Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ore de lucru

Ce sunt orele de lucru?

Orele de lucru sunt orele de lucru de la birou, de obicei între orele 09:00 și 17:00 de luni până vineri. În esență, orele de lucru sunt orele în care vă desfășurați activitatea. Orele de lucru variază de la o companie la alta și de la o industrie la alta.

ore de lucru
Ore de lucru

De ce trebuie să configurați ore de lucru?

Configurarea orelor de lucru ale biroului de asistență este importantă, deoarece acestea influențează respectarea acordului la nivel de servicii (SLA). De exemplu, în lipsa unor ore de lucru, tichetele primite la final de săptămână sau în zilele libere (în esență, atunci când agenții nu lucrează) ar rămâne fără răspuns pentru durata stabilită a acordului și poate duce la penalizarea dumneavoastră.

Jurnal SLA în programul informatic de asistență pentru clienți – LiveAgent

Bineînțeles că acest lucru poate fi evitat prin simpla configurare a orelor de lucru. De exemplu, dacă orele de lucru ale biroului dumneavoastră de asistență sunt de luni până vineri între orele 09:00 și 17:00 și primiți un tichet vineri la 16:00, în cazul acesta, luni la ora 09:00, tichetul va avea o vechime de doar o oră de lucru. Prin urmare, agenții dumneavoastră vor avea suficient timp să soluționeze tichetul și să nu se streseze cu privire la ratarea termenelor-limită ale acordului la nivel de servicii.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Ce sunt acordurile la nivel de servicii (SLA)?

Un acord la nivel de servicii (SLA) este un contract între un furnizor de servicii și client prin care se stabilește nivelul de servicii de furnizat clientului tot timpul. Aceste acorduri acoperă, de regulă, calitatea serviciilor, disponibilitatea serviciilor și responsabilitățile furnizorului.

De exemplu, un acord la nivel de servicii poate stipula că biroul de servicii al furnizorului programului informatic are obligația de a răspunde în decurs de o oră solicitărilor clienților venite prin poștă electronică, conversații directe și telefon. Dacă acest obiectiv nu este îndeplinit, clientul are dreptul să fie rambursat.

Ore de lucru
Raport de conformitate SLA

Care sunt penalitățile pentru neîndeplinirea unui SLA?

De regulă, acordurile la nivel de servicii includ penalizări predefinite care pot fi puse în aplicare dacă furnizorul de servicii nu respectă condițiile serviciului. Aceste penalizări sunt adesea gestionate prin credite echivalente cu un anumit procent din profitul lunar al furnizorului realizat din contul clientului. În cazul în care obiectivul SLA nu este atins, clientul are dreptul la rambursare sub forma unui credit care poate fi aplicat la viitoarele debitări pentru abonamente lunare. 

Ore de lucru
Raport de jurnal SLA

Cum funcționează orele de lucru?

Orele de lucru ale LiveAgent vă configurează nivelurile SLA așa încât să fie puse în aplicare doar pe durata perioadelor specificate, cu posibilitatea de excludere a zilelor libere.

Cum se configurează orele de lucru în LiveAgent

  1. Autentificați-vă în LiveAgent
  2. Dați clic pe Configurare
  3. Dați clic pe Automatizare
  4. Dați clic pe SLA
  5. Dați clic pe butonul portocaliu Creare nivel din partea dreaptă
Ore de lucru

5. Denumiți-vă nivelul SLA 6. Bifați opțiunea „Timpii sunt definiți în cadrul orelor de lucru”

Ore de lucru

7. Selectați-vă fusul orar 8. Bifați fiecare casetă (de luni până duminică) și configurați-vă orele de lucru

Ore de lucru

9. Opțional: bifați „excludere zile libere” și definiți, folosind formatul AAAA-LL-ZZ, zilele în care nu lucrați. Dacă doriți să setați zile libere recurente anual, puteți utiliza următorul format: *-LL-ZZ 10. Dați clic pe Salvare

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Insigne

Cum vă poate fi benefică configurarea orelor de lucru?

Acorduri la nivel de servicii îndeplinite

Prin configurarea orelor de lucru, nu veți risca ratarea termenelor-limită ale acordurilor la nivel de servicii. Agenții vor avea suficient timp să răspundă tichetelor clienților VIP, iar dumneavoastră nu va trebui să vă îngrijorați cu privire la penalizări (oricare ar fi acestea, în conformitate cu acordul dumneavoastră privind nivelul de servicii).

Relații de lungă durată cu clienții

Prin respectarea acordurilor de nivel de servicii (respectarea termenelor limită), clienții dumneavoastră vor rămâne mulțumiți de serviciile dumneavoastră. Acest lucru va consolida relația client-client și îi va menține fideli afacerii dumneavoastră pentru o perioadă lungă. Ar putea chiar să ducă la vânzări mai bune și încrucișate, mai ales dacă aceștia știu că se pot baza pe dumneavoastră pentru a le răspunde prompt la întrebări.

Promovarea mărcii și mai multe vânzări

Clienții mulțumiți pot fi susținători excelenți ai mărcii. Le place să își împărtășească experiențele pozitive cu prietenii, familia, cunoștințele și colegii. Recomandările de acest fel au un impact foarte mare. Potrivit unui studiu realizat de American Express, 42% dintre consumatori sunt dispuși să facă achiziții în funcție de recomandările celor apropiați.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Resurse din baza de cunoștințe

Pentru a afla mai multe despre orele de lucru și acordurile la nivel de servicii, accesați resursele din baza noastră de cunoștințe, articolele de pe blog, seminarele virtuale și multe altele.

https://youtu.be/yDY_Az1nFe0

Sunteți gata să configurați orele de lucru?

Înregistrați-vă pentru perioada noastră de încercare gratuită de 14 zile (nu este necesară adăugarea cardului bancar!) și testați caracteristica noastră de ore de lucru. Descoperiți cât de ușor este să îndepliniți termenele-limită ale acordurilor la nivel de servicii și să mulțumiți clienții.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt orele de lucru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Orele de lucru sunt orele de lucru de la birou, de obicei între orele 09:00 și 17:00 de luni până vineri. În esență, orele de lucru sunt orele în care vă desfășurați activitatea. Orele de lucru variază de la o companie la alta și de la o industrie la alta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce trebuie să configurați ore de lucru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Configurarea orelor de lucru ale biroului de asistență este importantă, deoarece acestea influențează respectarea acordului la nivel de servicii (SLA). De exemplu, în lipsa unor ore de lucru, tichetele primite la final de săptămână sau în zilele libere (în esență, atunci când agenții nu lucrează) ar rămâne fără răspuns pentru durata stabilită a acordului și poate duce la penalizarea dumneavoastră.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum vă poate fi benefică configurarea orelor de lucru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prin configurarea orelor de lucru, nu veți risca ratarea termenelor-limită ale acordurilor la nivel de servicii. Agenții vor avea suficient timp să răspundă tichetelor clienților VIP, iar dumneavoastră nu va trebui să vă îngrijorați cu privire la penalizări (oricare ar fi acestea, în conformitate cu acordul dumneavoastră privind nivelul de servicii).” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație