Un sistem de tichete este un instrument sau un software care captează, organizează și gestionează solicitările serviciului pentru clienți. În esența sa, sistemul permite companiilor să rezolve solicitările clienților (tichete) într-un mod mai rapid și mai eficient.
Care sunt avantajele utilizării unui sistem de tichete?
- Interacțiuni de pe mai multe canale fără probleme
- Rezolvarea eficientă a tichetului
- Prioritizarea tichetelor
- Productivitatea îmbunătățită a agenților
- Monitorizarea și raportarea contractelor privind nivelul serviciilor
- Statistici reale despre date
- Calitate îmbunătățită a asistenței și fidelizare mai mare a clienților
- Opțiuni de auto-service
- Economii semnificative (eliminarea necesității de aplicații și software de la terți prin stocarea tuturor mesajelor și informațiilor despre clienți într-o locație centralizată)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Ce caracteristici deosebite are software-ul de tichete LiveAgent?
Căsuță de email universală
Căsuța de email universală LiveAgent simplifică emailurile, apelurile telefonice, mesajele de pe rețelele de socializare, tichetele bazei de cunoștințe și mesajele de chat live într-o singură căsuță de email partajată. De asemenea, permite utilizatorilor să răspundă la toate mesajele primite, direct din căsuța de email, fără a fi nevoie să monitorizeze sau să se conecteze la fiecare platformă.
Fluxuri de tichete hibride
Una dintre caracteristicile deosebite ale LiveAgent este fluxul de tichete hibrid care permite agenților să urmeze o traiectorie de rezolvare a tichetelor unui client pe mai multe canale în același fir de tichete. Aceasta înseamnă că, dacă clientul începe o conversație prin chat live, dar ulterior continuă prin email sau telefon, toate cele trei interacțiuni vor fi accesibile în același flux de tichete.
Coduri de identificare ale tichetelor pe care poate fi dat click
LiveAgent atribuie automat fiecărui tichet un identificator unic de tichet (ID). Dacă unul dintre agenții dvs. este blocat și trebuie să solicite ajutor, acesta poate partaja cu ușurință colegilor lui un cod de tichet pe care se poate da click, care îi va redirecționa automat către tichetul în sine.
CRM
LiveAgent are un CRM încorporat care permite utilizatorilor să creeze câmpuri CRM personalizate. Stocați în tabloul de bord al tichetelor toate informațiile necesare despre clienții dvs., inclusiv achiziții anterioare, tichete și informații unice.
Detectarea coliziunii de agent
Sistemul de tichete LiveAgent vă avertizează ori de câte ori călcați pe terenul unui alt agent. De exemplu, dacă sunteți pe punctul de a începe să răspundeți la un tichet la care lucrează un alt agent, sistemul vă va avertiza automat.
Distribuirea automată a tichetelor
Cu software-ul de tichete LiveAgent, toate mesajele primite de la clienți vor fi atribuite automat unui agent de asistență potrivit, eliminând orice confuzie sau șovăială în rândul personalului dvs. Fiecare agent va ști exact la ce tichete trebuie să răspundă, rezultând niveluri mai mari de productivitate și eficiență.
Gestionarea contractelor privind nivelul serviciilor (SLA)
Sistemul de tichete LiveAgent vă va monitoriza toate tichetele pentru SLA și vă va notifica ori de câte ori primiți un tichet de la un client VIP sau ori de câte ori un tichet de la un client VIP este pe cale să fie întârziat.
Etichete și filtrare
Sistemul de tichete LiveAgent organizează automat toate tichetele în funcție de canal, prioritate și data primirii. De asemenea, utilizatorii pot adăuga etichete la fiecare tichet pentru a facilita filtrarea și pentru a obține o privire de ansamblu asupra conținutului fiecărui tichet.
Notițe private
Agenții pot crea notițe private în cadrul șirurilor de tichete care sunt vizibie numai agenților. Notițele private pot servi drept notificări sau pot ajuta alți agenți să accelereze un anumit tichet sau rezolvare a unei cereri din partea unui client.
Divizarea și fuzionarea tichetelor
Această funcție poate accelera semnificativ timpii de rezolvare a tichetelor. Dacă primiți mai multe tichete despre aceeași problemă, de la aceeași persoană, puteți îmbina cu ușurință tichetele într-unul singur. Alternativ, dacă primiți un tichet care necesită atenția a două departamente (de exemplu, atât vânzări, cât și IT), puteți diviza tichetul în două părți pentru a asigura efciență maximă.

Chat intern și apel intern
La fel ca în Gmail, software-ul de tichete LiveAgent vă permite să discutați cu colegii dvs. online direct în tabloul dvs. de bord LiveAgent. Desigur, sunt disponibile și apelurile interne.
Reguli de automatizare
Regulile de automatizare a tichetelor vă pot elibera agenții de sarcini banale și repetitive. Prin crearea unor reguli de atuomatizare specifice bazate pe timp și declanșare, sistemul dvs. de tichete va putea executa sarcini precum urmărirea emailurilor sau marcarea tichetelor ca spam.
Raportare
Software-ul de tichete LiveAgent este echipat cu instrumente robuste de raportare și analiză a datelor. Generați rapoarte de performanță, rapoarte de conformitate SLA,
Gamificare
Serviciul pentru clienți poate fi o muncă repetitivă și nesatisfăcătoare. O puteți face mai distractivă cu ecusoane, niveluri și recompense de gamificare. Agenții dvs. vor avea de ce să aștepe cu nerăbdare fiecare zi, iar un nivel sănătos de competivitate le va spori eficiența muncii.
Ce canale de comunicare vă puteți conecta la sistemul de tichete LiveAgent?
- Chat live
- Telefon (se poate înregistra un număr nelimitat de numere de telefon VoIP)
- Viber
- Formulare de contact
- Portalul clienți
Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Cum funcționează sistemul de tichete?
Ori de cât ori clienții ajung la compania dvs. printr-un canal pe care l-ați conectat la LiveAgent, sistemul va genera automat un nou tichet de asistență.
Cum arată în practică?
Dacă vă întrebați dacă clienții dvs. și-ar putea da seama că folosiți un sistem de tichete pentru a răspunde la apelurile lor telefonice, chat-uri live, mesaje Viber, Tweet-uri sau emailuri, răspunsul este nu. Vedeți cum funcționează în acest tutorial video detaliat.
Punerea în funcține a sistemului dvs. de tichete
Pentru a vă asigura că utilizați sistemul de tichete la capacitate maximă, va trebui să îl conectați la toate conturile de email, profilurile de pe rețelele de socializare, și numerele de telefon. De asemenea, va trebui să plasați widgetul nostru de chat live pe site-ul dvs. și să creați un portal de asistență LiveAgent. Nu sunteți sigur cum? Consultați acest ghid introductiv.
Resurse în baza de cunoștințe
- Cum să adăugați agenți și utilizatori
- Configurarea conturilor de email
- Crearea butoanelor de chat
- Conectarea Twitter
- Conectarea Instagram
- Conectarea Viber
- Conectarea Facebook
- Configurarea call center-ului
- Crearea unui portal pentru clienți
Consultați lista completă a caracteristicilor sistemului de tichete aici.
Sunteți gata să încercați renumitul nostru sistem de tichete?
Descoperiți cât de ușor este să oferiți asistență personalizată, în timp util și bine informată cu ajutorul cutiei de email universale LiveAgent. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar un card de credit.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un sistem de tichete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un sistem de tichete este un instrument sau un software care captează, organizează și gestionează solicitările serviciului pentru clienți. În esența sa, sistemul permite companiilor să rezolve solicitările clienților (tichete) într-un mod mai rapid și mai eficient.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt avantajele utilizării unui sistem de tichete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interacțiuni de pe mai multe canale fără probleme, rezolvarea eficientă a tichetului, prioritizarea tichetelor, productivitatea îmbunătățită a agenților, monitorizarea și raportarea contractelor privind nivelul serviciilor, statistici reale despre date, calitate îmbunătățită a asistenței și fidelizare mai mare a clienților. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum funcționează sistemul de tichete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ori de cât ori clienții ajung la compania dvs. printr-un canal pe care l-ați conectat la LiveAgent, sistemul va genera automat un nou tichet de asistență.” } }] }Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.