Partener
Ce reprezintă Zoho Mail?
Zoho Mail este un furnizor de servicii de posță electronică folosit în principal de afaceri pentru a gestiona email-urile cu clienții. Este utilizat pentru trimiterea și primirea email-urilor, gestionarea acestora și conectarea cu alte aplicații Zoho. Oferă de asemenea opțiuni automatizate.
Cum îl puteți folosi?
Puteți conecta Zoho Mail, Gmail, Outlook sau alte căsuțe poștale într-un singur loc. Deținerea unor conturi de email într-un singur sistem de ticketing poate face minuni în ce privește productivitatea agenților. Poate îmbunătăți interacțiunile cu clienții și crește gradul de satisfacție al clienților.
Fiți la curent cu tot ce se întâmplă accesând panoul LiveAgent. Puteți de asemenea crea și trimite mesaje, adăuga etichete și sarcini și nu numai. Agenții dvs. vor putea gestiona email-uri de pe multiple conturi, totul din cadrul sistemului de ticketing. Astfel, nu va trebui să treceți de la o aplicație la alta pentru a putea monitoriza activitatea și tichetele clienților. Acesta reprezintă unul din cele mai grozave modalități de utilizare a sistemului de ticketing.
Puteți utiliza și beneficia de avantajele și mai multor integrări și funcționalități pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru. Consultați lista tuturor integrărilor disponibile în cadrul programului LiveAgent sau a funcționalităților instrumentelor precum live chat, baza de informații sau call center.
Care sunt avantajele integrării căsuței de email cu LiveAgent?
- Trimiteți și primiți tichetele clienților în LiveAgent
- Nu este necesar să faceți schimb între aplicații
- Program pentru chat, instrumente automatizate și integrări populare în panoul dvs.
- Toate conturile de email într-un singur loc
Cum să integrați Zoho Mail cu LiveAgent
Cel mai simplu mod prin care puteți valorifica email-urile de pe Zoho este să integrați adresa de email Zoho Mail cu LiveAgent. Iată cum puteți face asta:
- Logați-vă în contul LiveAgent și dați click pe Configurație > Email > Conturi de Email. Apăsați pe butonul portocaliu Adăugați cont de email.

- Selectați un furnizor pe care îl utilizați pentru Zoho Mail. Dacă nu-l regăsiți în listă, selectați Altul. Selectați departamentul către care doriți să fie distribuite toate emailurile primite prin Zoho. Dacă ați selectat un alt furnizor, aveți posibilitatea de a alege dintre Redistribuire și IMAP3 sau POP. Finalizați procesul și nu uitați să dați click pe Salvare.

Asta e tot! Contul dvs. Zoho Mail ar trebui să fie conectat cu LiveAgent și ar trebui să începeți să primiți email-urile în cadrul sistemului de ticketing.
Cum să integrați Zoho Mail cu LiveAgent prin Zapier
Puteți utiliza Zapier pentru a integra Zoho Mail cu LiveAgent. Nu trebuie decât să dețineți un cont Zapier pentru a putea începe.

- Accesați pagina integrării LiveAgent + Zoho Mail, derulați în jos și alegeți un trigger sau o acțiune pentru a conecta LiveAgent cu Zoho și pentru a crea o integrare unică care este adaptată afacerii dvs. Există mai mulți triggeri și acțiuni din care să alegeți. Pentru a finaliza procesul de conectare, dați click pe butonul albastru.

- După care logați-vă în contul Zoho Mail și permiteți Zapier să acceseze contul dvs. Și nu în cele din urmă, va trebui să faceți un test pentru trigger pentru a verifica dacă integrarea funcționează corespunzător.
- Acțiunea “Creare Conversație” necesită completarea unor câmpuri, cum ar fi subiect, mesaj, expeditor și destinatar, precum și alte câmpuri opționale în cazul în care dorim ca acțiunea să fie mai detaliată. Ultimul pas constă în testarea integrării. Zapier va desfășura acțiunea selectată și activată de trigger-ul specificat.
Un test care se desfășoară cu succes denotă că integrarea funcționeză și că o puteți activa. Activați Zap dacă sunteți mulțumit de modul în care ați personalizat integrarea.
Frequently Asked Questions
În ce constă integrarea Zoho Mail cu LiveAgent?
Zoho este o platformă gratuită pentru email-uri, iar LiveAgent este o soluție completă de help desk. Prin integrarea Zoho cu LiveAgent, veți putea automat primi email-uri în Inbox-ul universal fără a fi necesar să schimbați aplicațiile.
Care sunt beneficiile integrării Zoho Mail cu LiveAgent?
- primiți și trimiteți email-uri dintr-un singur inbox universal - eficiență îmbunătățită a fluxului de lucru
Recenzie pentru baza de cunoștințe Zoho Desk
Baza de cunoștințe Zoho Desk oferă tot ceea ce doriți de la un software de bază de cunoștințe. Este ușor de utilizat, oferă funcționalitate completă și interfață bine concepută. Cu toate acestea, ar putea fi îmbunătățite caracteristicile de organizare. Prețurile variază în funcție de planul ales.
Departamentul de asistență pentru clienți al ZlavaDna a reușit să furnizeze răspunsuri și soluții în 24 de ore datorită utilizării platformei LiveAgent, ceea ce a dus la o creștere a satisfacției clienților și la o eficiență mai mare în serviciul de asistență. Obiectivul companiei este de a crește rapiditatea cu care sunt rezolvate tichetele și de a spori eficiența reprezentanților săi. Peter Blazecka, PR și director de marketing, a declarat că LiveAgent a fost foarte util în evaluarea fluxului de lucru și în creșterea eficienței generale a departamentului de asistență pentru clienți. LiveAgent oferă și integrări cu alte soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și software pentru centrele de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor.
Treceți de la Zopim la LiveAgent?
Răspundeți la mențiunile sociale pozitive și negative și simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing.