Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Responsabilitate

Ce este caracteristica de responsabilitate?

Funcția de responsabilitate din LiveAgent este un manager de sarcini de asistență care ține evidența departamentului și agentului care este responsabil pentru rezolvarea fiecărui tichet de asistență. Dacă un tichet este transferat de la un agent la altul, responsabilitatea tichetului este, de asemenea, transferată automat.

Tichete-atribuite-către-agent-LiveAgent

Cum funcționează caracteristica de responsabilitate?

Dacă sunteți un soloprenor și sunteți singurul administrator și agent al contului dvs., toate tichetele vi se vor atribui automat.

Dacă în contul dvs. sunt mai mulți agenți de asistență, toate tichetele vor fi neatribuite în mod implicit. Dacă doriți să atribuiți automat tichete de intrare unui anumit agent, puteți crea o regulă automată. Dacă doriți să atribuiți manual tichete, puteți da click pe butonul de transfer.

Transfer-de-tichet-LiveAgent

Schimbarea responsabilităților tichetului

Proprietatea/responsabilitatea tichetului poate fi modificată prin:

  • Transferul tichetului către un alt departament
  • Atribuirea tichetului unui alt agent

Nu uitați, dacă un tichet este transferat către un alt departament, acesta nu va fi atribuit automat unui agent din cadrul departamentului respectiv. Tichetul va fi transferat doar către departamentul lor, iar unul dintre agenții din cadrul departamentului respectiv trebuie să își asume responsabilitatea răspunzând la acesta sau atribuindu-l unui alt agent.

Distribuirea conversațiilor

Voi primi o notificare când mi se atribuie responsabilitatea tichetului?

Notificări prin email

Dacă doriți să vă anunțați agenții despre noile responsabilități de tichet, puteți configura notificări automate prin email. Ei vor primi o notificare prin email ori de câte ori:

  • Li se atribuie un tichet
  • Ori de câte ori un client răspunde la tichetul care le este atribuit
  • Ori de câte ori este creat un tichet nou în departamentul lor
Responsabilitate

Notificări în aplicație

Puteți primi notificări în aplicație de fiecare dată când vi se atribuie un nou tichet dacă veți configura corespunzător Butonul de Rezolvat. Pur și simplu:

  1. Conectați-vă la LiveAgent.
  2. Click pe Configurare.
  3. Click pe Sistem.
  4. Click pe General.
  5. Derulați în jos până la secțiunea de tichete Traseul „atribuit mie”.
  6. Bifați căsuța de selectare.
  1. Click Salvare.
  2. Reîncărcați aplicația.
Responsabilitate
Niciun Tichet atribuit Agentului
Responsabilitate
Trei Tichete atribuite Agentului

Notificări pe mobil (iOS/Android)

Oferiți servicii client în deplasare? Puteți primi în continuare notificări mobile push ori de câte ori:

  • Un nou tichet este creat în departamentul dvs.
  • Un tichet este redeschis în departamentul dvs.
  • Vă este atribuit un tichet
  • Un tichet care vă este atribuit este redeschis
  • Aveți un nou apel chat
  • Primiți un mesaj nou într-o conversație de chat live
  • Ratați un chat

Notificări Slack

Dacă deja ați integrat Slack cu LiveAgent, puteți primi și notificări Slack despre noile responsabilități de tichete. Agenții dvs. pot primi noi notificări Slack ori de câte ori:

  • Li se atribuie un tichet
  • Ori de câte ori un client răspunde la tichetul care le este atribuit
  • Ori de câte ori este creat un tichet nou în departamentul lor
Responsabilitate

De ce este importantă caracteristica de responsabilitate pentru echipele de asistență pentru clienți?

Este important să aveți o funcție de responsabilitate deoarece vă ajută să identificați ce agent/departament este responsabil pentru rezolvarea fiecărui tichet. În plus față de aceasta:

  • Oferă transparență
  • Elimină confuzia
  • Reduce numărul de tichete care nu primesc răspuns
  • Îmbunătățește eficiența și fluxul de lucru al agentului
  • Economisește timp și bani
  • Îmbunătățește timpii de răspuns
  • Crește satisfacția clienților
  • Oferă fiecărui agent un sentiment de proprietate

Cu o funcție de responsabilitate, nu veți mai auzi niciodată scuza clasică „Nu știam că este responsabilitatea mea”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Cum arată în practică responsabilitățile?

Dacă proprietatea unui tichet se modifică, modificarea va fi afișată în vizualizarea detaliată a tichetului (pentru a asigura o responsabilitate clară pentru gestionarea tichetelor.) Atât administratorii, cât și agenții pot vedea aceste modificări, indiferent dacă se produc automat sau manual.

Responsabilitate

Cum să configurați responsabilitățile în LiveAgent

  1. Conectați-vă la LiveAgent.
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga).
  3. Click pe Automatizare.
  4. Click pe Reguli
  5. Click Creare.
  6. Bifați Starea Activă a căsuței de selectare.
  7. Creați un nume pentru regula dvs., cum ar fi “Direcționarea tichetelor Sona”.
  8. Puteți lăsa necompletată secțiunea Notițe, sau puteți descrie mai detaliat regula. Acest câmp este pur și simplu pentru confortul dvs. Un exemplu de notiță ar putea fi „Această regulă direcționează toate tichetele de pe rețelele de socializare către Sona, în departamentul de marketing”.
  9. Selectați o variabilă, cum ar fi Aplicare atunci când este creat Tichetul.
  10. Click Adăugare grup de condiții.
  11. Selectați condițiile după preferințele dvs., cum ar fi DACĂ sursa tichetului (și selectați sursele dorite. Acestea ar putea fi Facebook, Twitter, Instagram, Viber, de exemplu.)
  12. Selectați câmpurile de acțiune în funcție de preferințele dvs., cum ar fi Transferul tichetului către departamentul de marketing și atribuirea către Sona.
  13. Click Salvare.

Cum să configurați notificările de responsabilitate în LiveAgent

  1. Conectați-vă la LiveAgent.
  2. Click pe fotografia dvs. de profil.
  3. Click pe Editare profil.
  4. Click pe Notificări.
  5. Bifați căsuțele aplicabile sub Notificări prin email și Notificări Slack.
Responsabilitate

Avantajele responsabilităților

Mai multă transparență, mai puțină confuzie și mai puține tichete uitate/fără răspuns

A avea responsabilități clare de tichet elimină confuzia, ghicitul și asumarea. Atunci când fiecare agent știe ce tichete sunt responsabilitatea lor, există puțin loc pentru erori. Având responsabilități în loc, se asigură că nu vor exista tichete uitate sau fără răspuns despre care toată lumea presupune că „s-au ocupat”.

Fluxuri de lucru îmbunătățite ale agenților care economisesc timp și bani

Când fiecare agent știe exact la ce tichete trebuie să răspundă, se pot concentra cu adevărat pe munca lor, ceea ce le îmbunătățește eficiența și fluxurile de lucru. În loc să fie nevoiți să își dea seama căror tichete trebuie să le răspundă sau să le acorde prioritate, aceștia pot rămâne la tichetele de care sunt responsabili și le pot lăsa deoparte pe restul.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Timpi de răspuns mai rapizi și satisfacție crescută a clienților

Deoarece fiecare agent știe exact la ce tichet trebuie să răspundă, nu pierde timpul căutând de lucru. Ca atare, timpii de răspuns la tichete se îmbunătățesc și au un impact direct asupra satisfacției clienților. La rândul lor, clienții mai fericiți afectează vânzările și zvonurile pozitive.

Un sentiment de proprietate

Când fiecare agent știe exact ce trebuie să facă, câștigă un sentiment de proprietate și responsabilitate pentru fiecare tichet. Acest lucru le permite să fie implicați și „implicați emoțional” în soluționarea fiecărui tichet. Acest lucru le dă și mai multă putere și îi împinge să ofere cel mai bun serviciu posibil într-un mod organic.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Insigne

Resurse în baza de cunoștințe

LiveAgent Product Tour

Sunteți gata să atribuiți responsabilități?

Profitați de funcția noastră de responsabilități și lăsați sistemul să atribuie automat tichete agenților care sunt cel mai bine echipați pentru a le răspunde. Încercați-l astăzi. Începeți testarea gratuită de 14 zile, nu este necesar cardul de credit.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este funcția de responsabilitate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funcția de responsabilitate din LiveAgent este un manager de sarcini de asistență care ține evidența departamentului și a agentului care este responsabil pentru rezolvarea fiecărui tichet de asistență. Dacă un tichet este transferat de la un agent la altul, responsabilitatea tichetului este transferată, de asemenea, automat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum funcționează caracteristica de responsabilitate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă sunteți un soloprenor și sunteți singurul administrator și agent al contului dvs., toate tichetele vi se vor atribui automat. Dacă în contul dvs. sunt mai mulți agenți de asistență, toate tichetele vor fi neatribuite în mod implicit. Dacă doriți să atribuiți automat tichete de intrare unui anumit agent, puteți crea o regulă automată. Dacă doriți să atribuiți manual tichete, puteți da click pe butonul de transfer. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Voi primi o notificare când mi se atribuie responsablitatea tichetului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, puteți configura notificări prin email, în aplicație sau Slack. Dacă utilizați aplicația mobilă LiveAgent pentru a oferi asistență, veți primi și notificări în aplicația mobilă.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație