Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Companii

Ce sunt companiile de birou de asistență?

Caracteristica de companii LiveAgent vă permite să adunați și să stocați informații despre companiile și organizațiile din programul informatic de birou de asistență. Depinde numai de dumneavoastră dacă înregistrați informații de contact de bază sau aprofundați cu câmpuri personalizate.

De exemplu, puteți crea câmpuri de contact personalizate care conțin codul de identificare de client al companiei, aniversarea companiei sau alte informații. Posibilitățile sunt nelimitate. Așadar, decideți ce informații ale companiei sunt importante și bazați-vă pe creativitate.

Companii

În plus față de colectarea de informații, profilurile de companii sunt excelente pentru organizarea persoanelor de contact. De exemplu, dacă lucrați cu mai multe persoane de la o singură companie, le puteți adăuga cartea de vizită în profilul companiei lor, astfel că vă va fi mai ușor să le găsiți tichetele.

Ce fel de informații pot fi stocate în caracteristica destinată companiilor?

  • Numele companiei
  • Logoul companiei
  • Adresele de poștă electronică
  • Numerele de telefon
  • Grupuri de contact
  • Fusul orar
  • Limba
  • Observațiile
  • Câmpurile de contact personalizate
Companii

Unde se găsește caracteristica de companii de birou de asistență?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Clienți.
  3. Dați clic pe Companii.
cum se găsesc companii în LiveAgent

Cum creez un profil de companie?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Clienți.
  3. Dați clic pe Companii.
  4. Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
  5. Completați câmpurile necesare și dați clic pe Creare.

Opțional: dați clic Notă pentru a adăuga o observație privată despre companie. Această observație poate conține o descriere scurtă despre companie, cu ce se ocupă, din cine este formată conducerea companiei și așa mai departe.

Cum se creează un câmp de contact personalizat pentru o companie?

În funcție de situație, urmați instrucțiunile A sau B.

A.) Crearea unui profil de companie și adăugarea unui câmp personalizat

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Clienți.
  3. Dați clic pe Companii.
  4. Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
  5. Completați toate câmpurile necesare.
  6. Dați clic pe Adăugare câmp.
adăugarea câmpurilor personalizate la companii
  1. Dați clic pe Creare câmp.
  2. Setați un nume de cod pentru câmpul de contact personalizat. Acesta poate fi, de exemplu, „cod_client” sau „aniversare_muncă”. Rețineți că acest cod poate fi alcătuit doar din litere mici, numere, cratime sau linii de subliniere. Nu sunt permise spații.
  3. Denumiți-vă câmpul de contact personalizat. De data aceasta îl puteți denumi „Cod client” sau „Aniversare de muncă” fără niciun fel de restricții de formatare.
  4. Dați clic pe Tip și selectați opțiunea cel mai bine potrivită. Puteți alege. Puteți alege între casetă de text, casetă de listă, casetă de selectare, grup de casete de selectare sau adresă poștală.

Opțional: dați clic pe descriere și scrieți o descriere pentru câmpul de contact personalizat. Explicația poate oferi personalului dumneavoastră informații suplimentare cu privire la câmpul de contact.

  1. Dați clic pe Vizibilitate și alegeți dacă vreți ca câmpul de contact personalizat să fie vizibil oricând creați o persoană de contact.
  2. Dați clic pe Creare.
  3. Completați câmpul de contact personalizat.
  4. Dați clic pe Salvare.

B.) Adăugarea unui câmp personalizat la un profil de companie existent

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Clienți.
  3. Dați clic pe Companii.
  4. Dați clic pe compania pentru care doriți să adăugați un câmp de contact personalizat.
  5. Urmați pașii 6-14 de la instrucțiunea A.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Cum se adaugă persoane de contact la o companie?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Clienți.
  3. Dați clic pe Companii. În funcție de situație, urmați instrucțiunile A sau B.

A.) Crearea unei companii și adăugarea persoanelor de contact la aceasta

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Clienți.
  3. Dați clic pe Companii.
  4. Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
  5. Completați toate câmpurile necesare și dați clic pe Creare.

Opțional: dați clic pe Notă pentru a adăuga o observație privată despre companie. Observația poate include câteva detalii despre companie, cu ce se ocupă, cine sunt directorii cei mai importanți ai companiei și așa mai departe.

  1. Dați clic pe Contacte.
  2. Dați clic pe butonul portocaliu Adăugare.
  3. Dați clic pe caseta de selectare din partea stângă de lângă numele fiecărei persoane de contact pentru a selecta o persoană de contact. Puteți selecta oricâte persoane doriți.
  4. Dați clic pe butonul alb Adăugare la companie de lângă bara de căutare.

B.) Adăugarea persoanelor de contact la o companie existentă

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Clienți.
  3. Dați clic pe Companii.
  4. Dați clic pe compania la care doriți să adăugați persoane de contact.
  5. Dați clic pe Contacte.
  6. Dați clic pe caseta de selectare din stânga de lângă numele fiecărei persoane de contact pentru a selecta o persoană de contact. Puteți selecta oricâte persoane doriți.
  7. Dați clic pe butonul alb Adăugare la companie de lângă bara de căutare.
Companii

Trebuie adăugate persoane de contact la companii?

Adăugarea de persoane de contact la companii este opțională. Totuși, caracteristica este incredibil de benefică. Vă poate ajuta să țineți evidența tuturor mesajelor provenite de la o singură întreprindere, lucru deosebit de util atunci când comunicați cu mai multe persoane din cadrul aceleiași companii.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

O persoană de contact poate fi afiliată concomitent mai multor companii?

Din păcate, nu există nicio modalitate de a adăuga mai mult de o companie la o persoană de contact. Totuși, dacă doriți să modificați compania asociată persoanei de contact, puteți șterge persoana din lista inițială de persoane de contact a companiei și o puteți adăuga pe o listă nouă.

Ce avantaje oferă organizarea persoanelor de contact în companii?

Organizarea persoanelor de contact în companii poate îmbunătăți fluxul de lucru. Această caracteristică vă permite să vizualizați toate tichetele persoanei de contact a companiei cu un singur clic, facilitând filtrarea și găsirea unor tichete specifice. Pentru a vedea toate tichete de la o anumită companie, urmați acești pași.

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Clienți.
  3. Dați clic pe Companii.
  4. Dați clic pe Tichete.

Opțional: pentru a restrânge și mai mult căutarea, dați clic pe Filtru personalizat și selectați starea tichetului, sursa, etichetele sau alte filtre personalizate.

Companii

Resurse din baza de cunoștințe

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Sunteți gata să gestionați cu ușurință persoane de contact ale companiilor?

Lucrați cu o organizație mare? Adăugați fiecare persoană de contact la o companie pentru a scoate în evidență tichetele acestora în căsuța cu mesaje. Încercați astăzi. Nu este necesar cardul bancar. Începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt companiile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Caracteristica de companii LiveAgent vă permite să adunați și să stocați informații despre companiile și organizațiile din programul informatic de birou de asistență.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce fel de informații pot fi stocate în caracteristica destinată companiilor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În plus față de informațiile de bază, programele informatice de birou de asistență ca LiveAgent permit crearea de câmpuri de contact personalizate pentru stocarea de informații unice despre companie, cum ar fi codul de identificare al companiei sau nivelul abonamentului. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebuie adăugate persoane de contact la companii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Adăugarea de persoane de contact la companii este opțională. Totuși, caracteristica este incredibil de benefică. Vă poate ajuta să țineți evidența tuturor mesajelor provenite de la o singură întreprindere, lucru deosebit de util atunci când comunicați cu mai multe persoane din cadrul aceleiași companii.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație