Este important ca afacerea dvs. să arate și să se simtă profesională în multe aspecte, inclusiv prin e-mail. Redirecționarea e-mailului ar putea părea că nu este prioritatea maximă atunci când vine vorba de prezentarea mărcii, dar dacă vă gândiți la asta, face o mare diferență. Aveți încredere în e-mailurile de la adrese care nu par oficiale? Majoritatea oamenilor nu fac acest lucru și de aceea redirecționarea e-mailurilor este un aspect important al oricărui software de asistență.

Cum funcționează redirecționarea e-mailurilor?
Când creați un cont LiveAgent, cum ar fi yourdomainname.ladesk.com, vi se va atribui un e-mail de asistență care arată ca support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Orice e-mail trimis la această adresă de e-mail va fi convertit automat într-un Tichet.
În termeni simpli, funcția de redirecționare a e-mailurilor LiveAgent vă va permite să începeți să răspundeți imediat la e-mailuri (printr-un server de e-mail care are numele dvs. de domeniu) în loc să vă facă să așteptați până când fiecare e-mail este preluat și descărcat din căsuța de e-mail. Acest lucru este posibil datorită setărilor DNS, a intrărilor TXT SPF sau utilizând propriul server SMTP.
Configurare de redirecționare rapidă

Iată cum puteți configura redirecționarea e-mailurilor în LiveAgent:
- Conectați-vă la LiveAgent
- Dați click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
- Dați click pe E-mail
- Dați click pe Conturi de mail
- Dați click pe Adăugați un cont de e-mail
- Selectați Altele
- Dați click pe Configurați expeditorul de e-mail
- Introduceți adresa de e-mail de la care doriți să redirecționați e-mailurile
- Accesați setările de e-mail și setați adresa de redirecționare ca support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Dacă nu sunteți sigur cum să faceți acest lucru, vă rugăm să contactați administratorul serverului sau compania de găzduire a serverului pentru a configura astfel de redirecționări de e-mailuri pentru dvs.
- Alegeți tipul de trimitere . La acest pas, trebuie să decideți dacă doriți să utilizați serverele noastre pentru a trimite e-mailuri sau propriul dvs. SMTP pentru a trimite e-mailurile. Este recomandat să utilizați propriul dvs. SMTP, deoarece serverele noastre ar putea fi incluse pe lista neagră de către unii furnizori din cauza numărului de e-mailuri pe care le trimitem. Dacă va trebui să decideți să mergeți cu serverele noastre, va trebui să configurați înregistrările SPF pe domeniul contului dvs. de e-mail.
- După ce ați terminat configurarea, dați click pe butonul Salvare și sistemul va încerca să trimită un e-mail de testare la adresa de e-mail pe care ați adăugat-o, utilizând setările selectate. Scopul testului este de a confirma dacă e-mailul este redirecționat către LiveAgent.
Resurse din baza de cunoștințe
Pentru mai multe informații, depanare sau instrucțiuni pentru configurarea DNS SPF, consultați articolul din baza noastră de cunoștințe despre redirecționarea e-mailurilor.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
- Cum să începeți un email (Sfaturi + șabloane) - LiveAgent
- Cum să încheiați un email (Sfaturi + șabloane) - LiveAgent
- Șabloane de E-mail de Urmare a Apelurilor (Copiere&Lipire)
- Ticketing prin E-mail (Explicație)
- Șabloane pentru e-mailul de reînnoire (gata de utilizare) | LiveAgent
- Șabloane de email pentru livrării și returnării | LiveAgent
- Șabloane de E-mail de Bun Venit - Gata De Utilizare (Copiere&Lipire)
- Șabloane pentru e-mail de reamintire și linii de subiecte - LiveAgent