Ce este redirecționarea e-mailului?
Redirecționarea de e-mail vă permite să redirecționați un e-mail de la adresa de e-mail a domeniului dvs. către o altă adresă de e-mail. De exemplu, puteți utiliza adresa dvs. de e-mail personală (name@domain.com) pentru a redirecționa orice e-mail către adresa dvs. de e-mail Gmail, Hotmail etc.
De asemenea, redirecționarea e-mailurilor este utilizată pentru a redirecționa e-mailurile către o anumită adresă de e-mail. Acest lucru este util pentru oamenii de afaceri care au mai multe conturi de e-mail. Diferite adrese de e-mail pot fi date unor clienți diferiți. Aceasta va ajuta clienții să citească e-mailul pe un singur server, dar care ar fi fost trimis la adrese de e-mail diferite. Se va preveni inundarea căsuței poștale cu e-mailuri.
Frequently Asked Questions
Cum funcționează redirecționarea de e-mail?
Redirecționarea e-mailului este operațiunea de retrimitere a unui e-mail care a fost livrat la o anumită adresă, la o altă adresă sau la mai multe adrese de e-mail consecutive. Astfel, e-mailul este mutat la noua destinație. Acest termen este utilizat și pentru a transfera e-mailurile pe server și către client.
Care este rolul redirecționării e-mailurilor?
Scopul redirecționării unui e-mail este, în primul rând, de a transfera rapid întregul mesaj către o persoană care ar trebui să aibă acces la el, care are nevoie de aceste date sau căreia i se furnizează informații relevante. Prin redirecționarea e-mailurilor, puteți avea acces la toată corespondența.
LiveAgent oferă funcția de redirecționare a e-mailurilor?
LiveAgent oferă funcția de redirecționare a e-mailului. Aceasta este o facilitare importantă a activității fiecărui agent, datorită căreia sunt create tichete pentru fiecare client, acestea pot fi transferate cu ușurință între agenții individuali, ceea ce asigură continuitatea comunicării.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.