Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Mail.ru

Ce este Mail.ru?

Mail.ru este o companie de internet și un serviciu de e-mail din Rusia. A devenit unul dintre principalii furnizori de e-mail din Rusia, precum și din segmentul rusofil al internetului. Mail.ru deține, de asemenea, un număr mare de site-uri populare axate pe acest segment.

Cum puteți utiliza Mail.ru?

Fiind un serviciu de e-mail popular în Rusia, puteți utiliza Mail.ru pentru a configura o adresă de e-mail de asistență pentru clienți unde puteți primi întrebări ale clienților. Cu toate acestea, acest mod de rezolvare a problemelor ar putea fi eficient atunci când lucrați cu un volum redus de e-mailuri primite. Pentru a evita dezordinea și confuzia, puteți conecta e-mailul Mail.ru cu Sistemul de ticketing LiveAgent și să păstrați tichetele clienților organizate.

Sistemul de ticketing al LiveAgent suportă pe deplin mai multe căsuțe de e-mail de la diverși furnizori, inclusiv Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo și nenumărate altele. În plus, este complet susținut de o varietate de funcții care se asigură că, comunicarea dvs. prin e-mail va rămâne organizată și direcționată către persoanele potrivite.

Aruncați o privire la caracteristici precum departamente sau distribuirea automată a tichetelor care asigură că fiecare tichet va fi livrat unui agent de asistență disponibil. De asemenea, puteți utiliza etichete pentru a crea diverse grupuri de subiecte sau pentru a vă seta propria oră de lucru pentru a le permite clienților să știe când sunteți disponibil pentru a răspunde.

Ceea ce este cel mai util la sistemul de ticketing LiveAgent sunt capacitățile sale multi-canal. Pe lângă Mail.ru și alți furnizori de e-mail, acesta gestionează chat live, call center, portalul pentru clienți și social mediaFacebook, Instagram, Twitter, și chiar Viber. Fiecare dintre aceste canale de comunicare este susținut de caracteristici proprii. Aruncați o privire la lista completă pentru a le vedea pe toate.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Care sunt avantajele utilizării integrării Mail.ru?

  • Furnizor de e-mail popular bazat pe limba rusă în biroul dvs. de asistență
  • Comunicare mai rapidă cu clienții
  • O mai bună gestionare a e-mailurilor și o mai bună claritate a comenzilor
  • Sistem de ticketing multi-canal

Searching for a way to improve your email communication?

Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system

FREE TRIAL

Cum puteți integra Mail.ru cu LiveAgent?

Procesul de integrare cu Mail.ru și LiveAgent este simplu și poate fi finalizat în doar câteva minute. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați contul de e-mail Mail.ru în sistemul de ticketing LiveAgent. Urmați ghidul de mai jos pentru a afla cum să faceți acest lucru.

  • Dacă nu aveți încă un cont, mergeți la Mail.ru și creați-vă un nou cont de e-mail făcând click pe Creare e-mail în partea de sus a panoului din stânga pe pagina de start a Mail.ru. Furnizați informațiile dvs. și creați-vă contul. Dacă aveți deja un cont, puteți sări peste acest pas.
Pagina de creare a contului Mail.ru cu câmpuri de informații
Crearea contului Mail.ru
  • După ce aveți contul pregătit, deschideți LiveAgent și mergeți la Configurare > E-mail > Conturi de e-mail. Acum faceți click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus și selectați Mail.ru din lista furnizorilor de adrese de e-mail.
Mail.ru în setările LiveAgent la adăugarea unei noi adrese de e-mail
Mail.ru în LiveAgent
  • În continuare, furnizați detaliile dvs., cum ar fi numele de utilizator, parola și selectați departamentul către care vor fi direcționate e-mailurile. După ce ați terminat, faceți click pe Salvare și adresa dvs. de e-mail Mail.ru va fi adăugată la LiveAgent. 
Configurare Mail.ru în LiveAgent
Configurare Mail.ru

Integrarea Mail.ru este completă și acum toate e-mailurile clienților din Mail.ru vor fi redirecționate către sistemul de ticketing LiveAgent. 

Sunteți curioși să aflați mai multe despre sistemul de ticketing LiveAgent? Aruncați o privire la caracteristicile sistemului de ticketing sau aruncați o privire la cazuri de utilizare pentru a afla cum puteți utiliza LiveAgent pentru a vă îmbunătăți asistența pentru clienți.

LiveAgent Product Tour

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este Mail.ru?

Mail.ru este unul dintre cei mai mari furnizori de e-mail din Rusia și din segmentul rusofon al internetului. De asemenea, aceștia administrează mai multe site-uri web populare. 

Pot integra Mail.ru cu LiveAgent?

Căsuța de e-mail Mail.ru poate fi integrată în LiveAgent gratuit și fără sarcini complicate. Urmați ghidul din acest articol pentru a afla cum să faceți acest lucru. 

Care sunt avantajele integrării Mail.ru cu LiveAgent?

Comunicarea îmbunătățită și organizată prin e-mail, prioritizarea, filtrarea, filtrele de spam și capabilitățile multi-canal sunt doar câteva dintre numeroasele avantaje.

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație