Un SLA (Service-Level-Agreement) este un agajament de a atinge anumite target-uri pentru oferirea de către Agenții dvs. de răspunsuri la Tichete, așadar pentru oferirea de asistență clienților.
Oferirea ajutorului în funcție de acordurile la nivel de serviciu este o garanție a faptului că oferiți servicii competente și de calitate. De asemenea, vă ajută să aveți o imagine de ansamblu mai bună atunci când apar anumite probleme.
Raport de jurnal
LiveAgent vă pune la dispoziție un raport de SLA-uri îndeplinite dar și omise dintr-o anumită perioadă de timp și departament. Înregistrările individuale pot fi sortate după Solicitant, ID-ul tichetului, Departament, Agent, Data limită, Finalizate și SLA-uri nefinalizate/ cu termen depășit. Raportul de jurnal SLA poate fi descărcat în format CSV.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Software de asistență pentru Contabilitate & Industria juridică
LiveAgent este un software de asistență pentru clienți ce oferă caracteristici de alerte și escaladări, gestionarea call center-ului, comunicare multi-canal și raportare și analize. Prețul începe de la $15 pe lună per agent. Utilizatorii apreciază ușurința în utilizare a software-ului și asistența pentru clienți. LiveAgent este o alternativă puternică pentru Freshcaller și LiveCall la un preț accesibil și are o echipă de asistență excelentă. Potențialii clienți se pot conecta cu LiveAgent prin intermediul chat-ului live, e-mailului și rețelelor de socializare, iar chat-ul LiveAgent are cel mai rapid widget de pe piață, permițând o conectare rapidă și creșterea conversiilor.
Using LiveAgent can improve customer service, save time, and increase satisfaction and sales. Email recommendation templates can be easily implemented for e-commerce marketing. Personalizing content is crucial for better customer engagement and purchases. Using tags with LiveAgent can help with organization and reports. LiveAgent is a great alternative to Gorgias for better and more efficient customer communication. Overall, e-commerce recommendation marketing and personalization with LiveAgent can lead to more satisfied customers and increased sales.
Raport de conformitate privind SLA
Textul prezintă informații despre acordurile de nivel de serviciu (SLA-uri) și rapoartele de conformitate, care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți serviciile oferite clienților. Platforma LiveAgent oferă caracteristici pentru generarea rapoartelor SLA, care urmăresc îndeplinirea angajamentelor de oferire a serviciilor de calitate. SLA-ul este un document semnat între companii și clienții lor, care definește nivelul de serviciu așteptat de la furnizor și include indicatorii prin care se măsoară serviciul. Regulile și nivelurile SLA alcătuiesc un sistem dinamic și eficient în care agenții serviciului de suport oferă noi răspunsuri în timp util. LiveAgent oferă, de asemenea, un jurnal complet cu SLA-urile realizate și pierdute, care poate fi descărcat în format CSV și utilizat cu ajutorul REST API.