Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Integrarea Gmail

Ce este Gmail?

Până acum, probabil că toți cei care folosesc internetul știu ce este Gmail. Un serviciu de e-mail gratuit dezvoltat de Google deservește milioane de utilizatori din întreaga lume și, probabil, este și adresa lor principală de e-mail. Este popular datorită ușurinței de utilizare, a interfeței de utilizator intuitive și a comodității de accesare de pe dispozitive mobile. Gmail se poate conecta la multe alte platforme și aplicații Google pentru un acces ușor, dar vă poate fi de folos și în alte părți. În asistența pentru clienți sau în marketingul prin e-mail, de exemplu. Gmail vine, de asemenea, cu o aplicație mobilă.

Cum îl puteți utiliza?

Furnizarea de servicii pentru clienți prin e-mail este încă una dintre modalitățile principale de a face acest lucru, astfel încât integrarea e-mailurilor este vitală. Integrarea contului Gmail cu LiveAgent este probabil unul dintre primii pași pe care îi veți face după ce începeți să utilizați software-ul de asistență LiveAgent. Noi vă oferim o adresă de e-mail personalizată, dar nu există niciun motiv pentru a lăsa toate mesajele și contactele dvs. să se irosească.

Oferirea de asistență pentru clienți dintr-o singură căsuță de e-mail partajată poate fi dificilă și frustrantă. În plus, puteți integra mai multe conturi Gmail, de exemplu, dacă doriți să conectați un e-mail suplimentar al agentului și să oferiți asistență mai bună. LiveAgent poate transfera toate mesajele dvs. în sistemul său de ticketing și le poate transforma în tichete. Dvs. și colegii dvs. puteți apoi să gestionați aceste tichete direct din panoul de bord și să urmăriți mai bine problemele clienților. Notificarea dvs. prin e-mail va apărea în panoul de bord LiveAgent.

Avantaje

  • Integrați-vă datele într-un panou de bord pentru mai mulți utilizatori
  • Integrare gratuită a e-mailurilor, integrați toate conturile dvs.
  • Țineți mai bine evidența problemelor clienților și oferiți servicii mai bune pentru clienți
  • Nu mai pierdeți timp cu o singură căsuță de e-mail universală partajată

Cum se conectează Gmail cu LiveAgent

Dacă doriți să scăpați de căsuța de e-mail partajată a serviciului clienți, urmați acest ghid pentru a integra Gmail cu LiveAgent. Procesul poate fi realizat în câteva minute și nu este nevoie de experiență de codare.

Primul pas este să deschideți LiveAgent și să accesați Configurare > E-mail > Conturi de e-mail. Puteți găsi secțiunea de configurare în partea stângă sub forma pictogramei cu rotiță dințată. Faceți click pe butonul portocaliu ADĂUGARE CONT DE E-MAIL sau pe butonul + atunci când vă aflați într-o fereastră de browser mai mică.

Conectare conturi de e-mail
Configurarea conturilor de e-mail LiveAgent

Va apărea o nouă fereastră în care vi se va cere să alegeți un serviciu de e-mail. Alegeți Gmail. Acum puteți face o mică modificare de configurare. Puteți alege un departament căruia îi va fi atribuit e-mailul, puteți decide dacă doriți ca toate e-mailurile anterioare din căsuța dvs. de e-mail să fie preluate în LiveAgent sau dacă doriți să setați un alias pentru e-mailul Gmail.

Adăugarea opțiunilor de setare a contului de e-mail
Adăugarea unui cont de e-mail în LiveAgent

Faceți click pe Salvare și se va deschide o nouă fereastră în care vi se va cere să alegeți un cont Gmail pe care doriți să îl integrați. Faceți click pe un cont de e-mail conectat la browserul dvs. sau selectați un alt cont. Faceți click pe opțiunile din fereastră și, când ați terminat, puteți vedea contul Gmail integrat în LiveAgent.

Cum să integrați Gmail cu LiveAgent prin Zapier

Explicația integrării LiveAgent și Gmail în Zapier
Integrare LiveAgent + Gmail în Zapier

Integrarea contului dvs. Gmail de afaceri prin Zapier este un proces simplu. Acesta poate fi utilizat pentru a crea o integrare personalizată atunci când aveți nevoie. Zapier vă explică și vă ghidează prin fiecare pas pe parcursul procesului. Dacă nu aveți un cont Zapier, îl puteți crea la acest link. După ce vă conectați, deschideți pagina de integrare LiveAgent + Gmail și sunteți gata să începeți.

Derulați în jos până când vedeți Conectați LiveAgent + Gmail în câteva minute. În această secțiune, puteți selecta un declanșator și o acțiune. Declanșatorul declanșează o acțiune. Astfel, dacă se întâmplă ceva anume în contul Gmail, puteți selecta ce se întâmplă în LiveAgent sau invers. Aceste declanșatoare și acțiuni pot funcționa, de asemenea, în cadrul unei singure aplicații.

Selectarea declanșatorului și acțiunii LiveAgent și Gmail
Selectarea declanșatoarele și acțiunilor

După ce ați făcut selecția, faceți click pe butonul albastru Conectare LiveAgent + Gmail. Vă prezentăm Declanșatorul: E-mail nou cu Acțiunea: Începeți o conversație.

LiveAgent și Gmail cu declanșatorul E-mail Nou și acțiunea Creare conversație
Exemplu de declanșator și acțiune

Această secțiune se referă la configurarea declanșatoarelor și a acțiunilor pentru a vă asigura că acestea funcționează exact așa cum doriți. Zapier descrie fiecare câmp pe care trebuie să îl completați, iar acest lucru ușurează procesul. Va trebui să vă conectați contul Gmail și să ajustați setările acțiunilor.

Configurarea declanșatorului Gmail în Zapier
Configurarea declanșatorului Gmail

După ce ați terminat, asigurați-vă că testați declanșatorul și vedeți dacă funcționează. Dacă nu, Zapier vă va oferi un ghid de depanare.

Exemplu de test de declanșare Gmail
Exemplu de test de declanșare Gmail

Odată ce contul Gmail a fost testat și conectat, este timpul să treceți la LiveAgent și să vă configurați acțiunea.

Configurarea acțiunii LiveAgent în Zapier
Configurarea acțiunii LiveAgent

LiveAgent necesită informații mai specifice cu privire la acțiunea dorită. Acestea includ selectarea departamentului afectat, detalii despre mesaj și altele. Urmați fiecare dintre acești pași. După ce ați terminat, testați acțiunea și declanșatorul și vedeți dacă funcționează. Puteți vedea rezultatele testului dvs. în LiveAgent.

Exemplu de test realizat cu succes pentru LiveAgent și Gmail
Testul de integrare LiveAgent + Gmail a avut succes

Asta e tot. Puteți crea alte declanșatoare și acțiuni prin Zapier și puteți personaliza fluxul de lucru LiveAgent și Gmail după bunul dvs. plac.

Întrebări frecvente

Ce este integrarea Gmail?

LiveAgent este un software de asistență care vă permite să conectați platforme precum Gmail, astfel încât să puteți răspunde la toate solicitările clienților dintr-o singură interfață. Conectați Gmail cu LiveAgent și nu mai ratați niciodată e-mailurile clienților dvs. 

 

Cum puteți conecta Gmail cu LiveAgent?

1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent

2. Navigați la Configurări

3. Click pe E-mail - Conturi de mail

4. Adăugarea unui cont de e-mail

5. Completați detaliile

6. Salvați

7. Conectați-vă

Care sunt avantajele integrării Gmail cu LiveAgent?

- toate datele într-o singură interfață

- integrare gratuită 

- îmbunătățirea eficienței serviciilor pentru clienți 

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație