Un SLA (Service-Level-Agreement) este un agajament de a atinge anumite target-uri pentru oferirea de către Agenții dvs. de răspunsuri la Tichete, așadar pentru oferirea de asistență clienților.
Oferirea ajutorului în funcție de acordurile la nivel de serviciu este o garanție a faptului că oferiți servicii competente și de calitate. De asemenea, vă ajută să aveți o imagine de ansamblu mai bună atunci când apar anumite probleme.
Raport de jurnal
LiveAgent vă pune la dispoziție un raport de SLA-uri îndeplinite dar și omise dintr-o anumită perioadă de timp și departament. Înregistrările individuale pot fi sortate după Solicitant, ID-ul tichetului, Departament, Agent, Data limită, Finalizate și SLA-uri nefinalizate/ cu termen depășit. Raportul de jurnal SLA poate fi descărcat în format CSV.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.