Raport de jurnal SLA

Un SLA (Service-Level-Agreement) este un agajament de a atinge anumite target-uri pentru oferirea de către Agenții dvs. de răspunsuri la Tichete, așadar pentru oferirea de asistență clienților.

Oferirea ajutorului în funcție de acordurile la nivel de serviciu este o garanție a faptului că oferiți servicii competente și de calitate. De asemenea, vă ajută să aveți o imagine de ansamblu mai bună atunci când apar anumite probleme.

Raport de jurnal

LiveAgent vă pune la dispoziție un raport de SLA-uri îndeplinite dar și omise dintr-o anumită perioadă de timp și departament. Înregistrările individuale pot fi sortate după Solicitant, ID-ul tichetului, Departament, Agent, Data limită, Finalizate și SLA-uri nefinalizate/ cu termen depășit. Raportul de jurnal SLA poate fi descărcat în format CSV.

Learn from agent availability reports

Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație