Este important ca afacerea dvs. să arate și să se simtă profesională în multe aspecte, inclusiv prin e-mail. Redirecționarea e-mailului ar putea părea că nu este prioritatea maximă atunci când vine vorba de prezentarea mărcii, dar dacă vă gândiți la asta, face o mare diferență. Aveți încredere în e-mailurile de la adrese care nu par oficiale? Majoritatea oamenilor nu fac acest lucru și de aceea redirecționarea e-mailurilor este un aspect important al oricărui software de asistență.

Cum funcționează redirecționarea e-mailurilor?
Când creați un cont LiveAgent, cum ar fi yourdomainname.ladesk.com, vi se va atribui un e-mail de asistență care arată ca support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Orice e-mail trimis la această adresă de e-mail va fi convertit automat într-un Tichet.
În termeni simpli, funcția de redirecționare a e-mailurilor LiveAgent vă va permite să începeți să răspundeți imediat la e-mailuri (printr-un server de e-mail care are numele dvs. de domeniu) în loc să vă facă să așteptați până când fiecare e-mail este preluat și descărcat din căsuța de e-mail. Acest lucru este posibil datorită setărilor DNS, a intrărilor TXT SPF sau utilizând propriul server SMTP.
Configurare de redirecționare rapidă

Iată cum puteți configura redirecționarea e-mailurilor în LiveAgent:
- Conectați-vă la LiveAgent
- Dați click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
- Dați click pe E-mail
- Dați click pe Conturi de mail
- Dați click pe Adăugați un cont de e-mail
- Selectați Altele
- Dați click pe Configurați expeditorul de e-mail
- Introduceți adresa de e-mail de la care doriți să redirecționați e-mailurile
- Accesați setările de e-mail și setați adresa de redirecționare ca support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Dacă nu sunteți sigur cum să faceți acest lucru, vă rugăm să contactați administratorul serverului sau compania de găzduire a serverului pentru a configura astfel de redirecționări de e-mailuri pentru dvs.
- Alegeți tipul de trimitere . La acest pas, trebuie să decideți dacă doriți să utilizați serverele noastre pentru a trimite e-mailuri sau propriul dvs. SMTP pentru a trimite e-mailurile. Este recomandat să utilizați propriul dvs. SMTP, deoarece serverele noastre ar putea fi incluse pe lista neagră de către unii furnizori din cauza numărului de e-mailuri pe care le trimitem. Dacă va trebui să decideți să mergeți cu serverele noastre, va trebui să configurați înregistrările SPF pe domeniul contului dvs. de e-mail.
- După ce ați terminat configurarea, dați click pe butonul Salvare și sistemul va încerca să trimită un e-mail de testare la adresa de e-mail pe care ați adăugat-o, utilizând setările selectate. Scopul testului este de a confirma dacă e-mailul este redirecționat către LiveAgent.
Resurse din baza de cunoștințe
Pentru mai multe informații, depanare sau instrucțiuni pentru configurarea DNS SPF, consultați articolul din baza noastră de cunoștințe despre redirecționarea e-mailurilor.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
LiveAgent este un software destinat serviciului clienți. Acestea includ sisteme de telefonie VoIP, autoservire și portalul clienților. Există, de asemenea, o echipă de vânzări disponibilă pentru utilizatori. Quality Unit, LLC este deținătorul acestui software și se asigură că sunt respectate termenii și condițiile, politica de securitate și cea de confidențialitate GDPR. Înregistrarea va fi urmată de un mesaj cu datele de autentificare pentru contul LiveAgent.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.
Migrați de la Gorgias la LiveAgent
LiveAgent este o soluție excelentă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții și îmbunătățirea serviciului acestora. Echipa de asistență răspunde prompt și oferă soluții rapide de implementat, iar instrumentul facilitează sprijinirea clienților și îmbunătățește productivitatea. Utilizatorii recomandă cu încredere LiveAgent și susțin că este mai bun decât alte produse similare de pe piață.