aplicația gratuită iOS LiveAgent. Aceasta vă permite să rămâneți conectat la vizitatorii site-ului dvs. în afara biroului. Puteți conversa cu clienții dvs. de oriunde, puteți trimite răspunsuri rapide și vă puteți impresiona clienții cu o asistență constantă.
Caracteristici principale:
- Rezolvați, transferați și răspundeți la tichete
- Chat-uri și notificări push pentru chat
- Folosiți filtre prestabilite pentru a vă organiza tichetele
- Vedeți etichete, notițe și departamente pentru fiecare tichet
Asistență completă pentru clienți în mână. Rezolvați tichete și fiți mai productiv în deplasare!
Descărcați aplicația iOS LiveAgent
Integrate hundreds of tools through API
Want to connect your own tool with LiveAgent? No problem, you can do so using our API key. Try it today for free. No credit card required.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.