Împiedicați mai mulți Agenți să lucreze la același Tichet. LiveAgent arată cine vizualizează un tichet și cine răspunde la acesta.
LiveAgent arată:
- Cine vizualizează un tichet
- Cine răspunde la un tichet
Cu funcția Detectarea Coliziunii dintre Agenți, nu va trebui niciodată să vă faceți griji cu privire la trimiterea unui răspuns repetitiv. Lucrând cu algoritmul De Rezolvat, detectarea coliziunilor asigură faptul că agenții nu deschid un tichet la care se lucrează deja.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Textul oferă informații despre Acordul de Nivel de Serviciu (SLA) și modul în care acesta poate îmbunătăți serviciile oferite clienților. LiveAgent oferă instrumente pentru a seta și implementa SLA și pentru generarea de rapoarte de conformitate. Platforma permite, de asemenea, integrarea cu rețelele sociale și utilizarea șabloanelor de e-mail pentru a îmbunătăți integrarea clienților.