Ce este redirecționarea e-mailului?
Redirecționarea de e-mail vă permite să redirecționați un e-mail de la adresa de e-mail a domeniului dvs. către o altă adresă de e-mail. De exemplu, puteți utiliza adresa dvs. de e-mail personală (name@domain.com) pentru a redirecționa orice e-mail către adresa dvs. de e-mail Gmail, Hotmail etc.
De asemenea, redirecționarea e-mailurilor este utilizată pentru a redirecționa e-mailurile către o anumită adresă de e-mail. Acest lucru este util pentru oamenii de afaceri care au mai multe conturi de e-mail. Diferite adrese de e-mail pot fi date unor clienți diferiți. Aceasta va ajuta clienții să citească e-mailul pe un singur server, dar care ar fi fost trimis la adrese de e-mail diferite. Se va preveni inundarea căsuței poștale cu e-mailuri.
Frequently Asked Questions
Cum funcționează redirecționarea de e-mail?
Redirecționarea e-mailului este operațiunea de retrimitere a unui e-mail care a fost livrat la o anumită adresă, la o altă adresă sau la mai multe adrese de e-mail consecutive. Astfel, e-mailul este mutat la noua destinație. Acest termen este utilizat și pentru a transfera e-mailurile pe server și către client.
Care este rolul redirecționării e-mailurilor?
Scopul redirecționării unui e-mail este, în primul rând, de a transfera rapid întregul mesaj către o persoană care ar trebui să aibă acces la el, care are nevoie de aceste date sau căreia i se furnizează informații relevante. Prin redirecționarea e-mailurilor, puteți avea acces la toată corespondența.
LiveAgent oferă funcția de redirecționare a e-mailurilor?
LiveAgent oferă funcția de redirecționare a e-mailului. Aceasta este o facilitare importantă a activității fiecărui agent, datorită căreia sunt create tichete pentru fiecare client, acestea pot fi transferate cu ușurință între agenții individuali, ceea ce asigură continuitatea comunicării.
Șabloane de e-mail de marketing
Utilizarea șabloanelor de marketing economisește timp și efort când faci modificări la mesajele de marketing. E-mailurile de marketing trebuie să fie scurte și concise.
Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Oferiți clienților o reducere unică pentru a-i reangaja și trimiteți un e-mail de recuperare pentru a încuraja revenirea în magazin.