Clienții dvs. vă trimit informații private, pe care nu doriți să le afișați în software-ul dvs. de asistență?
LiveAgent poate Căuta automat un șir în fiecare mesaj primit și îl poate Înlocui cu altceva înainte de a fi afișat sau stocat într-o bază de date.
Puteți ascunde date delicate cu caractere aleatorii sau date. Principalul motiv pentru aplicarea mascării unui câmp de date este protejarea datelor clasificate drept date sensibile cu caracter personal.
Poate fi folosit, de exemplu, pentru a împiedica operatorii de asistență să vizualizeze numerele cardurilor de credit în sistemele de facturare (ascunzând numerele cardurilor de credit de la 123456789 la 12xxxx789).
Conform Standardelor de securitate PCI, trebuie să mascați datele sensibile atunci când sunt afișate și să faceți datele sensibile stocate ilizibile.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Programul de gestionare a poștei electronice oferit de LiveAgent poate fi util pentru antreprenori, societăți comerciale și organizații care gestionează volume mari de mesaje prin intermediul unui sistem de gestionare a tichetelor. Acesta oferă caracteristici de colaborare în echipă și opțiuni nelimitate de automatizare, coduri de identificare și replici planificate. De asemenea, poate ajuta la îmbunătățirea satisfacției clienților, creșterea productivității și reducerea nivelurilor de stres. Pentru a găsi programul potrivit, este important să se efectueze cercetări și să se testeze caracteristicile și să se discute cu un manager de vânzări.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
LiveAgent este un software de serviciu pentru clienți care oferă soluții de gestionare a reclamațiilor, chat și email. Acesta poate fi util pentru afaceri și este disponibil pentru demonstrații și suport. LiveAgent oferă și integrări și opțiuni de prețuri diferite. Compania oferă, de asemenea, suport pentru clienți și o secțiune cu întrebări frecvente.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.