Redirecționarea e-mailurilor

Este important ca afacerea dvs. să arate și să se simtă profesională în multe aspecte, inclusiv prin e-mail. Redirecționarea e-mailului ar putea părea că nu este prioritatea maximă atunci când vine vorba de prezentarea mărcii, dar dacă vă gândiți la asta, face o mare diferență. Aveți încredere în e-mailurile de la adrese care nu par oficiale? Majoritatea oamenilor nu fac acest lucru și de aceea redirecționarea e-mailurilor este un aspect important al oricărui software de asistență.

Redirecționați e-mailurile către contul dvs. LiveAgent
Redirecționați e-mailurile către contul dvs. LiveAgent

Cum funcționează redirecționarea e-mailurilor?

Când creați un cont LiveAgent, cum ar fi yourdomainname.ladesk.com, vi se va atribui un e-mail de asistență care arată ca support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Orice e-mail trimis la această adresă de e-mail va fi convertit automat într-un Tichet.

În termeni simpli, funcția de redirecționare a e-mailurilor LiveAgent vă va permite să începeți să răspundeți imediat la e-mailuri (printr-un server de e-mail care are numele dvs. de domeniu) în loc să vă facă să așteptați până când fiecare e-mail este preluat și descărcat din căsuța de e-mail. Acest lucru este posibil datorită setărilor DNS, a intrărilor TXT SPF sau utilizând propriul server SMTP.

Adăugare cont de e-mail
Redirecționare e-mail

Configurare de redirecționare rapidă

Conexiune conturi de e-mail

Iată cum puteți configura redirecționarea e-mailurilor în LiveAgent:

  1. Conectați-vă la LiveAgent
  2. Dați click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
  3. Dați click pe E-mail
  4. Dați click pe Conturi de mail
  5. Dați click pe Adăugați un cont de e-mail
  6. Selectați Altele
  7. Dați click pe Configurați expeditorul de e-mail
  8. Introduceți adresa de e-mail de la care doriți să redirecționați e-mailurile
  9. Accesați setările de e-mail și setați adresa de redirecționare ca support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Dacă nu sunteți sigur cum să faceți acest lucru, vă rugăm să contactați administratorul serverului sau compania de găzduire a serverului pentru a configura astfel de redirecționări de e-mailuri pentru dvs.
  10. Alegeți tipul de trimitere . La acest pas, trebuie să decideți dacă doriți să utilizați serverele noastre pentru a trimite e-mailuri sau propriul dvs. SMTP pentru a trimite e-mailurile. Este recomandat să utilizați propriul dvs. SMTP, deoarece serverele noastre ar putea fi incluse pe lista neagră de către unii furnizori din cauza numărului de e-mailuri pe care le trimitem. Dacă va trebui să decideți să mergeți cu serverele noastre, va trebui să configurați înregistrările SPF pe domeniul contului dvs. de e-mail.
  11. După ce ați terminat configurarea, dați click pe butonul Salvare și sistemul va încerca să trimită un e-mail de testare la adresa de e-mail pe care ați adăugat-o, utilizând setările selectate. Scopul testului este de a confirma dacă e-mailul este redirecționat către LiveAgent.
Funcție-de-redirecționare-LiveAgent
Configurarea redirecționării

Resurse din baza de cunoștințe

Pentru mai multe informații, depanare sau instrucțiuni pentru configurarea DNS SPF, consultați articolul din baza noastră de cunoștințe despre redirecționarea e-mailurilor.

Forward emails at light speed

Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație