Sistem de tichete

Un sistem de tichete este un instrument sau un software care captează, organizează și gestionează solicitările serviciului pentru clienți. În esența sa, sistemul permite companiilor să rezolve solicitările clienților (tichete) într-un mod mai rapid și mai eficient.

Care sunt avantajele utilizării unui sistem de tichete?

  • Interacțiuni de pe mai multe canale fără probleme
  • Rezolvarea eficientă a tichetului
  • Prioritizarea tichetelor
  • Productivitatea îmbunătățită a agenților
  • Monitorizarea și raportarea contractelor privind nivelul serviciilor
  • Statistici reale despre date
  • Calitate îmbunătățită a asistenței și fidelizare mai mare a clienților
  • Opțiuni de auto-service
  • Economii semnificative (eliminarea necesității de aplicații și software de la terți prin stocarea tuturor mesajelor și informațiilor despre clienți într-o locație centralizată)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Ce caracteristici deosebite are software-ul de tichete LiveAgent?

Căsuță de email universală

Căsuța de email universală LiveAgent simplifică emailurile, apelurile telefonice, mesajele de pe rețelele de socializare, tichetele bazei de cunoștințe și mesajele de chat live într-o singură căsuță de email partajată. De asemenea, permite utilizatorilor să răspundă la toate mesajele primite, direct din căsuța de email, fără a fi nevoie să monitorizeze sau să se conecteze la fiecare platformă.

Caracteristica-Casuța-Email-Universală-LiveAgent
Tabloul de bord al tichetelor LiveAgent

Fluxuri de tichete hibride

Una dintre caracteristicile deosebite ale LiveAgent este fluxul de tichete hibrid care permite agenților să urmeze o traiectorie de rezolvare a tichetelor unui client pe mai multe canale în același fir de tichete. Aceasta înseamnă că, dacă clientul începe o conversație prin chat live, dar ulterior continuă prin email sau telefon, toate cele trei interacțiuni vor fi accesibile în același flux de tichete.

Coduri de identificare ale tichetelor pe care poate fi dat click

LiveAgent atribuie automat fiecărui tichet un identificator unic de tichet (ID). Dacă unul dintre agenții dvs. este blocat și trebuie să solicite ajutor, acesta poate partaja cu ușurință colegilor lui un cod de tichet pe care se poate da click, care îi va redirecționa automat către tichetul în sine.

Coduri de identificare ale tichetelor pe care poate fi dat click - App - Uploads - 2019 - 09 - Ticket Id.jpg

CRM

LiveAgent are un CRM încorporat care permite utilizatorilor să creeze câmpuri CRM personalizate. Stocați în tabloul de bord al tichetelor toate informațiile necesare despre clienții dvs., inclusiv achiziții anterioare, tichete și informații unice.

Tichet_Client-perspective-CRM

Detectarea coliziunii de agent

Sistemul de tichete LiveAgent vă avertizează ori de câte ori călcați pe terenul unui alt agent. De exemplu, dacă sunteți pe punctul de a începe să răspundeți la un tichet la care lucrează un alt agent, sistemul vă va avertiza automat.

Detectarea coliziunii de agent

Distribuirea automată a tichetelor

Cu software-ul de tichete LiveAgent, toate mesajele primite de la clienți vor fi atribuite automat unui agent de asistență potrivit, eliminând orice confuzie sau șovăială în rândul personalului dvs. Fiecare agent va ști exact la ce tichete trebuie să răspundă, rezultând niveluri mai mari de productivitate și eficiență.

Gestionarea contractelor privind nivelul serviciilor (SLA)

Sistemul de tichete LiveAgent vă va monitoriza toate tichetele pentru SLA și vă va notifica ori de câte ori primiți un tichet de la un client VIP sau ori de câte ori un tichet de la un client VIP este pe cale să fie întârziat.

SLA-nivel-LiveAgent
Setări SLA

Etichete și filtrare

Sistemul de tichete LiveAgent organizează automat toate tichetele în funcție de canal, prioritate și data primirii. De asemenea, utilizatorii pot adăuga etichete la fiecare tichet pentru a facilita filtrarea și pentru a obține o privire de ansamblu asupra conținutului fiecărui tichet.

Etichete și filtrare - App - Uploads - 2020 - 11 - Filtering By Tags 1.png

Notițe private

Agenții pot crea notițe private în cadrul șirurilor de tichete care sunt vizibie numai agenților. Notițele private pot servi drept notificări sau pot ajuta alți agenți să accelereze un anumit tichet sau rezolvare a unei cereri din partea unui client.

Notițe private - App - Uploads - 2020 - 02 - Private Notes LiveAgent.jpg

Divizarea și fuzionarea tichetelor

Această funcție poate accelera semnificativ timpii de rezolvare a tichetelor. Dacă primiți mai multe tichete despre aceeași problemă, de la aceeași persoană, puteți îmbina cu ușurință tichetele într-unul singur. Alternativ, dacă primiți un tichet care necesită atenția a două departamente (de exemplu, atât vânzări, cât și IT), puteți diviza tichetul în două părți pentru a asigura efciență maximă.

Divizarea și fuzionarea tichetelor

Chat intern și apel intern

La fel ca în Gmail, software-ul de tichete LiveAgent vă permite să discutați cu colegii dvs. online direct în tabloul dvs. de bord LiveAgent. Desigur, sunt disponibile și apelurile interne.

Apel intern

Reguli de automatizare

Regulile de automatizare a tichetelor vă pot elibera agenții de sarcini banale și repetitive. Prin crearea unor reguli de atuomatizare specifice bazate pe timp și declanșare, sistemul dvs. de tichete va putea executa sarcini precum urmărirea emailurilor sau marcarea tichetelor ca spam.

Raportare

Software-ul de tichete LiveAgent este echipat cu instrumente robuste de raportare și analiză a datelor. Generați rapoarte de performanță, rapoarte de conformitate SLA,

Raportare - App - Uploads - 2021 - 03 - Analytics Overview Big.png

Gamificare

Serviciul pentru clienți poate fi o muncă repetitivă și nesatisfăcătoare. O puteți face mai distractivă cu ecusoane, niveluri și recompense de gamificare. Agenții dvs. vor avea de ce să aștepe cu nerăbdare fiecare zi, iar un nivel sănătos de competivitate le va spori eficiența muncii.

Gamificare - App - Uploads - 2021 - 01 - Gamification Leaderboard LA.png

Ce canale de comunicare vă puteți conecta la sistemul de tichete LiveAgent?

  • Email
  • Chat live
  • Telefon (se poate înregistra un număr nelimitat de numere de telefon VoIP)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Formulare de contact
  • Portalul clienți
Distincții

Happy customers are the best customers

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

View more

Insigne

Cum funcționează sistemul de tichete?

Ori de cât ori clienții ajung la compania dvs. printr-un canal pe care l-ați conectat la LiveAgent, sistemul va genera automat un nou tichet de asistență.

Cum arată în practică?

Dacă vă întrebați dacă clienții dvs. și-ar putea da seama că folosiți un sistem de tichete pentru a răspunde la apelurile lor telefonice, chat-uri live, mesaje Viber, Tweet-uri sau emailuri, răspunsul este nu. Vedeți cum funcționează în acest tutorial video detaliat.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Punerea în funcține a sistemului dvs. de tichete

Pentru a vă asigura că utilizați sistemul de tichete la capacitate maximă, va trebui să îl conectați la toate conturile de email, profilurile de pe rețelele de socializare, și numerele de telefon. De asemenea, va trebui să plasați widgetul nostru de chat live pe site-ul dvs. și să creați un portal de asistență LiveAgent. Nu sunteți sigur cum? Consultați acest ghid introductiv.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Resurse în baza de cunoștințe

Consultați lista completă a caracteristicilor sistemului de tichete aici.

Sunteți gata să încercați renumitul nostru sistem de tichete?

Descoperiți cât de ușor este să oferiți asistență personalizată, în timp util și bine informată cu ajutorul cutiei de email universale LiveAgent. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar un card de credit.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un sistem de tichete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un sistem de tichete este un instrument sau un software care captează, organizează și gestionează solicitările serviciului pentru clienți. În esența sa, sistemul permite companiilor să rezolve solicitările clienților (tichete) într-un mod mai rapid și mai eficient.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt avantajele utilizării unui sistem de tichete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interacțiuni de pe mai multe canale fără probleme, rezolvarea eficientă a tichetului, prioritizarea tichetelor, productivitatea îmbunătățită a agenților, monitorizarea și raportarea contractelor privind nivelul serviciilor, statistici reale despre date, calitate îmbunătățită a asistenței și fidelizare mai mare a clienților. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum funcționează sistemul de tichete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ori de cât ori clienții ajung la compania dvs. printr-un canal pe care l-ați conectat la LiveAgent, sistemul va genera automat un nou tichet de asistență.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație